Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czarny AVF w rodzinnym kombi, H&R -35mm, RS6 18'


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

215 mam z przodu na 9J. Zobaczymy jak sie to bedzie spisywalo przy codziennym dejli uzytkowaniu. ;)

Opublikowano

Przy spokojnej jeździe pewnie ok, ja postanowiłem zapiąć boka quattro ale jednak na czterołapa potrzeba więcej miejsca ;)

Opublikowano

Czyli mozna powiedziec, ze zawinily umiejetnosci kierowcy. ;)

Opublikowano

Ja u siebie mam felgi chyba 9j przod 225 a tyl 235 i sie boje o krawezniki :D a tutaj to nie wiem :D autostrada only! :D

Opublikowano

A raczej ich brak :P człowiek się uczy na własnych błędach ;) ale bez naciągu bym się oponom odbił i nic by się nie stało

Opublikowano

215 na 9J do codziennej jazdy troche ostro.

Opublikowano (edytowane)

Zobaczymy jak to wyjdzie i jak sie bedzie jezdzilo, choc nie nastawiam sie na źle. :)

Stylingi "odszczurzone" i czekają na nowego sezona. :D

male_d12c38435c453b01f928fe6873a.jpgmale_c38f21e51b41d8278b555f32a6004b.jpgmale_4ab8b71f79cc34824f9ea73352ccabf.jpg

Wyhaczone po taniości zaciski z osłonami :D - przód 320mm, tyl 288mm, ale narazie wleci sam przod na dniach, jak sie pomaluje. :)male_383331c497b4e97783b640fb443.jpg

Edytowane przez KoJ@K
Opublikowano

Fajnie działasz :)

Widzę że lakier ciąłeś FG400. Futrem atakowałeś czy padem? Jakieś wskazówki jeśli chodzi o wykończenie ? leciałeś od razu wykończeniową czy też polish po drodze?

Opublikowano

Dzieki. ;)

Tak jest, jechane bylo FG400 na futrze, bo zwykly twardy pad nie dosc, ze zostawial duzo wiecej balaganu i holosow niz futro, to jeszcze dluzej nim trzeba bylo walczyc przez co bardziej i szybciej sie nagrzewal lakier. Po tym w nie ktorych miejscach jechane Bylo 3000, na koniec czesciowo 4000, a czesciowo Schollem, na to kliner z dodo i na koncu Soft99 :) na nastepne odswiezanko planuje juz zakup DA, co uprzyjemni, ulatwi i mysle, ze troche przyspieszy zabawe. ;)

Opublikowano

Dzieki. ;)

Tak jest, jechane bylo FG400 na futrze, bo zwykly twardy pad nie dosc, ze zostawial duzo wiecej balaganu i holosow niz futro, to jeszcze dluzej nim trzeba bylo walczyc przez co bardziej i szybciej sie nagrzewal lakier. Po tym w nie ktorych miejscach jechane Bylo 3000, na koniec czesciowo 4000, a czesciowo Schollem, na to kliner z dodo i na koncu Soft99 :) na nastepne odswiezanko planuje juz zakup DA, co uprzyjemni, ulatwi i mysle, ze troche przyspieszy zabawe. ;)

Mam podobne doświadczenia , z tym że u mnie jest nieco inny lakier bo perła LZ9W. Natomiast po wielu próbach z padami odpuściłem bo albo wpadały w wibracje albo nagrzewały lakier a nic nie wycinały. Jak chwyciłem za futro to od razu inna robota. Z tym że ja korektę robie 3-etapową bo nie mogę bałaganu po futrze samym SF4000 wykończyć

Opublikowano (edytowane)

Ogolnie wedlug mnie jezeli robimy w miare pelna korekte, to do ciemnych lakierow Vaga i Bmw nie ma nawet sensu podchodzic bez futra. Lz9w i podobne tez kiedys robilem i napewno jest duzo "latwiejszy" w robieniu i wykanczaniu niz ten akryl, ktory jest u mnie, choc po zrobieniu wedlug mnie fajniej wyglada, daje mocną głębie i jest za***iście trudny w codziennym uzytkowaniu. W zaleznosci od tego jak i czym bys robil finisz po FG400, to wbrew pozorom dalo by sie to zrobic dwoma etapami. :)

Edytowane przez KoJ@K
Opublikowano (edytowane)

Ja także uważam, że spokojnie można osiągnąć przyzwoity efekt w dwóch etapach. Na dowód http://a4-klub.pl/index.php?/topic/330535-moja-pasja-moje-realizacje/ post #7 to moje byłe audi z lakierem LZ9W

Edytowane przez Animal
Opublikowano

Ogolnie wedlug mnie jezeli robimy w miare pelna korekte, to do ciemnych lakierow Vaga i Bmw nie ma nawet sensu podchodzic bez futra. Lz9w i podobne tez kiedys robilem i napewno jest duzo "latwiejszy" w robieniu i wykanczaniu niz ten akryl, ktory jest u mnie, choc po zrobieniu wedlug mnie fajniej wyglada, daje mocną głębie i jest za***iście trudny w codziennym uzytkowaniu. W zaleznosci od tego jak i czym bys robil finisz po FG400, to wbrew pozorom dalo by sie to zrobic dwoma etapami. :)

Czarny akryl - koszmar detailera :decayed:

Opublikowano (edytowane)

Ja uwielbiam ciemne i czarne lakiery i najchetniej tylko takie bym zawsze chcial, ale niestety nastepne auto bedzie srebrn . ;)

A tym czasem Stylingi juz ubrane: :D

male_4d909a2308db643998c797cec094.jpgmale_c9e1a619b75ae670ac69c8ca73b750.jpgmale_45727a63d3679a287a05ee20559cd4.jpg

male_9ff4e0395cf487a065be588d060.jpgmale_834af73a79d01560929a32b107f.jpgmale_85f9cafd5e62b72230f7b2db4bc88.jpg

Edytowane przez KoJ@K
Opublikowano

Kurfa heble zakładaj a nie letnie koła na zimę :decayed:

Opublikowano

No wlasnie wczoraj je rozkrecalem pod malowanie. ;)

Opublikowano

Piękny naciąg :thumbup1: Dawaj na auto.....zimy i tak nie będzie, a ciekawy jestem wyglądu i wrażeń z jazdy :slina:

Opublikowano

Na serii zawiasie pewnie bedzie calkiem znosnie, a dopoki nie bedzie gwintu to raczej bedzie to wygladalo slabo. ;) ale przymiarka raczej i tak bedzie. :D

Zaciski sie szykuja pod malowanko. ;)

Tylko mam pytanko, jak nie mam tych blaszek od Wandeja z logiem S4 itp, to na jaki kolor psiknac te blaszki? Czarny bedzie okej przy czerwonym zacisku?

male_a77277565587d1dd641fc7b350f7.jpgmale_b8e3976b36bed1c03f1ac1cfea57.jpg

Opublikowano

Gruuuubo, a jeszcze pół roku temu gdzieś się bałeś 215/40 na 9j :D bedo stensy :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...