POWER-KRIS Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Dziwne. W b6 jest sterowanie 3 masami. Może masz 3 masy i +. W b5 było plusami i w Pastusiaku. Ori silnik to SWF, firmy już nie ma bo została wykupiona przez Valeo. Ci dali miedziane rurki czyli nie gnija i opychaja te nowe silniczki po jakieś 280zl Radze nie grzebać w instalacji tylko kupić silnik. U mnie przykładowo jak padł to pracowały tylne i przednie bez możliwości wyłączenia.
wielki1980 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 (edytowane) No sprawdzałem jeszcze wiązkę w miejscu gdzie kable się zginają między budą a klapą ale nic przerwanego nie widzę. W kostce napięcia są tak: http://zapodaj.net/29dc076ddf8d2.jpg.html Edytowane 30 Grudnia 2014 przez wielki1980
wielki1980 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Czyli po silniku wycieraczki. silnik i mechanizm dobry tylko ten układ elektroniczny. A kuźwa mówiłem żonie nie włączaj tylnej wycieraczki jak przymarznięte
lukaszooo Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Jak kolego ogarnełes tą wycieraczkę ????
wielki1980 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Jak kolego ogarnełes tą wycieraczkę ???? Kolego kupię nową bo jakie inne wyjście.
Ola Damian Szuszkiewicz Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 jeśli wycieraczka działa bez przerwy, po włączeniu zapłonu tzn. że upalony jest tyrystor MCR 708 A (https://north.pl/karta/mcr708a-tyrystor-600v-4a-ons,736-DY-3829.html) na płytce sterującej, po wymianie wszystko wraca do normy, oczywiście tylko w tym przypadku
golfagn Opublikowano 30 Lipca 2016 Opublikowano 30 Lipca 2016 Panowie, wymieniłem manetkę od wycieraczek (fis na full fis). Wszystko działało idealnie. Następnego dnia tylna wycieraczka najpierw zaczęła chodzić, jakby cegła na niej była (wolno albo w ogóle) a potem ożyła i pracowała non stop. Pierwsza myśl- padła nowa (używana manetka). Wymieniłem na starą i to samo, bez włożonej manetki to samo Pomaga tylko wyjęcie bezpiecznika. No niby proste i łatwe, naprawić silniczek i po problemie, ale 8 godzin po wymianie manetki by padło? Czy przy włączeniu wycieraczki tylnej przekaźnik powinien cyknąć? Bo jak włączę przednie to cisza (działają idealnie). Co mogło paść jeszcze? Skoro nie manetka i poza oczywistymi rzeczami jakie dzisiaj sprawdzę jak kable i silniczek. MCE może mieć z tym jakiś związek?
A4-Tomek Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Moja wycieraczka od paru dni sama się uruchamia i zasuwa tam i nazad aż się gdzieś w drodze zatrzyma. Jak chce żeby wróciła na miejsce i ruszę manetką to zaś zasuwa i albo wróci do pozycji wyjściowej albo zatrzyma się po przeciwnej stronie i tak można się bawić. Jeśli jej nie ruszę gdy tak się zatrzyma to tak będzie stała sobie ale jak po którymś ruszeniu manetką wróci do pozycji to po jakimś czasie franca znowu sama zaczyna spacer po szybie. Wcześniej przy użyciu się przycinała tylko ale nie uruchamiała sama a teraz żyje własnym życiem... problemem okazała się nieszczelność wewnątrz obudowy. Zastanawiam się czym uszczelnić oś ramienia wycieraczki bo jest pordzewiała i ma luz w otworze dekielka. W środku była wilgoć a smar wyglądał jak błoto.
Maciek0502 Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Kup nową... Nie uratujesz tego. Nową jest sens uszczelniać
Nowak50 Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 U mnie rowniez pojawil sie problem z tylna wycieraczka tylko ze u mnie slychac przekaznik przy kazdym nacisnieciu manetki a wczesniej tak nie bylo. Czy to jest winowajca problemu ? Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
misiek95 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 na zewnętrznych pinach zamiast 12v jest 7v. Gdzieś jest fragment instalacji gdzie mogą powstać spadki, czy raczej winowajcą będzie przekaźnik?
misiek95 Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Odpowiem sobie sam: winowajca to oczywiście przelotka gumowa między budą a klapą tylną. Złamany przewodzik polutowany, przewód spryskiwacza też miał dość więc trzeba było dosztukować kawałek. Wycieraczka rozebrana oringi wymienione, wszystko przesmarowane uszczelnione. Mam nadzieje, że problem prędko nie powróci 1
Xevires Opublikowano 1 Września 2022 Opublikowano 1 Września 2022 Witam panowie Moja wycieraczka chodzi non stop po przekręceniu zapłonu co zauważyłem że jak ja faktycznie włączę manetka to zwalnia ale nadal chodzi . Wymieniłem silniczek bez zmian Wymieniłem manetkę bez zmian Gdzie i jak szukać ? Bo już nie wiem .
Langista Opublikowano 1 Września 2022 Opublikowano 1 Września 2022 Silniczek zamiennik czy oryginał? Ale w sumie jak wymieniłeś go to problem z manetką może być..
Elhape Opublikowano 1 Września 2022 Opublikowano 1 Września 2022 Pewnie przekaźnik skoro nie manetka. Przy okazji znalazłem taki temat może znajdziesz tam coś więcej
Langista Opublikowano 2 Września 2022 Opublikowano 2 Września 2022 Przekaźnik z przednich steruje też tylną?
Skowrix Opublikowano 2 Września 2022 Opublikowano 2 Września 2022 Tylna wycieraczka nie jest sterowana żadnym przekaźnikiem. Podpięta jest do tych samych pinów co pompka spryskiwaczy oraz posiada swoje osobne zasilanie i mase. Podepnij kompa i sprawdz bledy w MCE. Sprawdź też czy czasem nie masz kodowania przestawionego na sedana chociaz to nie powinno skutkowac ciagla praca wycieraczki. Jeżeli to bedzie ok to sprawdz jeszcze prace manetki w vcds (nie pamietam grup). Można sie jeszcze pokusic o odpiece pompki od spryskiwaczy skoro jest na tych samych liniach wiec w razie jej awarii moze jakos wplywać na prace tylnej wycieraczki. A jak wszystko zawiedzie to ostatecznie chyba wymiana MCE.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się