sambo Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Odkręc kombizawór od głowicy na jego podstawie wycinasz z blachy i robisz dwa otwory na śruby, zaslepka gotowa, mozesz dac troche silikonu i przykrecasz do głowicy. Wywalasz rurki metalowe od kombi do pompy, pompe z przewodami, robisz zaslepke do otworu w filtrze powietrza ( korek od pepsi pasuje idealnie ). Węzyk sterujacy kombizaworem przycinasz troche i wpinasz do z tyłu n112 jest tam wolne wjeście z tyłu zaworka takie odpowietrzenie w ten sposób zaworek masz zapętlony i eliminujesz możliwość zaciagania przez zaworek lewego powietrza, zostaje jeszcze wyłączenie w sofcie układu sai, też opisać? i gotowe. Rozumiem, że ten wężyk trzeba podpiąć tu:
Łukasz13 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Tak mozesz go tam podpiac. Wysłane z mojego Q8HD
Klawisz-84 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Czytam artykuł i ten dodatek z angielskiej stronki ale zastanawiam się nad jednym. Chcę zamontować DP + wyjąć SAI i zaślepić EGR (wgł propozycji z DIY). Bym nie miał błędów z sondy po zainstalowaniu DP muszę najpierw zgrać soft? Czy po całym tym modzie jechać do ogarniętej stacji w mojej okolicy by wyłączyli mi 2 sondę z już usuniętego katalizatora? Zastanawiam się czy mogę ot tak w garażu zająć się tym wszystkim i bezpiecznie podjechać do warsztatu.
Klawisz-84 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Możesz Pytanko jeszcze jedno czytałem że przy przepustnicy "on" zamknął/zaślepił zawór. Wspomina jednak że w autach od/po 2003 w 1.8t są 2 porty/króćce do zamknięcia czy jakoś tak. Na pewno jeden trzeba odciąć lecz jeśli ktoś robił to na BFB może wie co zrobić z tym drugim? Bo mam obawy by nie ugrząźć w g... po uszy ;P
zen8000 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 jaki drugi?? ja zdemontowałem cały combizawór i zaślepiłem otwór w głowicyBFB 2003r
WYSKUN Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) jaki drugi?? ja zdemontowałem cały combizawór i zaślepiłem otwór w głowicy BFB 2003r Czesc:)u mnie chodzi dosc glosno to ustrojstwo na zimnym silniku i z czystej ciekawosci chcialem tylko zdemontowac combizawor i go wyczyscic. Ale do tych 3 srub jest tak lipny dostęp że masakra. Co musialbym zdemontowac zeby dostep do śrub byl dobry?Silnik avj Edytowane 18 Września 2016 przez WYSKUN
zen8000 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Wypad z rurka od odmy dajesz małą grzechotke z nasadkami i jedziesz. Ale wydaje mi się że to nie wina zaworu tylko pompa powietrza wtórnego już siada, dlatego buczy też tak miałem wydukane na T3
Klawisz-84 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 jaki drugi?? ja zdemontowałem cały combizawór i zaślepiłem otwór w głowicy BFB 2003r jaki drugi?? ja zdemontowałem cały combizawór i zaślepiłem otwór w głowicy BFB 2003r Czesc:)u mnie chodzi dosc glosno to ustrojstwo na zimnym silniku i z czystej ciekawosci chcialem tylko zdemontowac combizawor i go wyczyscic. Ale do tych 3 srub jest tak lipny dostęp że masakra. Co musialbym zdemontowac zeby dostep do śrub byl dobry?Silnik avj jest tylko jeden zawór z tyłu bloku silnika używasz podkładki z nierdzewki i tyle Jeśli chodzi dość głośno a nie chcesz usuwać to daj znać mam pompę po demontażu cenę można dogadać Sai opłaca się usunąć jak ktoś nie ma katalizatora i tyle. Ja w miejsce tej pompy zamontowałem 2gi intercooler
kuba84 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 (edytowane) Trochę odświeżę temat, gdyż zabrałem się za usunięcie SAI, EVAP. Naturalnie wyrzucam mechanicznie i później programowo. Pacjent 1,8T BFB 2003rok W załączeniu trochę zdjęć i pytań do użytkowników 1.8T. Nie ukrywam, że materia trochę mi obca a amerykańskie DIY niby czytelnie niby nie.... Mając silnik na wierzchu zrobiłem parę zdjęć. Liczę na to, że osoby które dokonały u siebie taką modyfikację włączą się do rozmowy. Który zawór zapętlamy ? Ten z zieloną wytyczą, czy brązową ? Odpowietrzenie zbiornika wpinamy np w filtr powietrza ? Planuje zostawić odpowietrzenie skrzyni korbowej w stanie nie zmienionym. Pozdrawiam Kuba Zawartość dodana 10 minutes later Edytowane 13 Kwietnia 2017 przez kuba84
