Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie seryjne 1BA w A4 B8, a zestaw Eibach Pro Kit -35/-30mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak dostane sprężyny to zamówię jeszcze niższe gumy na sprężyny tył ( różnica 7- 10 mm)

Jest opcja zakupu samych sprężyn.

B12 to zestaw amory + springi, poczytaj sobie o B6 i B8, ja na B8 prawdopodobnie zmienię. Miałem już w kilku autach i na prawdę byłem z komfortu zadowolony.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 8.04.2017 o 14:55, Tomasz Krajewski napisał:

Po długich analizach do siebie, do serii, zamiast 1BA wrzuciłem Eibach Bilstein B12 Prokit. Auto siadło ładnie a jazda.... bajka :). Zupełnie inne auto. Uczę się nim jeździć od początku bo ciągle trudno mi zaufać, że się da wejść w taki zakręt z taką prędkością jak się da :). Znowuż ciągle szukam okazji, żeby gdzieś pojechać ;). Kogoś gdzieś podwieźć? Jak będzie dużo zakrętasów to darmo podjadę :D
Komfort jazdy? Jest dużo lepiej. Progi spowalniające? Nie ma problemu, moim zdaniem auto zachowuje się normalnie. Wcześniej po zjeździe z progu były 2-3 takie bujnięcia, zanim się ustabilizowało. Teraz zjeżdża i po prostu jest tam gdzie powinno być. Auto jest jakby .... stabilniejsze. 
Oczywiście nie ma atakowania krawężników z rozpędu itp akcji - tu pewnie byłoby zauważalne usztywnienie. No i ja od kiedy jeżdżę na 19" na dziury nie poluję. I jeżdżę sam - tylna kanapa wolna. 

Dla mnie, póki co, najlepiej wydane pieniądze na auto. 
 

Po przeczytaniu forum mam dokładnie taki sam plan jak Ty!

Edytowane przez bladzio1
Opublikowano
W dniu 10.03.2018 o 16:21, bladzio1 napisał:

Po przeczytaniu forum mam dokładnie taki sam plan jak Ty!

Eibach B12 Pro-Kit - to zestaw składający się ze spręzyn Eibach Pro-Kit (-35/-30 mm) i amortyzatorów Bilstein B6? 

Ile wam usiadł na takim setupie? Tak sobie myśle.. Jeśli mi siadł -20 i -15 (springi  Eibach Pro-Kit + armor 1BE), to możę gdyby zamienić armor na Bilsteina było by porządane -35 i -30 mm? :eusathink:

Opublikowano
2 godziny temu, Veiru napisał:

to możę gdyby zamienić armor na Bilsteina było by porządane -35 i -30 mm? 

Nic to nie zmieni.Wysokość zależy od sprężyny

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Veiru napisał:

Eibach B12 Pro-Kit - to zestaw składający się ze spręzyn Eibach Pro-Kit (-35/-30 mm) i amortyzatorów Bilstein B6? 

Ile wam usiadł na takim setupie? Tak sobie myśle.. Jeśli mi siadł -20 i -15 (springi  Eibach Pro-Kit + armor 1BE), to możę gdyby zamienić armor na Bilsteina było by porządane -35 i -30 mm? :eusathink:

 

tył chcesz tylko obniżyć jeszcze czy całość??

Edytowane przez DanielM
Opublikowano
Teraz, DanielM napisał:

 

tył chcesz tylko obniżyć jeszcze czy całość??

Boli mnie ten tył..

Wrzucałeś już te nowe springi od eibacha?

Opublikowano

tak, jest git. 5 mm tył stoi wyżej od przodu, tak jak być powinno.

 

Opublikowano
10 minut temu, DanielM napisał:

tak, jest git. 5 mm tył stoi wyżej od przodu, tak jak być powinno.

 

Ok, to teraz powiedz jak je wyrwać od Eibacha :)

One mają jakiś inny kod produktu, czy poprostu mają inną kategorię wagową?

