prezes4reral Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Witam, czy ktoś z Was może sie wypowiedzieć. Mam lekko wyrobione gniazda w głowicy, co proponujecie?Kupić używaną ? Czy regenerować gniazda? na nowa niestety mnie nie stać p.s z innego forum wyczytałem, że do silnika 1.9tdi avf można wsadzić głowicę od 2.0 8v ....
piotrsob1 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Można , bo to teoretycznie takie same głowice Tylko że te z B6 były niemieckie, a z B7 polskie. Jakość szczególnie użytych materiałów oraz wykonania się mocno różni i chyba nie muszę pisać na korzyść których
prezes4reral Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 A co z ta regeneracja gniazd?
lukaszooo Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Gniazd zaworowych czy pompowtrysków ??? jesli zaworowych to wcale sie nie zastanawiaj tylko regeneruj, zrobienie głowicy to koszt 400-500zł i masz pewność ze głowica jest szczelna, kupując używkę mozesz rożnie trafić.
jacek70 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Skłaniał bym się w kierunku regeneracji.Zapłacisz ale będziesz wiedział za co.Będzie pewna i sprawna,
bidzio1 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Ja mam passat b5 lift z silnikiem avf i jestem po remoncie głowicy. Kosztowało mnie to 1400zl ale miałem właśnie robione gniazda, plaszczyzne, wymiana szklanek. , zaworów, uszczelniaczy i ogólnie kapitalka głowicy. Dodam ze jest made in Poland. ( prawdopodobnie produkowane są w zakładzie mahle w Krotoszynie oni produkują części silników do wielu marek) i moja głowica tez była naprawiania w Krotoszynie. Śmiałem się ze wróciła do domu. :-) A powiem szczerze że nie kupiłbym używki. Chyba ze moja by się rozpadła.
lukaszooo Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 1400 to duzo przy takiej kwocie warto rozejrzeć sie za używką.
jacek70 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Swoją drogą to dziwne. Robione w Niemczech i chodzi lata.Polacy tacy niby fachmani a jakoś nie potrafią. Pewnie Twoja głowica była z poniedziałku.
bidzio1 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Mam dwa lata gwarancji na głowice. A kupił bym używke za np 1500zl i planowanie tez trzeba zrobić. .. a co siedzi w środku nikt nie wie.
prezes4reral Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 Bidzio a ile miales nalatane na swojej glowicy? Mi zależy tylko na gwiazdach na pompowtryski ..szklanki mam nowe...reszta śmiga. .tylko gniazda juz są lekko wyrobione...
piotrsob1 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) Lekko wyrobione gniazda pompek są praktycznie w każdej głowicy z wyjątkiem nówki nie śmiganej albo świeżo po regeneracji Jeżeli jest to niewielkie zużycie to dawaj nowe uszczelniacze i będzie śmigać jeszcze długo Jak możesz , to pokaż zdjęcia gniazd , ważne żeby były z bliska i ostre, wtedy będzie można ocenić stopień zużycia Edytowane 19 Lutego 2015 przez piotrsob1
golfmaniac22 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Powiem wam z doświadczenia ze sporo tych glowic przecuciłem i każda miała więcej bądź mniej wyrobione gniazda na pd lekko papierkiem przeszlifowac żeby ostre niebyly nowe uszczelnienia i będzie ok. Auta które robiłem jeżdżą do dzis i to sporo
bidzio1 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Bidzio a ile miales nalatane na swojej glowicy? Mi zależy tylko na gwiazdach na pompowtryski ..szklanki mam nowe...reszta śmiga. .tylko gniazda juz są lekko wyrobione... Na liczniku 260 tys.. i potwierdzony z serwisu mam przebieg.
prezes4reral Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) Nie wiem kiedy będę teraz będę zaglądał do gniazd. Uszczelniacze nowki Podkładki nowki Mimo to w 2 gnieździe zcielo i uszczelkę i rozwalilo pompkę -zaczęła lać Mechanik założył mi nawet ciut grubsze żeby lepiej siedzialy I dodał iż są lekkie zadziory ale ich nie ruszał. .. Szkoda pompek bo są 3000 po regeneracji ...zmienione z ba na al-ki Edytowane 20 Lutego 2015 przez prezes4reral
piotrsob1 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) Wystające zadziory wygnieceń materiału głowicy w gniazdach pompek powinno się zebrać ( np. szaberkiem ) i wyrównać bardzo drobnym papierem ściernym (nr. 700-800). Potem to dokładnie wyczyścić, posmarować delikatniusio olejem silnikowym gniazda i uszczelniacze na pompkach. Po montażu obowiązkowo wyregulować skok pompek zgodnie z procedurą. Żeby rozwaliło pompkę tak jak piszesz, to na bank była muka w regulacji Edytowane 21 Lutego 2015 przez piotrsob1
CzarekJ Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 I dodał iż są lekkie zadziory ale ich nie ruszał. .. I w tym momencie popełnił błąd, bo nawet lekki zadzior nacina uszczelniacz niczym żyletka.
prezes4reral Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Opublikowano 5 Marca 2015 A stosował ktoś z Was grubsze uszczelniacze na pompowtryskach czy tylko te standardowe? wrzucam zdjecia moich gniazd...niestety lepszych nie udalo mi sie ustrzelic https://plus.google.com/u/0/photos/116220428986587996453/albums/6122841360372777425
kamikadzex Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Witam, niestety też posiadam problem z wytartymi gniazdami. Dwa tygodnie temu byłem w Audi wymienić dwa ostatnie pompowtryski i mechanik zauważył że są sporo wyrobione gniazda. Przetarł delikatnie papierem i jakoś chodzi ale szykuje się na wymianę głowicy jak i reszty akcesoriów. Wspomnę że autko ma nalatane 289tkm. W polsce w ASO za głowicę cena około 8tys, w Niemczech 1600euro, przy tym stare głowice do zwrotu. W Niemczech mechanik powiedział mi że bedzie pasowała głowica do mojej audi od motoru 1.9tdi 8V. 1.9TDI - AWX, AJM, AVF,ASZ, ARL Tylko nie mogę znależć jaki to ma być dokładnie numer katalogowy części, może mógłby ktoś podpowiedzieć. W Audi podali mi numer katalogowy 038 103 267 EX a ja wyczytałem że w chwili obecnej posiadam głowice o nr. katalogowym 038103373R. Znalazłem na allegro generowaną głowice w dobrej cennie lecz nie wiem czy to będzie do mojego motoru pasować. http://allegro.pl/glowica-1-9-tdi-sharan-galaxy-alhambra-audi-a4-a6-i5097419374.html http://allegro.pl/glowica-vw-1-9-2-0-tdi-audi-nowe-tuleje-pompowtrys-i5153594943.html Jak by mógł jakiś znawca coś podpowiedzieć, byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
marek89 Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Głowica awx avf w dobrym stanie równa się jak szóstka w totka. ..regeneracja hmmm raz się uda a raz nie i to też loteria
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się