OficeR 1 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 (edytowane) Witam. Ostatnio zaobserwowałem wahania temperatury płynu chłodzącego. Auto podczas trasy normalnie rozgrzewa się tak jak powinno a po jakimś czasie spada i faluje w zależności od stylu jazdy. Termostat miałem wymieniany razem z całym osprzętem do rozrządu 22.08. Co powodować te wahania temperatury? Edytowane 17 Października 2014 przez OficeR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 czujnik temp płynu chłodzącego to samo miałem... leciałem trasa było 90 za jakiś czas 70... po wymianie czujnika git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OficeR 1 Opublikowano 17 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Ciezko jest z wymiana? send by GT-I9505 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Witam. Ostatnio zaobserwowałem wahania temperatury płynu chłodzącego. Auto podczas trasy normalnie rozgrzewa się tak jak powinno a po jakimś czasie spada i faluje w zależności od stylu jazdy. Termostat miałem wymieniany razem z całym osprzętem do rozrządu 22.08. Co powodować te wahania temperatury? Nim wymienisz czujnik sprawdź jeszcze go Vagiem czy jest różnica dla ECU a deską rozdzielczą jeśli jest i to spora to czujnik ..a jesli nie ma to termostat sie kłania .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Tomek- 0 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Witam, Zauważyłem, że od 2-3 miesięcy temperatura silnika dochodzi do 80-82C i niestety nie osiąga tych 90C, tak jak było wcześniej. Testowałem na dłuższych trasach (>100km) i niestety bez zmian. Poza zmianą temperatury na wskaźniku, nie zauważyłem innych problemów (ogrzewanie działa ok). W tym samym okresie dolewałem zwykłej wody (zapaliła się kontrolka poziomu płynu), bo akurat to miałem pod ręką - na zimę i tak planowałem wymienić cały płyn. Zastanawiam się, czy opisany efekt niższej temperatury jest może związany z tą dolewką i ewentualnym zapowietrzeniem? Czy może to jednak całkowity przypadek i znak, że termostat zaczyna się psuć? Pytam, bo zastanawiam się, czy wymienić płyn i do wiosny się tym nie przejmować, czy może jednak zająć się tym problemem? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xBladex 12 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 A może tak spróbuj wymienić termostat i płyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciucha512 1 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 W 1.9 tdi są dwa rodzaje termostatu: otwarty przy 82 i przy 87. Miałem 82 to tak jak opisałeś, co by się nie działo na blacie 82. Teraz mam 87 od roku i dochodzi do 87 i stoi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Tomek- 0 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 W 1.9 tdi są dwa rodzaje termostatu: otwarty przy 82 i przy 87. Miałem 82 to tak jak opisałeś, co by się nie działo na blacie 82. Teraz mam 87 od roku i dochodzi do 87 i stoi. No tak, ale nie wymieniałem wcześniej termostatu, a wcześniej zawsze dochodził mi na wskaźniku do równych +90C. Postanowiłem, że jeszcze pojeżdżę na tym co jest i gdy temperatura spadnie jeszcze bardziej lub przyjdą większe mrozy, to zdecyduję się na wymianę, W międzyczasie zasłoniłem chłodnicę, zobaczę jak będzie z temperaturą na dłuższych trasach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Jak już będziesz kupował to bierz z ASO termostat i koncentrat... chyba że chcesz robić to dwa razy to bierz ze sklepu. Jest wysyp tematów o tym jak co roku zresztą gdy zbliża się zima... wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmo.a3 0 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 termostat jak nic do wymiany i jak koledze pisza z ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Pewnie jest cały czas otwarty lub nie całkiem zamyka i przez to nie dogrzewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enzo83 0 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Tak jak napisali koledzy powyżej-termostat do wymiany.Polecam termostat firmy Wahler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Na ostatnich kilka sztuk wymienionych mniej wadliwych miałem jednak od Verneta. Najlepiej aso i gotuj go przed montażem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macmax 0 Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 TERMOSTAT 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marionozzo 2 Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 (edytowane) termostat a może czujnik temperatury Edytowane 30 Listopada 2014 przez marionozzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prrezes 0 Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Cześ, dzisiaj w trakcie jazdy zauważyłem że po przekroczeniu 4000 obrotów zaczyna powoli spadać wskazówka temperatury jeżeli jedzie się dalej z takimi obrotami lub wyższymi spada do ok 70 stopni jeżeli obroty spadną dogrzewa się i trzyma 90. Czy ktoś miał taki problem wiecie co to może być? Nie ma znaczenia też jak ustawiony jest nawiew kabiny czy włączony czy nie dzieje się to samo. Temperatura zewnętrza w takcie wystąpienia tego zjawiska wahała się w okolicy 4-6 stopni. Zauważyłem tez że zaraz po odpalenia silnika włącza się wiatrak pod maską (strona kierowcy, jest podwójny chyba do klimatyzacji) Auto a4 b5 1995 1.8 125 km z klimatronikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 czujnik wody & termostat te dwie rzeczy do sprawdzenia ewentualnie do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemoskubany 0 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Panowie.. trasa 100km .. temperatura powietrza ok 3 stopni ... na kanale 51 jest równe 90 stopni ... na kanale 49 jest 70 klilka... na liczniku pokazuje mi temp. ok 75.. i tak cały czas.. padnięty termostat czy o co tu chodzi ? Audi a4 b5 110km AFN 1998r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prrezes 0 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 A czy może to byc zapowietrzony duży układ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 czujnik jest podwójny i jeden z nich źle pokazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się