Opublikowano

robili je inwidualnie, obniżali dodatkowo 10mm te które mi robili.

Dowiem się jutro czy jest opcja zamówienia. 

Opublikowano
W dniu 10.03.2018 o 16:21, bladzio1 napisał:

Po przeczytaniu forum mam dokładnie taki sam plan jak Ty!

Minął prawie rok od kiedy pisałem tamtego posta. Ale zdania nie zmieniłem. A zima za nami. Na zimę co prawda mniejsze koła (18"), ale nie żałuję. 

Opublikowano
Minął prawie rok od kiedy pisałem tamtego posta. Ale zdania nie zmieniłem. A zima za nami. Na zimę co prawda mniejsze koła (18"), ale nie żałuję. 

Ja już zamówiłem zestaw Eibach B12 Pro-kit i czekam na dostawę[emoji3]. U mnie zarówno na lato jak i na zimę są 18".


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Witam, zmiana zawieszenia z 1ba  na 1be amortyzatory+ sprężyny eibach pro kit -30/35 + odboje i osłony czy to wystarczy czy  trzeba coś jeszcze zmieniać np. Drążki stabilizatora itd??  

Czy po zmianie trzeba ustawiać geometrie i zbieżność??

Z góry dzięki?

Opublikowano
W dniu 26.01.2018 o 20:04, Veiru napisał:

Ja średnio jestem zadowolony z 1be + eibacha bo miało zejść -35/-30, a w rzeczywistości: -20/-15.

Tył ciut za wysoko stoi.. ale wiem, że wiele osób ma ten sam problem. Pisali do mnie po zobaczeniu wpisu w moim temacie dotyczącego zmiany sprężyn, że mają podobną sytuacje... podobno ten ''typ tak ma''.

Ale dotyczy to chyba tylko b8 z quattro.

29l04zr.jpg

i jak poradziłeś sobie z tym problemem?? czy tak jezdzisz?

 

Opublikowano

@damian6158 póki co tak jeżdżę.

Wiem że DanielIM miał taki sam problem. Wysłał fotki swojego auta i mojego też do Eibacha w celu reklamacji.

Eibach odesłał mu poprawione sprężyny na tył i z tego co wiem siedzi lepiej.

Może jak zrobi się ciut cieplej zabiorę się za to. Poproszę DanielaIM o pomoc w kontakcie z Eibachem bo przetarł już szlak :D

 

Chociaż zastanawiam się nad sensem, bo zacząłem obcierać progiem przy wyjeździe z garażu :facepalm:

Na dniach zakładam letnie koła i zmierzę jeszcze raz zawias. Może siadł jeszcze ciut niżej. Ostatnio zrobiłem parę tras z 4 osobami na pokładzie, a może to kostkę przed garażem wywaliło do góry po mrozach...

 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Veiru napisał:

@damian6158 póki co tak jeżdżę.

Wiem że DanielIM miał taki sam problem. Wysłał fotki swojego auta i mojego też do Eibacha w celu reklamacji.

Eibach odesłał mu poprawione sprężyny na tył i z tego co wiem siedzi lepiej.

Może jak zrobi się ciut cieplej zabiorę się za to. Poproszę DanielaIM o pomoc w kontakcie z Eibachem bo przetarł już szlak :D

 

Chociaż zastanawiam się nad sensem, bo zacząłem obcierać progiem przy wyjeździe z garażu :facepalm:

Na dniach zakładam letnie koła i zmierzę jeszcze raz zawias. Może siadł jeszcze ciut niżej. Ostatnio zrobiłem parę tras z 4 osobami na pokładzie, a może to kostkę przed garażem wywaliło do góry po mrozach...

