mycha852 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 jaką grubość lakieru powinna mieć Audi A4 B8 2008 r. ?
Yaro1 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 jaką grubość lakieru powinna mieć Audi A4 B8 2008 r. ? U mnie jest ori od 92 do 112
mycha852 Opublikowano 16 Października 2014 Autor Opublikowano 16 Października 2014 sprawdzałem miernikiem lakieru samochód przeznaczony na sprzedaż. wychodziło w przedziale 180-210
Jakoob Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Druga warstwa. Na wszelki wypadek sprawdź czy nie masz rozładowanej baterii w mierniku najlepiej na aucie które już wcześniej mierzyłeś, wtedy też przekłamuje.
lapidem Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 oryginalny lakier w zależności od tego ile razy był polerowany ma grubość od ok 70-110. Powyżej to już 2 warstwy. Powyżej 300 to już najczęściej szpachla. Na słupkach i progach jest najczęściej około 50
Yaro1 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Kolega na nowym Passacie miał 180-200, VW twierdzi że to norma. http://www.auto-swiat.pl/3-volkswagen/nowa-grubosc-lakieru-w-volkswagenach
Jakoob Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Jeśli na całym tak jest tzn. że mógł nie przeszejść kontroli jakości i fabrycznie jest drugi raz pomalowany.
_Bumier_ Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 do 180 uznajemy ori lakier
dobry1 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 do 180 uznajemy ori lakier Myślałem podobnie ale Audiol z Wrocławia udowodnił mi że to bajka
tommy-cichy Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Grubość lakieru uzależniona jest od rodzaju farby. Farby dwuwarstwowe mogą mieć tak jak piszecie od 100 do 150 natomiast coraz to częściej stosowane fary 3 warstwowe (np. biała perła) moają ponad 200 mikro. Farby 3 warstwowe malowane są następująco: baza później idzie warstwa perły a na końcu lakier bezbarwny. Stąd taka grubość.
RALF76 Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 (edytowane) Gość mierzy a3 czerwoną - przedni lewy błotnik pokazuje 180 - twierdzi że ORI lakier więc Bumier ma rację pisząć że do 180 uznajemy jako ORI i drugie info na temat grubości nawet do 200 ORI Edytowane 23 Maja 2015 przez RALF76
delph34i Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 (edytowane) Mam miernik z podpowiedziami i do 180 pokazuje lakier OK, powyżej 180 2xlakier, a powyżej 280 szpachla. U mnie jest 140-180 na całym samochodzie, nawet na wewnętrznych elementach. Z tym że zależy od kalibracji miernika pokazuje +-20. Edytowane 23 Maja 2015 przez delph34i
RALF76 Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 dokładnie stąd pewnie do 200 uznaje się za ORI gdyż jak piszesz kalibracja miernika to +/- 20
szermac Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 u mnie jest drzwi - 150 , błotniki - 120, maska dach - 190
marc1n Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 ori grubość powłoki to ok. 120-140 mikronów, wnęki drzwi ok 50-80 mikronów.
joker13 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Witam, Mam na oku samochód, który, jak twierdzi sprzedawca został fabrycznie podwójnie pomalowany i na całym aucie jest 200-230 mikronów. Zapewnia mnie, że auto 100% bezwypadkowe. Również chce dać mi na piśmie, że samochód ma drugą warstwę lakieru. Co prawda z takim zaświadczeniem przy późniejszej sprzedaży chyba nie wiele mogę zrobić. Pytanie tylko, czy jest możliwość sprawdzenia w ASO czy auto miało dwie warstwy w momencie wyjazdu z fabryki, czy raczej nie prowadzą takiej dokumentacji?
marc1n Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 ponoć można się dowiedzieć ale w centrali czy auto było 2 razy lakierowane w fabryce. co do mierników to kalibrujcie je na blachach cienkich do 1mm i foliach ok 120 mikronów, pomiary na promieniach mogą wychodzić z błędem.
Elegancko Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 do 180 ori lakier okolice 300 to juz szpachla jest
maniekaudia4 Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 (edytowane) w instrukcji miernika do lakieru mam opisanedo 100 mikronów - podkład lub zbyt cienki lakierod 100 do 200 mikronów - dla lakierów oryginalnychod 200 do 300 mikronów - powłoki po naprawach lakierniczych ( drugi lakier)od 300 do 520 mikronów - miejsca po naprawach blacharskichpowyżej 520 mikronów - miejsca szpachlowane i lakierowane100 mikronów to jest 0,1 mm niewielkie różnice w grubości zawsze znajdziesz to jest skala tylko poglądowa różnice do kilkudziesięciu mikronów uznałbym za normalne Edytowane 6 Maja 2016 przez maniekaudia4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się