Wandej Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Naszło mnie teraz, czy by sobie nie zostawić RS6 C6 i zamówić zamiast RS6 C7 dopasionego na maksa Allroada 3.0BiTDi Allroad nowy jest przepiękny. Często widuję takiego białasa 3.0tdi. Jak dla mnie auto ideał Chyba w a4 allroad 3.0bitdi nie występuje
majkel20 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Już raz anulowałeś zamówienie na RS6 po chciałeś Nissana, nie zastanawiaj się tylko bierz RS6 C7, bo ta fura to KOX
KmK Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Tak realnie to choćby rs miał pierdylion koni to na Ringu i tak dostanie baty od seryjnego Gtr'a ? Ciekawe jak szybki byłby ten skoksowany rs, mimo wszystko mam wrażenie, że 1min by nie odrobił do gtr. Po bułki oczywiście pierwszy będziesz czarnym Co do allroada to 420k zł za tdi to jak by Ci to powiedzieć.. piątek już jest zmęczony jesteś tygodniem Wyśpisz się, to znów będziesz trzeżwo myślał
pasigd Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Tak realnie to choćby rs miał pierdylion koni to na Ringu i tak dostanie baty od seryjnego Gtr'a ? Ciekawe jak szybki byłby ten skoksowany rs, mimo wszystko mam wrażenie, że 1min by nie odrobił do gtr. Po bułki oczywiście pierwszy będziesz czarnym Co do allroada to 420k zł za tdi to jak by Ci to powiedzieć.. piątek już jest zmęczony jesteś tygodniem Wyśpisz się, to znów będziesz trzeżwo myślał do c7 by jechał jak ten RS 2 worki sosu trzeba zainwestować, to auto robi piękne czasy (po sofcie do modyfikacji przeprowadzonych jechać będzie jeszcze lepiej) C6 radzi sobie z Aventadorem(przypadek Tomasa na bahnie), Tymczasowa zabawka zamiast Lambo czy Prosiaka. jak trzeba auto rodzinne ( no prawie). Allroad C7 bajka
Stano Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zasnąć bym nie mógł mając takie auto w garażu. Porno!
jospethe Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zasnąć bym nie mógł mając takie auto w garażu. Porno! Ja bym w nim spał cały czas
KmK Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Tak realnie to choćby rs miał pierdylion koni to na Ringu i tak dostanie baty od seryjnego Gtr'a ? Ciekawe jak szybki byłby ten skoksowany rs, mimo wszystko mam wrażenie, że 1min by nie odrobił do gtr. Po bułki oczywiście pierwszy będziesz czarnym Co do allroada to 420k zł za tdi to jak by Ci to powiedzieć.. piątek już jest zmęczony jesteś tygodniem Wyśpisz się, to znów będziesz trzeżwo myślał do c7 by jechał jak ten RS 2 worki sosu trzeba zainwestować, to auto robi piękne czasy (po sofcie do modyfikacji przeprowadzonych jechać będzie jeszcze lepiej) C6 radzi sobie z Aventadorem(przypadek Tomasa na bahnie), Tymczasowa zabawka zamiast Lambo czy Prosiaka. jak trzeba auto rodzinne ( no prawie). Allroad C7 bajka Ten c6 jest cholernie szybki na prostych i naprawdę cieżko będzie znaleźć mu godnego rywala, ale jednak mnie ciekawi jak czas zrobiłby na konkretnych winklach. O seryjnym c7 nawet nie mówie, bo przy tym czarnuchu to on nie tyle nie przyspiesza to jeszcze się cofa Mam jednak wrażenie, nawet na podstawie tego co pisałeś o gtr, że na Ringu zrobił by wiatrak z tego skoksowanego rs
szymeniu Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2014 Tak realnie to choćby rs miał pierdylion koni to na Ringu i tak dostanie baty od seryjnego Gtr'a ? Ciekawe jak szybki byłby ten skoksowany rs, mimo wszystko mam wrażenie, że 1min by nie odrobił do gtr. Po bułki oczywiście pierwszy będziesz czarnym Co do allroada to 420k zł za tdi to jak by Ci to powiedzieć.. piątek już jest zmęczony jesteś tygodniem Wyśpisz się, to znów będziesz trzeżwo myślał do c7 by jechał jak ten RS 2 worki sosu trzeba zainwestować, to auto robi piękne czasy (po sofcie do modyfikacji