Mariox37 Opublikowano 13 Lipca 2017 Opublikowano 13 Lipca 2017 I co kolego doszedles do ładu z tym ?? Też to będę wywalal zamawiam już zaslepke . Oczywiście będzie to wyprogramowane przy okazji 2 sondy . Kat będzie off 1
aiwer Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 (edytowane) On 7/13/2017 at 1:10 PM, Mariox37 said: I co kolego doszedles do ładu z tym ?? Też to będę wywalal zamawiam już zaslepke . Oczywiście będzie to wyprogramowane przy okazji 2 sondy . Kat będzie off Kolego, skąd masz zaślepkę? albo chociaż wymiary, to powiem ojcu, zeby mi dorobił. Edytowane 18 Lipca 2017 przez aiwer
Mariox37 Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 (edytowane) Miałem zamawiać na allegro ale kolega Galetto mi ma zalatwic w sumie u mnie wszystko działa ładnie ta pompa się wł. Na 30sek. Wyl się ale i tak to wywalę . Bo mody są w trakcie Edytowane 18 Lipca 2017 przez Mariox37 1
doktorek83 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Dnia 12.02.2015 o 20:22, Łukasz13 napisał: Odkręc kombizawór od głowicy na jego podstawie wycinasz z blachy i robisz dwa otwory na śruby, zaslepka gotowa, mozesz dac troche silikonu i przykrecasz do głowicy. Wywalasz rurki metalowe od kombi do pompy, pompe z przewodami, robisz zaslepke do otworu w filtrze powietrza ( korek od pepsi pasuje idealnie ). Węzyk sterujacy kombizaworem przycinasz troche i wpinasz do z tyłu n112 jest tam wolne wjeście z tyłu zaworka takie odpowietrzenie w ten sposób zaworek masz zapętlony i eliminujesz możliwość zaciagania przez zaworek lewego powietrza, zostaje jeszcze wyłączenie w sofcie układu sai, też opisać? i gotowe. Witaj wlasnie jestem w trakcie usowania sai jak w kompie wyłączyć na ktorym kanale przez vaga da sie? Zeby błędów nie było ?
Łukasz13 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Heh no to nie takie proste, vagiem się nie da, trzeba zgrać wsad z kompa zmienić odpowiednie wartości we wsadzie i wgrać zpowrotem.
bin85 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 17 minut temu, doktorek83 napisał: Witaj wlasnie jestem w trakcie usowania sai jak w kompie wyłączyć na ktorym kanale przez vaga da sie? Zeby błędów nie było ? Jedź zrobić program to przy okazji tuner to wyłączy, można też wyłączyć sondę za katem żeby w przyszłości nie było problemów
soulmaster3m Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 (edytowane) Szukam kogoś kto demontował SAI w B5 i zostały mu rurki. Dokładnie to szukam obu łączników pompy, od filtra do pompy i od pompy do metalowej rury. Chętnie odkupię. 058133817D i 058133817C lub 058133817H Edytowane 23 Sierpnia 2017 przez soulmaster3m
azure Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 Ktoś z was ma może zarchwizowany temat z widocznymi zdjęciami: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/235106-DIY-B6-1-8t-Vacuum-line-and-Check-Valve-removal-simplification ? Ewentualnie jak krok po kroku pozbyć się w A4 B6 całego układu, co odłączyć, co ze sobą spiąć i najlepiej ze zdjęciami - żeby w trakcie roboty nie było zastanawiania?
Galetto Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 Tam nic skomplikowanego nie ma. Pompa SAI od spodu najlepiej z kanału. Od pompy dwie rurki plastikowe, jedna do puchy filtra druga do metalowej rurki wzdłuż głowicy i dalej do zaworu combi z tyłu głowicy. Podciśnienie od combi zaworu do zaworka N112 pod kolektorem (można zaślepić lub zapętlić przy zaworku). Otwór w puszcze filtra zaślepić. Otwór z tyłu głowicy po combi zaworze zaślepić (są zaślepki w sieci do kupna nawet mam ich chyba kilka, albo we własnym zakresie dorobić). Wtyczka od pompy zabezpieczyć. Wyłączyć w sofcie lub nie i czekać na check.
roizan Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 1,8T Anb 1999. SAI usunięte i zaślepione ale co to za wężyk podciśnienia idący od n112 do turbo?idzie obok wężyka do DV. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się