Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana wachaczy przód


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Na dłużej starczy jakiś markowy zestaw a nie chińszczyzna która wytrzymuje pół roku. Zestaw lema można dostać za ok 1400 zł i pojeżdzić naprawde kilka ładnych lat.

Edytowane przez jospethe
Opublikowano

a na ile szacujecie wystarczy zestaw z MASTER SPORT?

Opublikowano

a na ile szacujecie wystarczy zestaw z MASTER SPORT?

To zależy po jakiej jeździsz drogach. Sam zestaw ma dość pozytywne opinie.
Opublikowano (edytowane)
Opublikowano

Które wybrałeś/kupiłeś?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Sam jestem ciekaw czy zestaw lemfordera nowy wstawić czy kompletna regeneracja (gumy i sworznie). Co jest warta taka regeneracja?

Opublikowano

W Passacie montowałem tylko Lemfordera wahacze i nie miałem z nimi problemu. Wymieniałem pojedynczo tzn. zaraz po zakupie 2 szt. górne., profilaktycznie oba "banany". Reszta była ori VW/AUDI (Lemforder) i zrobiłem tak około 60kkm.

Opublikowano

a na ile szacujecie wystarczy zestaw z MASTER SPORT?

Polecam, zrobilem ok 30 tys( gorskie drogi ) i cisza i spokoj do tej pory :)

Opublikowano

widze że opinie są w internecie różne jednemu na 30tys drugiemu na 10tys

Opublikowano

Mam na liczniku 205 tyś i zmieniłem tylko jeden dolny tylni wahacz w 14 letnim aucie. Pozatym oryginalne lemfordery siedzą i nic nie stuka

Guma się lekko naderwała

Opublikowano

na allegro masz MS z wrocławia sprawdzone, jak chcesz to poszukaj

Opublikowano

podepnę sie do tematu, czy do wymiany dolnego tylnego wahacza (banana) w audi a4 b6 trzeba opuszczać sanki ????? chodzi o to czy sruba trzymajaca tuleje gumowa do sanek wychodzi bez problemu bez opuszczania sanek , czy nie zahacza o nadwozie

Opublikowano

nie nie trzeba ale proszę pamiętać by nie dociągać tuleji prze postawieniem auta na koła . potem poruszać autkiem i dopiero dokęcić z kanału

Opublikowano

Mam założony gwint mts oraz felgi 18. Szykuje się do wymiany całego zawieszenia z przodu. Co najlepiej kupić jeśli chodzi o cały komplet zawieszenia?

Opublikowano

Podłączę się pod temat. Na przeglądzie wyszły do wymiany banan i w drugim kole przedni lewy górny tylny. Byłam już w 3 warsztatach i mechanicy twierdzą, że przy zawieszeniu wielowahaczowym TRZEBA wymieniać wszystko we wszystkich czterech kołach. Koszt tej naprawy przewyższyłby wartość auta.... Czy znacie warsztat w Łodzi lub okolicach, gdzie wymienią mi tylko te wahacze, które trzeba?

Opublikowano

Lemforder lub MEYLE ( 3 lata gwarancje bez limitu kilometrów ).

Opublikowano

Pytanie tylko czy uszkodzone są gumy czy sworznie. Guma oryginał lemforder kosztuje ok 80 zł, mechanik z prasą wymieni. Gorzej jak uszkodzony sworzeń, mechanik sam nie wymieni ale są wyspecjalizowane firmy jakie profesjonalnie zajmują się regeneracją wahaczy i sworznie też wymieniają

U kolegi dzik z forum całe zawieszenie lemfordera w cenie 1460 zł!

Opublikowano

Byłam już w 3 warsztatach i mechanicy twierdzą, że przy zawieszeniu wielowahaczowym TRZEBA wymieniać wszystko we wszystkich czterech kołach.

Jak miałem B5 to wymieniałem górne wahacze przedniego koła parami, razem ze śrubą blokujacą sworznie wahacza, a dolne wymieniałem pojedyńczo. A że brałem do zawieszenia tylko części z górnej półki (raz wymieniłem dolny na jakiegoś średniaka, ale po nieco ponad roku i 15.000 km znów zaczął stukać), to przy moich przebiegach rzędu 10-12 tysięcy rocznie, miałem na lata spokój. Dodatkowo przy wymianie wahacza/wahaczy prosiłem o sprawdzenie końcówek drążków i stabilizatorów.

Nigdy nie zdarzyło mi się, żebym wymieniał wszystkie cztery wahacze w jednym kole na raz, nie mówiąc już o abstrakcji wymieniania wszystkich w aucie na raz. Oczywiście wszystko zależy od stanu zawieszenia, bo są i wyjątki, co im stukanie w zawiasie nie przeszkadza i nie robią nic przez lata i setki tysiący kilometrów.

Nie wiem jak u Ciebie zawieszenie jest zmęczone, ale proponuję poprosić jakiegoś kolegę, sąsiada, posiadającego elementarną wiedzę na temat samochodów, żeby podjechał do innego warsztatu i niech popyta co i jak.

Do mnie jakieś dwa miesiące temu przyjechała dziewczyna na sprawdzenie akumulatora, prosto od mechanika/elektryka, który zaproponował Jej wymianę akumulatora oraz przegląd rozrusznika i wymianę regulatora napięcia. Mozna powiedzieć zaproponowali Jej full servis. U mnie chłopaki sprawdzili napięcie ładowania, później akumulator i spadki napięcia przy rozruchu. Skończyło się na przeczyszczeniu bieguna dodatniego akumulatora, który się trochę utlenił i zebrał nagaru. Całośc "naprawy" trwała mniej niż 10 minut i za ładne oczy oraz jeden uśmiech kosztowała 0,00PLN. Dziewczyna się popłakała, ale nie wiem czy ze szczęścia, czy że Ją tak chcieli wydymać. Ta sytuacja nie ma oczywiście przełożenia na Twoje zawieszenie, ale bardziej ma zaznaczyć fakt, że niektórym przedsiębiorcom kasa już całkowicie sumienie i mózgi zlasowała i jak widzą kobietę, to myślą, że trafili szóstkę w totka.

Opublikowano

Dobrze powiedziane :)

Znam jednak dużo osób, które jeżdżą dopóki konkretnie nie łomocze w aucie i kierownica się trzyma. Naprawa na najtańszym szajsie i do żyda, nieświadomie kupisz takie cacko i się sypie wszystko po kolei...

Opublikowano

Panowie/Panie wielka prośba,

Czy to może być oryginał w takiej cenie ? Czy raczej podróbka

http://atmil.pl/zestaw-wahacze-lemforder-audi-a4-a6-a8-vw-passat-skoda-superb-p-65.html

Zamierzam zakupić cały zestaw bo coś stuka z przodu, podpowiedzcie :))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...