przeprowadzonych jechać będzie jeszcze lepiej) C6 radzi sobie z Aventadorem(przypadek Tomasa na bahnie), Tymczasowa zabawka zamiast Lambo czy Prosiaka. jak trzeba auto rodzinne ( no prawie). Allroad C7 bajka Ten c6 jest cholernie szybki na prostych i naprawdę cieżko będzie znaleźć mu godnego rywala, ale jednak mnie ciekawi jak czas zrobiłby na konkretnych winklach. O seryjnym c7 nawet nie mówie, bo przy tym czarnuchu to on nie tyle nie przyspiesza to jeszcze się cofa Mam jednak wrażenie, nawet na podstawie tego co pisałeś o gtr, że na Ringu zrobił by wiatrak z tego skoksowanego rs GTR na "lekkich" zakrętach redukował 2 długości auta do Avka, a driver z Lambo dość dobrze jeździ Seryjny GTR w zupełności wystarczy do zabawy na Ringu i na wielu innych torach, choć im bardziej kręty tym bardziej czuć "wagę" Zasnąć bym nie mógł mając takie auto w garażu. Porno! Zasnąć bym nie mógł mając takie auto w garażu. Porno! Ja bym w nim spał cały czas Bez przesady Panowie to nie egzotyk, zwykłe C6 tyle że na koksie
KmK Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Im bardziej tor w stylu 0-1 typu Monza, tym większe szanse, że jakiś "Pudzian" w stylu czarnego rs dopadnie koreańca. Ring jednak obnarza w zasadzie wszystko. Lambo też daje radę, gubi jedynie 6s na 20km do gtr. RS idealny na codzień tu się z Toba zgadzam
dziadek Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) RS6 to dobra fura żeby na lawecie dowieźć szybko GTR-a na Tor Edytowane 8 Grudnia 2014 przez dziadek
gr1zly Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Naszło mnie teraz, czy by sobie nie zostawić RS6 C6 i zamówić zamiast RS6 C7 dopasionego na maksa Allroada 3.0BiTDi Sprawdz sobie A6 3.0Bitd competition http://www.audi.de/dam/nemo/models/misc/pdf/my-2015/kataloge/beileger_a6-3-0-tdi-competition.pdf
pieron82 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Competition jest piękny o cene polecam nawet z ciekawości zapytać także Brokera - Skycar.com.pl nie bierze zaliczki i wszystko płatne przy odbiorze w salonie PL (unikamy róznic kursowych), może warto zaoszczedzić kilka PLN. Ja już wiem, że będę u nich kupował na wiosnę bo porównywałem chyba 8 brokerów z całej PL i wszystko wygląda lepiej niż u pozostałych bo większość ciągnie fury z UK i 20% zaliczki. Oczywiście do rozważenia np. moja konfiguracja na A6 3.0 Bitrubo Competition to 437k brutto w PL (bez rabatów AUDI) została wyceniona na 349k brutto + 5k netto prowizji brokerskiej i kosztów. Samochód, nowy (zadna demówka) bez wcześniejszych rejestracji etc jesteśmy I właścicielem. Żadna reklama, ale jeżeli można zaoszczędzić...
Pzwmichal Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Szok , przy tym potworze to weź sobie zwykłe C7 3.0 tdi w Allroadzie :) zawalidrogą nie będzie a do szaleństw C6
kuredu Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Competition jest piękny o cene polecam nawet z ciekawości zapytać także Brokera - Skycar.com.pl nie bierze zaliczki i wszystko płatne przy odbiorze w salonie PL (unikamy róznic kursowych), może warto zaoszczedzić kilka PLN. Ja już wiem, że będę u nich kupował na wiosnę bo porównywałem chyba 8 brokerów z całej PL i wszystko wygląda lepiej niż u pozostałych bo większość ciągnie fury z UK i 20% zaliczki. Oczywiście do rozważenia np. moja konfiguracja na A6 3.0 Bitrubo Competition to 437k brutto w PL (bez rabatów AUDI) została wyceniona na 349k brutto + 5k netto prowizji brokerskiej i kosztów. Samochód, nowy (zadna demówka) bez wcześniejszych rejestracji etc jesteśmy I właścicielem. Żadna reklama, ale jeżeli można zaoszczędzić... znam min. 3 salony w PL gdzie można dostać przy takiej cenie około 20% rabatu, co daje cenę 350 brutto, także taniej jak u brokera.
