cysiek18 Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 22 minuty temu, Emejcz napisał: No dokładnie na to wygląda. Ja kupiłem 8E0117336J, bo taką podał kolega w opisie, ale trzeba było wziąć tą drugą to by pasowała bez problemu. Ogólnie docięcie to nie problem, tylko dodatkowa strata czasu jak zakładało się plug&play. No jak mam inny zderzak niż twój to proste że potrzebuję inną kierownicę
Emejcz Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 No nie jest to wcale takie oczywiste, dlatego opisałem dla potomnych, bo pewnie nie jedna osoba tego nie zauważy.
rosati Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 (edytowane) 4 godziny temu, Emejcz napisał: No nie jest to wcale takie oczywiste, dlatego opisałem dla potomnych, bo pewnie nie jedna osoba tego nie zauważy. Przewijało się w kilku tematach, w tym chyba również. Kierownice powietrza są inne w zależności od tego, czy zderzak zwykły, czy S-Line. W ETCE oznaczenia są różne, zależy jaki front. Edytowane 20 Lutego 2019 przez rosati
MarcinL Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 W dniu 16.02.2019 o 20:45, cysiek18 napisał: Pompę wiadomo out. W dziurę po rurze w filtrze powietrza korek od pepsi Rurkę od pompy do góry (przykręcona do turbo) też out. Dalej idzie metalową przykręconą do pokrywy. Tą rurę zostawiłem. Dalej krótkim łącznikiem ta metalowa rura jest połączona z zaworem kombinowanym. Łącznik wyrzuciłem, zawór odkręciłem i odrysowałem. Dorobiłem aluminiową zaślepkę, podłożyłem pod nią ori uszczelkę spod zaworu i przykręciłem. I to wszystko, wtyczkę zaizolować i do tunera na wyłączenie. Albo tak jak ja, jak się pojawi check to szybko elm327 + Torque i kasowanie do następnego razu Elegancko siadło według Twojego poradnika Miałem problem tylko z rurą od turbo, bo nie chciała za chiny się obrócić. No i strasznie mało miejsca na IC i miałem problem włożyć na miejsce
ondraszek83 Opublikowano 23 Marca 2019 Opublikowano 23 Marca 2019 Kupie kompletny zestaw IC z bexa do 1.8T jesli ktoś ma to pisać na [email protected]
andrew01 Opublikowano 29 Marca 2019 Opublikowano 29 Marca 2019 (edytowane) Czy jest szansa bez kanału na przeniesienie SAI w miejsce z BEX? Mam cały komplet tylko podchodzę do tematu jak pies do jeża, bo nie wiem czy sięgnę przymocować SAI skoro ona tak bardziej pod silnik wchodzi i od góry średnio to widzę. Drugie pytanie, czy wężyk idący do dv trzeba wymienić czy można sztukować, jeśli można to jak go najsensowniej przedłużyć? Mam w komplecie ucięty przewód i mógłbym przedłużyć tylko zastanawiam się jak. Taka złączka byłaby ok?https://allegro.pl/oferta/lacznik-zlaczka-przewodu-paliw-przelewu-3mm-jakosc-7134534424 Edytowane 29 Marca 2019 przez andrew01
grubcio1980 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 (edytowane) Panowie pytanko do mądrzejszych. Już dawno mam dsmic, ale jedna rzecz mnie denerwuje. Prawą kierownicę mam chyba od B6, nie pamiętam nr. Jaka szła prawa do b7 na zwykły zderzak? Chodzi mi o to że w lewej mam na dole takie przetłoczenie i wku.... mnie że nie są symetryczne. Po nr które wyżej są napisane na zdjęciach nie widzę takiego przetłoczenia. Były różne? Edytowane 3 Kwietnia 2019 przez grubcio1980
ondraszek83 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 W dniu 19.07.2018 o 23:47, Misieqq7 napisał: Ja montowal z bexa cały zestaw do b7 i kierowca powietrza pasuje bez problemu . jaki to ma być Dłuższy wężyk do podciśnienia zaworu DV?
Misieqq7 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Godzinę temu, ondraszek83 napisał: jaki to ma być Dłuższy wężyk do podciśnienia zaworu DV? przy montażu prawego ic z bexa zawór dv zmienia swoje położenie i potrzeba dłuższy wężyk, który nim steruje. to jest cienki wężyk idący od dv do zaworu sterującego czy jakoś tak się to nazywa pod kolektor ssący. po otworzeniu maski i ściągnięciu pokrywy widać go na samym przodzie, idzie obok pokrywy rozrządu . ja nie dałem rady, bez sciągania kolektora ssącego odczepić go spod kolektora, bo te ori opaski mocno trzymają, więc go przeciąłem w połowie i włożyłem plastikową rurkę łącząc z nowym wężykiem w stronę dv..
