KoJ@K Opublikowano 29 Października 2015 Autor Opublikowano 29 Października 2015 Ja sie balem 215/40 ? raczej mnie z kims pomyliles, jak ja na tym chyba ze 2 sezony hulalem.
bjoern Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 coś ty? myślałem, że bardziej opornie podchodziłeś do naciungów
KoJ@K Opublikowano 31 Października 2015 Autor Opublikowano 31 Października 2015 (edytowane) Przymiarka na aucie, na ktorym docelowo wylądują stylingi, ale bez gleby, na 1BA nie jest za dobrze. Edytowane 31 Października 2015 przez KoJ@K
C4NC3R Opublikowano 31 Października 2015 Opublikowano 31 Października 2015 Ile Ty masz tych samochodów?
KoJ@K Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 Mamy golfa i czarną b6, ta jest Tescia, a Tesciu po nowym roku zmienia, sprzedajemy golfa i odkupujemy srebrną od Niego. 320mm z pakietem ferodo na pokladzie.
Wandej Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Poradziłeś sobie jednak Ładnie wyszły. Jutro będę składał właśnie 320/288 też czerwony zestaw
bjoern Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 ładnie ładnie jaki jest myk, żeby cały płyn hamulcowy nie wyleciał przy wymianie zacisku? na przyszłość muszę się dowiedzieć bo z zacisków nigdy przewodów nie odkręcałem
KoJ@K Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) Poradziłeś sobie jednak Ładnie wyszły. Jutro będę składał właśnie 320/288 też czerwony zestaw Taa poradziles, tylk . Ajpierw zaciski zle przykrecone - prawy na lewa strone i jeszcze wieksze glowkowanie z przewodami, ktore i tak nie pasowaly. ładnie ładnie jaki jest myk, żeby cały płyn hamulcowy nie wyleciał przy wymianie zacisku? na przyszłość muszę się dowiedzieć bo z zacisków nigdy przewodów nie odkręcałem Wyleciec cos se zawsze musi. ja robilem tak, ze odkrecilem stary zacisk z jarzmem, ale bez odkrecania przewodu doprowadzajacego, poprzykrecalem nowe zaciski z jarzmami i wtedy dopiero odkrecilem przewod ze starego i wkrecilem do nowego od razu. ewentualnie (w zaleznosci od tego w ktorym miejscu rozepniemy przewod) to mozna do niego np wsadzic stopery do uszu i jak napecznieja to nie kapie z pędzla. pewnie sa jeszcze jakies inne sposoby, ale to juz by trzeba znawcow fachowcow pytac. Edytowane 2 Listopada 2015 przez KoJ@K
Horneth Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Wcisnąć i zablokować pedał hamulca i dopiero odkręcać przewody.
KoJ@K Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 No no, o tym tez wlasnie slyszalem - nie leci wtedy nic ?
Horneth Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Praktycznie nic. U siebie na warsztacie stosuje jeszcze zaciskanie przewodów elastycznych zaciskami do węży wodnych
bjoern Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 Dobrze wiedzieć a jakiś myk na zmianę przewodu?
KoJ@K Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Opublikowano 3 Listopada 2015 Odkrecic srubki (o ile sie bedzie dalo)
daniocrack Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Kojak Ty stary kacikowcu musiales kupic b6 takie jak chce i golfa bys wkoncu sprzedal B-)
KoJ@K Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Opublikowano 29 Listopada 2015 (edytowane) Po nowym roku jakos. ;)Tak sobie beda wygladaly heble z eReSami Jest pomagierek to rozklejamy lampion do przyciemki. Edytowane 11 Listopada 2015 przez KoJ@K
Radeksc Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Malujesz całość? Możesz też przyciemnić kierunek Nie zapomnij przetrzeć soczewki, bo pewnie "mleko"
Tomi_81 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 No ładnie co ja widzę takie same zestawy na lato i zimę
KoJ@K Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Opublikowano 29 Listopada 2015 (edytowane) Nie nie, calosci nie, maluje tylko ramki, a o przyciemce kierunku myslalem, tylko nie wiem jakby to wygladalo !? Soczewke jutro umyje, bo dzisiaj nie mialem tych malutkich nasadek, zeby ją rozkrecic. Tomi - a no, tylko opony insze. Edytowane 29 Listopada 2015 przez KoJ@K
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się