pieron82 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) To pochwal sie gdzie, moze ktos skorzysta w Twoim watku odnosnie 3.0 tfsi pisales o rabatach 10% wiec d*py nie urywa...sorry Szymeniu za OT Edytowane 10 Grudnia 2014 przez pieron82
gr1zly Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Competition jest piękny o cene polecam nawet z ciekawości zapytać także Brokera - Skycar.com.pl nie bierze zaliczki i wszystko płatne przy odbiorze w salonie PL (unikamy róznic kursowych), może warto zaoszczedzić kilka PLN. Ja już wiem, że będę u nich kupował na wiosnę bo porównywałem chyba 8 brokerów z całej PL i wszystko wygląda lepiej niż u pozostałych bo większość ciągnie fury z UK i 20% zaliczki. Oczywiście do rozważenia np. moja konfiguracja na A6 3.0 Bitrubo Competition to 437k brutto w PL (bez rabatów AUDI) została wyceniona na 349k brutto + 5k netto prowizji brokerskiej i kosztów. Samochód, nowy (zadna demówka) bez wcześniejszych rejestracji etc jesteśmy I właścicielem. Żadna reklama, ale jeżeli można zaoszczędzić... Koncząć OT, sprawdź tylko czy przypadkiem broker nie wystawia 2 FV na auto i na dodatki, żeby akcyzy nie była płacona od całej wartości dość częsty przypadek. Rabat zależy tylko od dobrej woli dilera, a jak jest ogarnięty i masz fajny układ to podpina cię pod czyjaś flote i dostajesz rabat flotowy. Kwestia negocjacji. Ja miałem przerwe 2 lata w audi i kupowałem głownie BMW, teraz jak chce zamówić competition to w Audi muszą dać conajmniej tyle co w BMW na mojej flocie . Reasumując 18-20% jest realne bez kombinacji z brokerami
kuredu Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) To pochwal sie gdzie, moze ktos skorzysta w Twoim watku odnosnie 3.0 tfsi pisales o rabatach 10% wiec d*py nie urywa...sorry Szymeniu za OT jak juz tak uważnie czytasz, to szkoda, że nie widziałeś jak pisałem, że na RS dostałem 30% rabatu. Co prawda cena się zmieniła delikatnie, ale wynikało to z tego, że na 2014 ceny poszły w górę o 10tys zł w stosunku do 2013 gdy zamawiałem auto. Ostatnio koleżka odebrał S8 - Warszawa Szewczyk - 20% bez żadnych dyskusji, także napawdę da się. A co mojego A6 C7 3.0TFSI i rabatu 10% to człowiek młody był i głupi... oczywiście żaden sprzedawca się nie przyzna, że komuś za tyle sprzedaje, a jak mu się pokaże cenę z innego salonu, to odpowiedź jest taka: no widocznie sprzedają poniżej kosztów, nie wiem jak im się to opłaca. ja zawsze sprawdzam kilka opcji i z najlepszą ofertą uderzam gdzie indziej i zazwyczaj na dzien dobry sie nie da, ale później jednak się da. nie mam sentymentu by kupować w tym samym salonie. kupiłem 3 nowe Audi i każde w innym salonie, kolejne pewnie też będzie od innego... Edytowane 10 Grudnia 2014 przez kuredu
kiciafirerek Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) Już po strojeniu ? To ile po strojeniu z NITRO to będzie miało ? Czy zle zrozumiałem i te 900KM to bedzie miało po strojeniu z NITRO ? Chyba mimo wszystko wolał bym wolniejsze ale nowe RS6 słabsze ale w środku luksus a mimo gorszych osiągów nówki to nie można powiedzieć o nich że są słabe i w miare upływu gwarancji jak w S6 można pobić wynik obecnego RS-a a już doczytałem kurna to jak wychodzi po strojeniu w max opcji 1200KM bez nitro to ile będzie z nitro ?! Edytowane 16 Grudnia 2014 przez kiciafirerek
Rekomendowane odpowiedzi