arek_cccp Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) Dzieki panowie pytanko mam, zna ktoś jakieś dobre rozwiązanie odmy w tfsi? Bo szukałem w internecie i oprócz gotowego zestawu za ponad 2tys.. nie znalazłem nic godnego uwagi a jak wiadomo zwykły oil catch tank z allegro to lipa.. a pasowaloby przerobić w najbliższym czasie . Edytowane 16 Lutego 2016 przez arek_cccp
michałswd Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Arku pytanko pomostowe jakie parametry pokazuje ci vfiz?
arek_cccp Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Ja nie mam przecież vfiza ani żadnego czujnika boostu itp nie lubię choinek i na co to komu ? Silnik serwisowany praktycznie jak na serii trzeba tylko dobry olej lać wiedzieć kiedy można palować i co może zabić silnik. Turbo ma jeszcze zapas, jedynie co mnie ogranicza to słupek ale istnieje opcja w przyszłości 400km+ 500nm+ na hybrydzie kto wie co mi strzeli do głowy zwłaszcza, że takiego projektu nie znam a lubię indywidualność. Edytowane 24 Lutego 2016 przez arek_cccp
michałswd Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 dalbym glowe ze widziałem vfiz u Ciebie , Jesli ktoś poczyta i uzytkuje to Prosze o PW
arek_cccp Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Z racji, że tfsi było grzeczne, odwiedziłem ostatnio Gregora10 w celu usunięcia kompletnie limiteru Vmax i przy okazji Grzegorz dorzucił w prezencie coś od siebie, minimalna korekta szybki pomiar i samochód jeszcze mocniejszy . Na kreskach może tego tak nie widać ale uwierzcie w odczuciach jest różnica zwłaszcza zakres 2-3tyś gniecie jak w dieslu 4tyś-6yś też delikatnie na plus a reszta bez zmian . Potem test drive w 3 osoby i byłem pod wrażeniem jak zapakowany 3ma chłopami samochód potrafił wyrywać do przodu niczym wściekły mimo nadwagi . Edytowane 28 Lutego 2016 przez arek_cccp
Animal Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Przy tej mocy to nic dziwnego, że zdrowo ciągnie
KmK Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Jaki by limiter prędkości 250 ? 210 Dość irytujące nawet przy 200ps, byle diesel był w stanie odjechać
wampir Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Arek napisz jak sie tym jezdzi jak tak troche sniegu popadalo albo jest mokro? Czesto ESP mruga ?
arek_cccp Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) No właśnie wróciłem z Krakowa droga zaśnieżona delikatnie i bardzo śliska bo -1 na zewnątrz (cały czas pada śnieg). ESP na 2 mruga ale tylko przy pełnym bucie. Da się jeździć tak by masowało plecy bez mrugania . Testowałem kiedyś na mokrym śniegu tzw "ciapa" i na 3 szedł już pełną parą na 2 pomrugało ale nie było tragedii. Na deszczu zaś na 2 jest pełen ogień i nie mruga nic, trakcję mam bardzo dobrą geometria porobiona spreżyny i zawieszenie jest okej także od 2jki lata się super. Dla porównania ostatnio miałem okazję jeździć 300konnym 1.8T ośka i tam w deszczu na 2-3 tragedia była zero trakcji, już nie potrafił bym jeździć ośką na co dzień . Na 1wszym biegu zaś 4 buty na mokrym mielą w miejscu przy bucie . Opony jakie mam to 50/215 r17 bridgestone blizzak. Edytowane 1 Marca 2016 przez arek_cccp
davidlive Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Ty a jakie masz hamulce w tym bolidzie ?
arek_cccp Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 Seria czyli 320mm przód tyl 288. Na tą moc za slabe ale da sie jezdzic . Plan to raczej jakoś 6tłok z porsche albo coś z rs zobaczymy.
davidlive Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 No powiem Ci ze 6 tłok i jakaś np 360mm tarcza to minimum moim zdaniem. Taki sed od RS powinien dać radę. Te co masz to jak seria z avj b6 przy hybrydzie k03 . Chipsy sie robią.
rs4wagon Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 nie ma takiej tarczy w tym rozmiarze zeby byla w miare tania i pasowala,345x32 i z18 i bedzie ok,taki zestaw bedzie p&p,reszta to bedzie kombinacja z zamocowaniem zacisku.No chyba ze pokupisz sie o set z RS4 i 365mm ale to juz grubsza kasiora,albo jak Tomek 4tlok z ttrs i 370mm tarcza,ale jak mowie najszybszym i najprostszym oraz najtanszym bedzie z18 i 345 z ml-a
michałswd Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Arek i jak temat zwalniania opanowany ?
arek_cccp Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) Opanowany a Ty o tym dobrze wiesz z racji tego, że tylnie tarcze powoli kończą żywot postanowiłem wrzucić bardziej męskie hamulce i wybór padł na set z rs4 330mm na tarczy s4 b8, który o ile wiem aktualnie się odświeża a potem pojedzie do mnie (czekam z niecierpliwością ) stary zestaw 288mm na tył pójdzie na deal przód jest jeszcze w dobrym stanie i poczeka pewnie jeszcze trochubo tarcze ok a klocka prawie 3/4 . Po świętach jakieś fotki będą. Edytowane 24 Marca 2016 przez arek_cccp
shakal Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Jakbyś chciał pogonić same osłony pod 288 to daj znać
arek_cccp Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 Własnie osłonki na razie zostaną bo prawdopodobnie nie będę musiał ich wymieniać ale jakby czasem nie podeszły to dam znać
shakal Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Własnie osłonki na razie zostaną bo prawdopodobnie nie będę musiał ich wymieniać ale jakby czasem nie podeszły to dam znać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się