nitroo Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Nie od dziś wiadomo, że Kamoki się nie kupuje.
Łukasz39 Opublikowano 31 Marca 2019 Opublikowano 31 Marca 2019 W dniu 12.09.2018 o 20:22, mszark napisał: Przejedź 50 tyś i wtedy polecaj. Mam już 35 tyś i nadal super za tą cenę polecam wszystkim jeżdżę po mieście
T-Rex Opublikowano 7 Maja 2019 Opublikowano 7 Maja 2019 MS - przejechane 110tys, ale jeżdżę wolno na dziurach i generalnie je omijam. Producent dawał 80tys, a udało się więcej. Sezon letni na kapciach niskoprofilowych. Po tym wszystkim gumy skapitulowały i znów kupuję MS. Cena niższa ok 100zł od poprzedniej sprzed kilku lat.
Chelios Opublikowano 29 Maja 2019 Opublikowano 29 Maja 2019 Jako że mam już zrobione kilkanaście tysięcy na SKV mogę coś dodać od siebie. Nowy komplet założyłem na zimę (poprzedni Kraft Automotive przejeździł przez 5 lat ok 80 tysięcy i myślę że jak na taką firmę to świetny wynik) i powiem szczerze że mam mieszane uczucia. Jakiś tysiąc przebiegu po montażu zaczęły się stuki z lewej strony, myślałem z początku że coś się zluzowało ale nic z tego, wszystko skręcone odpowiednio. Głośny stukot pojawiał się przy dużych nierównościach, normalnie na małych dołkach i przy małej prędkości praktycznie nie było słychać. Jako że amory mają już swój przebieg to pomyślałem że pewnie tu jest problem. Po zimie zabrałem się za wymianę ale problem nie ustąpił. Olałem to, autem jeździ żona która słucha głośno muzyki więc nawet jej to nie przeszkadza, ja do auta wsiadam sporadycznie więc dałem sobie z tym spokój. Niedawno przyszedł czas na wymianę kół więc przy okazji przejrzałem zawiechę. Okazuje się że lewe dolne wahacze na gumach mają spore luzy, prawa strona jest wyraźnie sztywniejsza. Nie wiem czy to wada fabryczna i mój za***isty "fart" ale następnym razem już się chyba nie skuszę na SKV. Może wypróbuję wychwalane przez kolegów MS albo dorzucę parę groszy na takie jakie jeździło wcześniej bo o dziwo były teraz dużo droższe niż wtedy gdy kupowałem poprzednio (przeszło 100 droższe po kilku latach od poprzedniego zakupu :/ ) , dlatego skusiłem się na tańsze SKV.
Zielarka Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Chłopaki Kupiłem zestaw LMO 5 lat temu, przejechałem na nim około 80 tyś, nie oszczędzając go, i powiem szczerze jestem bardzo zadowolony zestawu. Teraz odezwał się sworzeń i porobiło się trochę luzów , planuje znów wymienić cały komplet ( wole raz a dobrze niż się bawić z każdym wahaczem u mechanika ). Zastanawiam się nad FEBI lub ponieważ LMO jest troszkę za drogi ( może nawet przeżyć auto ) a zależy mi na bezpieczeństwie jazdy ( nie każdy komplet wahaczy ma taką samą charakterystyke pracy co LMO ) Co polecacie FEBI Ruvile?
Langista Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 To już prędzej patrz na rts lub TRW jak taniej znajdziesz.
pulpecik Opublikowano 5 Grudnia 2019 Opublikowano 5 Grudnia 2019 W dniu 1.12.2019 o 09:39, Zielarka napisał: Co polecacie FEBI Ruvile? Z tych dwóch rzuć kości -jedno gówno. Obie firmy pakują i brandują sprzęt. FEBI jeszcze w kaloszach coś dobrego ma -czyli elementy czysto gumowe lub czasem tuleje z gumami. Wahacze od nich to w zasadzie doły społeczne za cenę klasy średniej. Mieli sporo przypałów typu złożenie główek bez smaru, luźno, czy z wkładkami z chyba pomiętolonych butelek PET. Takich słabo pomiętolonych. "Ruwile zmienia się co chwilę" :E Co oznakują i spakują to dostaniesz. Odpad lub nadplan. TRW... nie wiem jak wahacze ale to Federal Mogul po części, a o tym coś wiem(nic miłego). Sporo części też brandują podobno. Po Lemforderze to spadaj nie niżej niż Meyle czy faktycznie RTS
4tom Opublikowano 11 Grudnia 2020 Opublikowano 11 Grudnia 2020 W dwóch samochodach (A4 B6 Avant i A4 B5 Sedan) mam zamontowane SKV. B6 to seria a B5ka jest obniżona o 60 mm i jeździ na 18-nastkach i stosunkowo niskim profilu. W obydwóch zawieszenie sprawuje się bardzo dobrze. Nie mam uwag do tych zestawów i mogę śmiało polecić.
