KoJ@K Opublikowano 23 Października 2015 Autor Opublikowano 23 Października 2015 215 mam z przodu na 9J. Zobaczymy jak sie to bedzie spisywalo przy codziennym dejli uzytkowaniu.
bjoern Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Przy spokojnej jeździe pewnie ok, ja postanowiłem zapiąć boka quattro ale jednak na czterołapa potrzeba więcej miejsca
KoJ@K Opublikowano 24 Października 2015 Autor Opublikowano 24 Października 2015 Czyli mozna powiedziec, ze zawinily umiejetnosci kierowcy.
dawid93 Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Ja u siebie mam felgi chyba 9j przod 225 a tyl 235 i sie boje o krawezniki a tutaj to nie wiem autostrada only!
bjoern Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 A raczej ich brak człowiek się uczy na własnych błędach ale bez naciągu bym się oponom odbił i nic by się nie stało
C4NC3R Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 215 na 9J do codziennej jazdy troche ostro.
KoJ@K Opublikowano 28 Października 2015 Autor Opublikowano 28 Października 2015 (edytowane) Zobaczymy jak to wyjdzie i jak sie bedzie jezdzilo, choc nie nastawiam sie na źle. Stylingi "odszczurzone" i czekają na nowego sezona. Wyhaczone po taniości zaciski z osłonami - przód 320mm, tyl 288mm, ale narazie wleci sam przod na dniach, jak sie pomaluje. Edytowane 28 Października 2015 przez KoJ@K
turzol Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Fajnie działasz Widzę że lakier ciąłeś FG400. Futrem atakowałeś czy padem? Jakieś wskazówki jeśli chodzi o wykończenie ? leciałeś od razu wykończeniową czy też polish po drodze?
KoJ@K Opublikowano 28 Października 2015 Autor Opublikowano 28 Października 2015 Dzieki. Tak jest, jechane bylo FG400 na futrze, bo zwykly twardy pad nie dosc, ze zostawial duzo wiecej balaganu i holosow niz futro, to jeszcze dluzej nim trzeba bylo walczyc przez co bardziej i szybciej sie nagrzewal lakier. Po tym w nie ktorych miejscach jechane Bylo 3000, na koniec czesciowo 4000, a czesciowo Schollem, na to kliner z dodo i na koncu Soft99 na nastepne odswiezanko planuje juz zakup DA, co uprzyjemni, ulatwi i mysle, ze troche przyspieszy zabawe.
turzol Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Dzieki. Tak jest, jechane bylo FG400 na futrze, bo zwykly twardy pad nie dosc, ze zostawial duzo wiecej balaganu i holosow niz futro, to jeszcze dluzej nim trzeba bylo walczyc przez co bardziej i szybciej sie nagrzewal lakier. Po tym w nie ktorych miejscach jechane Bylo 3000, na koniec czesciowo 4000, a czesciowo Schollem, na to kliner z dodo i na koncu Soft99 na nastepne odswiezanko planuje juz zakup DA, co uprzyjemni, ulatwi i mysle, ze troche przyspieszy zabawe. Mam podobne doświadczenia , z tym że u mnie jest nieco inny lakier bo perła LZ9W. Natomiast po wielu próbach z padami odpuściłem bo albo wpadały w wibracje albo nagrzewały lakier a nic nie wycinały. Jak chwyciłem za futro to od razu inna robota. Z tym że ja korektę robie 3-etapową bo nie mogę bałaganu po futrze samym SF4000 wykończyć
KoJ@K Opublikowano 28 Października 2015 Autor Opublikowano 28 Października 2015 (edytowane) Ogolnie wedlug mnie jezeli robimy w miare pelna korekte, to do ciemnych lakierow Vaga i Bmw nie ma nawet sensu podchodzic bez futra. Lz9w i podobne tez kiedys robilem i napewno jest duzo "latwiejszy" w robieniu i wykanczaniu niz ten akryl, ktory jest u mnie, choc po zrobieniu wedlug mnie fajniej wyglada, daje mocną głębie i jest za***iście trudny w codziennym uzytkowaniu. W zaleznosci od tego jak i czym bys robil finisz po FG400, to wbrew pozorom dalo by sie to zrobic dwoma etapami. Edytowane 28 Października 2015 przez KoJ@K
Animal Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 (edytowane) Ja także uważam, że spokojnie można osiągnąć przyzwoity efekt w dwóch etapach. Na dowód http://a4-klub.pl/index.php?/topic/330535-moja-pasja-moje-realizacje/ post #7 to moje byłe audi z lakierem LZ9W Edytowane 28 Października 2015 przez Animal
Armi Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Ogolnie wedlug mnie jezeli robimy w miare pelna korekte, to do ciemnych lakierow Vaga i Bmw nie ma nawet sensu podchodzic bez futra. Lz9w i podobne tez kiedys robilem i napewno jest duzo "latwiejszy" w robieniu i wykanczaniu niz ten akryl, ktory jest u mnie, choc po zrobieniu wedlug mnie fajniej wyglada, daje mocną głębie i jest za***iście trudny w codziennym uzytkowaniu. W zaleznosci od tego jak i czym bys robil finisz po FG400, to wbrew pozorom dalo by sie to zrobic dwoma etapami. Czarny akryl - koszmar detailera
KoJ@K Opublikowano 28 Października 2015 Autor Opublikowano 28 Października 2015 (edytowane) Ja uwielbiam ciemne i czarne lakiery i najchetniej tylko takie bym zawsze chcial, ale niestety nastepne auto bedzie srebrn . A tym czasem Stylingi juz ubrane: Edytowane 28 Października 2015 przez KoJ@K
Wandej Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 Kurfa heble zakładaj a nie letnie koła na zimę
KoJ@K Opublikowano 29 Października 2015 Autor Opublikowano 29 Października 2015 No wlasnie wczoraj je rozkrecalem pod malowanie.
grzes283 Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 Piękny naciąg Dawaj na auto.....zimy i tak nie będzie, a ciekawy jestem wyglądu i wrażeń z jazdy
KoJ@K Opublikowano 29 Października 2015 Autor Opublikowano 29 Października 2015 Na serii zawiasie pewnie bedzie calkiem znosnie, a dopoki nie bedzie gwintu to raczej bedzie to wygladalo slabo. ale przymiarka raczej i tak bedzie. Zaciski sie szykuja pod malowanko. Tylko mam pytanko, jak nie mam tych blaszek od Wandeja z logiem S4 itp, to na jaki kolor psiknac te blaszki? Czarny bedzie okej przy czerwonym zacisku?
bjoern Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 Gruuuubo, a jeszcze pół roku temu gdzieś się bałeś 215/40 na 9j bedo stensy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się