Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Polecane amortyzatory o obniżonym skoku do springów -30mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Gdyby te bilsteiny B6 podchodziły też to tego H&R to odłożyłbym na takie

b6 vs b8 to na komplecie może 200 zł różnicy Pamiętaj że B8 jest twardszy, B6 poradzi sobie z lekko krótszymi springami, tak samo jak inne pseudo sportowe amory.

Do ori 1BE masz droższy zamiennik sasch do zawieszenie sportowego, ~285 zł z tego co pamiętam.

BTW: weź pod uwagę że nasze auta to powoli stare śmietniki i więcej elementów zawieszenia może zrobić wyjazd.. tanie nie są.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)

No widziałem jakieś komplety z odbojami i osłonami jakieś 1200-1300 kosztuje. Nie chce jakoś strasznie twardego. Czyli B6 byłby do tego s linę i do H&R?

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez marcinbob_89
Opublikowano (edytowane)

+ 6 wahaczy i 2 tuleje :P, poduchy, osłony etc

masz audi, płać i płacz ^^

---update---

odebrałem auto, stoi jakby równiej. 1BE vs B6 + springi 1BE... (r18/40/225) chyba wszystko na plus zwłaszcza jeśli mowa o komforcie, to jest inny samochód. Jak ktoś chce więcej sportu spokojnie może montować B8.

no i o 3 koła człowiek lżejszy...

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)

panowie a gdybym się jednak zdecydował założyć do 1 BE standard amorki, to odboje chyba raczej od sportowych amorków, żeby nie dobijało, dobrze myślę?

Edytowane przez marcinbob_89
Opublikowano

Marcin B8 nie jest twardszy od B6 pisze o tym 3 razy tu chyba. Ma po prostu inny zakres pracy - znosi wieksze obniżenie

Opublikowano

Marcin B8 nie jest twardszy od B6 pisze o tym 3 razy tu chyba. Ma po prostu inny zakres pracy - znosi wieksze obniżenie

ile bys im tlumaczyl oni i tak beda montowac amorki 1BA do eibacha i be/bv szkoda gadac...dlatego do wiedzy z forum trzeba podchodzic z dystansem....

Opublikowano (edytowane)

Serwis twierdzi że B8 ma inny olej i jest twardszy od B6. Na forum BMW (DE) bardzo ładnie rozebrali temat, wspominali też o modyfikacji B6.

Z innej beczki, żona dzisiaj przyjechała C5 na tym ichnim fajnym zawszeniu, nowe laczki r17. Śmiech na sali.. pomijając niezdecydowaną kierownicę (masakra) i bujającą budę moja d*pa czuła znacznie więcej nierówności niż w 10 letniej a4 (r18) z rozwalonym fotelem. Od czasu zaaplikowania B6 porównuje to do różnych anty sportowych aut i nawet jetta comf na r15 jest mniej komfortowa a na zwykłych nierównościach budą rzuca bardziej.

Różnice są na tyle duże że czuje je dosłownie każdy.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)

Serwis twierdzi że B8 ma inny olej i jest twardszy od B6

ten sam serwis zarowno de jak i pl powiedzial mi ze nie ma roznicy procz skoku amortyzatora.

kwestia twardosci wynika tylko i wylacznie z tego jak auto lezy nisko i jaki jest pozziom ugiecia zawieszenia.

Jezdzilem 1BA, eibach+1BA, 1BE, 1BV, 1BE+B8, eibach + b6

Chyba najfajniej (trzymanie na zakretach), najwygodniej jest na 1BE+B8.

Edytowane przez roman_tyk
Opublikowano

Marcin B8 nie jest twardszy od B6 pisze o tym 3 razy tu chyba. Ma po prostu inny zakres pracy - znosi wieksze obniżenie

ile bys im tlumaczyl oni i tak beda montowac amorki 1BA do eibacha i be/bv szkoda gadac...dlatego do wiedzy z forum trzeba podchodzic z dystansem....

Tja wiem wale głową w mur.. już mnie zaczyna bolec

Serwis twierdzi że B8 ma inny olej i jest twardszy od B6.

Pewnie ten sam serwis co mi chcial zrobic super promocje najlepsza na swiecie jedynie 450 zł za sztuke B6 na tył :) i ten sam który polecil amorek B4 do spingów -40mm

Opublikowano (edytowane)

czyli prawdy nigdy się nie dowiemy :P



Jezdzilem 1BA, eibach+1BA, 1BE, 1BV, 1BE+B8, eibach + b6

i coś mi się w to nie chce wierzyć... jak nie masz co robić z kasą to na PW podeślę Ci numer konta.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Witam panowie jeżdżę aktualnie na zawiasie 1 BA + -30 Eibach Pro Kit mam pytanko jak kupię amory do sportowego zawieszenia i dam na przód

eKatalog Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online

a na tył

eKatalog Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online

będzie ok ??

Bo nie mają na stanie z jednej firmy

Opublikowano (edytowane)

Jakie odboje zastosować na przód do amortyzatorów Bilstein B8 i springów Eibach -30mm?

77mm, 85mm czy może założyć standardowe z zawieszenia 1BA?


Jakie odboje zastosować na przód do amortyzatorów Bilstein B8 i springów Eibach -30mm?

77mm, 85mm czy może założyć standardowe z zawieszenia 1BA?

UP

Edytowane przez mateusz16
Opublikowano

mam odboje z oslonami, nowe jak cos to PW

Opublikowano

Mateusz16 to bilstein nie daje ich w komplecie, tylko goły amortyzator? Bo też czekam na ich przesyłkę z Niemiec...

Opublikowano

Mateusz16 to bilstein nie daje ich w komplecie, tylko goły amortyzator? Bo też czekam na ich przesyłkę z Niemiec...

Nie daje. Ja brałem od dzika zamienniki.

Opublikowano

Właśnie nie daje...... Też się zdziwiłem. Jestem już po wymianie, miałem amory 1BA, wgl już nie odbijały, pewnie dlatego auto mi pływało po autostradzie przy prędkościach ponad 100. Teraz jest pełna kultura, polecam te amortyzatory ;)

Opublikowano

Długo Ci wytrzymały amory 1BA przy Eibachu ?
Ja jeżdżę już tak dobre 15tys i powoli też się zbieram do wymiany amorów

Opublikowano

Ponad 30 tysięcy przejechałem ale myszkować zaczął już wcześniej.

Opublikowano

a weitec to dobra firma? bo obczajam takie do sprężyn - 30mm

Opublikowano

Gdzieś były numery nakładek na sprężyny, jak tył za nisko siedzi... To w tym dziale?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...