pelonek1 Opublikowano 11 Grudnia 2020 Opublikowano 11 Grudnia 2020 52 minuty temu, 4tom napisał: W dwóch samochodach (A4 B6 Avant i A4 B5 Sedan) mam zamontowane SKV. B6 to seria a B5ka jest obniżona o 60 mm i jeździ na 18-nastkach i stosunkowo niskim profilu. W obydwóch zawieszenie sprawuje się bardzo dobrze. Nie mam uwag do tych zestawów i mogę śmiało polecić. Jaki masz zrobiony przebieg na tych zestawach?
Jaromiak Opublikowano 3 Stycznia 2022 Opublikowano 3 Stycznia 2022 Panowie jakie opinie o MS i SKV po 2021? Warto kupić jedną albo drugą markę czy lepiej wybrać coś innego?
GibonAJL Opublikowano 8 Maja 2022 Opublikowano 8 Maja 2022 W dniu 3.01.2022 o 15:37, Jaromiak napisał: Panowie jakie opinie o MS i SKV po 2021? Warto kupić jedną albo drugą markę czy lepiej wybrać coś innego? MS po niecałym roku i powiedzmy okolo 10k KM gumy na wahaczach prostych i bananch rozje... sworznie o dziwo żyją, górne sie trzymają i gumy i sworznie. Tak skręcane było dopiero na założonych kołach na kanale.
vi_KING Opublikowano 9 Maja 2022 Opublikowano 9 Maja 2022 10K trochę mało.Ciekawe za ile reszta się posypie.
pelonek1 Opublikowano 9 Maja 2022 Opublikowano 9 Maja 2022 2 godziny temu, vi_KING napisał: 10K trochę mało.Ciekawe za ile reszta się posypie. To bym musiał 4 razy w roku zmieniać
diwaddek Opublikowano 10 Maja 2022 Opublikowano 10 Maja 2022 Dwa razy to zakładałem kamoke w przeciągu pół roku. 1 raz po zakupie , 2 po dwóch miesiącach i przebojach z reklamacją.
diwaddek Opublikowano 10 Maja 2022 Opublikowano 10 Maja 2022 Dwa razy to zakładałem kamoke w przeciągu pół roku. 1 raz po zakupie , 2 po dwóch miesiącach i przebojach z reklamacją.
GibonAJL Opublikowano 20 Maja 2022 Opublikowano 20 Maja 2022 górne widzę, że już pękać zaczynają gumy, dolny prosty tez ma luz na gumie, założyłem aktualnie banany ori zregenerowane z tulejami pełnymi po numerach z a6 c6 zobaczymy jak to bedzie działac
kgracjank Opublikowano 14 Czerwca 2022 Opublikowano 14 Czerwca 2022 MS okolo 100 tys km w A6 C5. Kraft w Passacie B5 okolo 10 tys km.
dudik Opublikowano 12 Września 2022 Opublikowano 12 Września 2022 (edytowane) Skv założone 4 bądź 5 lat temu przy 300kkm. Obecnie mam 390kkm, od jakiegoś pół roku zacząłem słyszeć końcówki drążków kierowniczych. Nic innego póki co nie słychać. 17", amorki MTS technik -40/-40. Dziś mi właśnie sprężyna z tyłu strzeliła jak wracałem z pracy, także swoje też przejechały. Były zakładane w tym samym czasie. Edytowane 12 Września 2022 przez dudik
Zbuntowany9978 Opublikowano 3 Maja 2023 Opublikowano 3 Maja 2023 (edytowane) W dniu 19.04.2015 o 15:09, chudy30 napisał(a): Ja jezdze na skv germany od 4.5 roku, dalem za nie 425zl. Wymienialem sam na podworku, moge jak najbardziej polecieć. Nic nie stuka i nie puka. Do tej pory sztywne. Jakbym bral, to skv albo master. Chyba ze z kasa nie masz co robic, to zakładaj trw albo lema Edytowane 3 Maja 2023 przez Zbuntowany9978
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się