 

no ja zakupiłem te eibachy u kolegi @dzik ale jak tak sobie teraz przeglądam co raz więcej tematów o tych springach to się zastanawiam czy nie lepiej było by wziąć eibach sport line 45/35 może wtedy by usiadł te 3,5 , 3 cmm , lub jakiś h&r -40mm :/

Edytowane przez damian6158
Opublikowano

Panowie, zastanawiam się nad delikatnym posadzeniem mojej S4 sedan. Ogólnie nie chce szaleć, myślę, że te max 2cm wystarczą. Doradzicie czy decydować się na Pro-Kit? Mam dylemat, z tego co widzę to według Eibacha obniży mi to auto o 15-20mm co w sumie by mi pasowało. Z tego co wiem S4/RS4 ma seryjnie najniższe zawieszenie z wszystkich B8. 

Jeśli miał ktoś z was styczność z Pro-Kitem w S4 lub zna jakąś inną, ciekawą alternatywę to chętnie wysłucham. 

Link do zestawu Eibach Pro-Kit do S4 sedan:

https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-pro-kit-audi-a4-8k2,-b8-e10-15-011-02-22-pi-599.html

Opublikowano

Witam, zmiana zawieszenia z 1ba  na 1be amortyzatory+ sprężyny eibach pro kit -30/35 + odboje i osłony czy to wystarczy czy  trzeba coś jeszcze zmieniać np. Drążki stabilizatora itd??  

Czy po zmianie trzeba ustawiać geometrie i zbieżność??

Z góry dzięki[emoji3]

Jezzli masz ori zawias s line -20mm od wresji standard to przy zakupie springów eibach pro kit zejdzie nizrj jakies 10-15mm. Ja mam s line 2.0tdi fwd i zalozylem eibacha sportline -55 przod i -45 tyl. Przod siadl ladnie a tyl tak sobie bylo widac mala roznice. Nie zdrcydowalem sie na h&r bo przod tam byl 45 a tyl 55mm wiec tez lipa. Dokupilem tylko h&r -55mm na tyl i teraz jest rowno. Nie wiem czemu eibach daje na przod wiecej a h&r na tyl wiecej.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
2 godziny temu, GacekUK napisał:

Jezzli masz ori zawias s line -20mm od wresji standard to przy zakupie springów eibach pro kit zejdzie nizrj jakies 10-15mm. Ja mam s line 2.0tdi fwd i zalozylem eibacha sportline -55 przod i -45 tyl. Przod siadl ladnie a tyl tak sobie bylo widac mala roznice. Nie zdrcydowalem sie na h&r bo przod tam byl 45 a tyl 55mm wiec tez lipa. Dokupilem tylko h&r -55mm na tyl i teraz jest rowno. Nie wiem czemu eibach daje na przod wiecej a h&r na tyl wiecej.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
 

Jeszcze mam standard 1ba ale po świętach będę zakładał 1be+ eibach pro kit -35/30mm, jak u kolegi @szogun555 też w sedanie u niego siadło nie najgorzej ? więc mam nadzieję że nie będzie źle ?

Opublikowano
Jeszcze mam standard 1ba ale po świętach będę zakładał 1be+ eibach pro kit -35/30mm, jak u kolegi [mention=12833]szogun555[/mention] też w sedanie u niego siadło nie najgorzej [emoji3] więc mam nadzieję że nie będzie źle [emoji3]
Jaki zestaw kol masz do tego. Przy pro kicie amorki beda idealnie pracowaly. Usiadzie troszke nizej niz ori s line. Niektorym pasuje s line -20mm. Wiec to pojdzie nizej i napewno bedzie lepszy look.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
1 godzinę temu, GacekUK napisał:

Jaki zestaw kol masz do tego. Przy pro kicie amorki beda idealnie pracowaly. Usiadzie troszke nizej niz ori s line. Niektorym pasuje s line -20mm. Wiec to pojdzie nizej i napewno bedzie lepszy look.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
 

Obecnie mam 18 z oponą 235/40, ale się zastanawiam nad 19 235/35 tylko te nasze polskie drogi... i nie wiem czy nie zostanę przy 18, jeszcze przemyslę temat zobaczę, jak założę zawieszenie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...