ondraszek83 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 47 minut temu, Misieqq7 napisał: przy montażu prawego ic z bexa zawór dv zmienia swoje położenie i potrzeba dłuższy wężyk, który nim steruje. to jest cienki wężyk idący od dv do zaworu sterującego czy jakoś tak się to nazywa pod kolektor ssący. po otworzeniu maski i ściągnięciu pokrywy widać go na samym przodzie, idzie obok pokrywy rozrządu . ja nie dałem rady, bez sciągania kolektora ssącego odczepić go spod kolektora, bo te ori opaski mocno trzymają, więc go przeciąłem w połowie i włożyłem plastikową rurkę łącząc z nowym wężykiem w stronę dv.. i to montowałeś w a4 B7 ic z bexa? rezonator nie przeszkadzał w montażu? jak zamontować te przewody? jeden do turbo drugi do rury w pasie przednim , i jeszcze wąż do dv i tyle? demontując pompę sai w b7 zaślepiam otwór w filtrze i zaślepka tam gdzie zwór, a co z tymi metalowymi rurkami obok pokrywy zaworów? demontuje i jak je zaslepiam?
Misieqq7 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Tak w b7. Ja nie miałem tego rezonatora czy jak to się tam nazywa . Tak jak pisałeś jeden do turbo jeden w pas przedni i dv. Po sai zaślepiłem w.filtrze i po zaworze zaślepka poszła a rurki te zostawiłem w niczym to nie.przeszkadza
ondraszek83 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, Misieqq7 napisał: Tak w b7. Ja nie miałem tego rezonatora czy jak to się tam nazywa . Tak jak pisałeś jeden do turbo jeden w pas przedni i dv. Po sai zaślepiłem w.filtrze i po zaworze zaślepka poszła a rurki te zostawiłem w niczym to nie.przeszkadza ale tej rurki nie trzeba zaślepić? bo zostaje wtedy rurka ta od tych metalowych ? Edytowane 14 Kwietnia 2019 przez ondraszek83 1
Misieqq7 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 15 minut temu, ondraszek83 napisał: ale tej rurki nie trzeba zaślepić? bo zostaje wtedy rurka ta od tych metalowych nie bo to jest rurka od sai do kombi zaworu, więc jak wywalisz sai i zaślepisz zawór to rurka zostaje bez użyteczna. Jak chcesz to możesz zdementować ale ja się nie bawiałem bo tam idzie osłona termiczna od turbo chyba i nie ruszałem tego.
ondraszek83 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 2 minuty temu, Misieqq7 napisał: nie bo to jest rurka od sai do kombi zaworu, więc jak wywalisz sai i zaślepisz zawór to rurka zostaje bez użyteczna. Jak chcesz to możesz zdementować ale ja się nie bawiałem bo tam idzie osłona termiczna od turbo chyba i nie ruszałem tego. czyli zostawiłeś te metalowe rurki i nie zaślepiałeś ich? a w zimie jak brak sai nie było problemów? masz kata
Misieqq7 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 zostawiam i może od spodu taśmą dałem tak o żeby dziury nie było;D wtedy jeszcze miałem kata ale oprócz błędu sai, nic się nie działo;p starsze wersje 1.8t nie miały sai i jeździły;D
ondraszek83 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 54 minuty temu, Misieqq7 napisał: zostawiam i może od spodu taśmą dałem tak o żeby dziury nie było;D wtedy jeszcze miałem kata ale oprócz błędu sai, nic się nie działo;p starsze wersje 1.8t nie miały sai i jeździły;D ok dzięki za info ?
ondraszek83 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 W dniu 5.03.2015 o 19:10, bongod napisał: Hehehe zrobiłem małą żeźbę i dv jest w tym miejscu co był i trójnik został . Do czego w takim razie ten zbiornik ciśnienia? http://vaglog.pl/log_207175.html przy 0 stopni . montowałeś prawy ic z bexa do a4 b7 1.8T BFB? jak to w koncu podpiąc ?? trójnik zostawiłes , i co ze zbiornikiem cisnienia?
tadeeek Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 Padało pytanie ale bez odpowiedzi. Czy da radę zamontować IC z 2.0 tfsi do B6 bez większych przeróbek z uchwytem?
daniok Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 Padły odpowiedzi tylko najwyraźniej nie każdemu chce się je przeczytać, w tym wątku jest opis montażu takiego zestawu, a odpowiedź na pytanie w drugim zdaniu: https://a4-klub.pl/topic/307345-montaż-prawego-intercoolera-bex/?do=findComment&comment=5298737. 1
tadeeek Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 daniok: kolega cysiek18 montował w B7. JA pytam o montaż w B6 - nie mam pojęcia czy otwory w B6 będą pasować na ten wieszak z IC 2.0 TFSI - stąd moje pytanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się