Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie tanie wahacze polecacie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja piszę o sprzedawcy, a nie o whaczach. nie rób ze mnie glupszego niż jestem. przecież wiadomo że 1000 km to żaden przebieg.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Fakt jest taki, że na ok 5000 sprzedanych zestawów w ciągu 3 lat nie mieliśmy nawet 1 reklamacji. Doskonale znamy jakość tych wahaczy i jesteśmy pewni swojego produktu. Inaczej przecież nie ryzykowali byśmy testem gdybyśmy mieli choć cień wątpliwości co do ich wytrzymałości, a jak zapewne się domyślacie internet działa w ten sposób, że gdyby jakość zawieszenia kogokolwiek nie usatysfakcjonowała od razu zrobiłby się splendor myślicieli którzy powiedzieliby "od razu wiedziałem, że to lipa:D" tylko lemforder za 1700.

Zresztą jakieś 2 tygodnie temu dzwoniliśmy po detalistach którzy kupili od nas w 2013 roku te zestawy, udało nam się znaleźć z 10 takich kontaktów.
Oczywiście nie wszyscy byli w stanie odpowiedzieć jak się wahacze zachowują, 2 z nich sprzedało auto, kolejny był mechanikiem i nie miał już styczności z klientem, jeden nr nieaktualny, a jedna dziewczyna odebrała i powiedziała ze ma 15 lattongue.gif.
Z osób które mogły się wypowiedzieć na uwagę zasługuje fakt, że wszyscy nadal na tym zawieszeniu jeżdżą. Rekordzista zrobił na zawiasie 85000 i mówi, że nic się nie dzieje i nadal na nim jeździ. Inny klient mówi że zrobił ok 75000 i musi wymienić wymienić końcówkę drążka bo ostatnio przy przeglądzie wyszło.
Pozostali klienci mówią, że jeżdżą nadal ale przebieg jaki zrobili był pomiędzy 30-50 km.

Opublikowano

Zaczynam obserwować, moje zawieszenie jest na dziś dzień ok. Nie wiem co tam mam nawet. Od kąd Audi przyjechało od Niemca brak problemów. Ale kiedyś już się zastanawiałem na co bym zmienił, kolega kupił ostatnio drugiego FEBI dał około 1000zł wytrzymało 80k km. Ja myślałem że wstawie Lemfordera, no ale zobaczymy może nie warto.

Opublikowano

Z tego co ja widzę to mit o jakości Lemfordera i ich wahaczy to przechodzi powoli do lamusa. Już coraz mniej osób widzi jakąś różnicę w jakości pomiędzy ich częściami, a dużo tańszym Master Sportem. Ja już od dawna o tym wiedziałem i nie wywalałem kasy na LMO, jak mogłem mieć taniej równie dobrego MS. Wszystkich ich produkty można sobie przejrzeć na oryginalnej stronie marki: master-sport.de.

Łukaszu :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

Zaczynam obserwować, moje zawieszenie jest na dziś dzień ok. Nie wiem co tam mam nawet. Od kąd Audi przyjechało od Niemca brak problemów. Ale kiedyś już się zastanawiałem na co bym zmienił, kolega kupił ostatnio drugiego FEBI dał około 1000zł wytrzymało 80k km. Ja myślałem że wstawie Lemfordera, no ale zobaczymy może nie warto.

napisz Łukaszowi ile km masz nalatane i co jest w aucie. Pewnie jeszcze siedzi LMO.

Master sport i podobne chińczyki a lemforder to jak porównywanie chińskiego BMW do oryginału w testach zderzeniowych.

Opublikowano (edytowane)

Ile to ma na tym zawieszeniu Wam nie powiem, w lutym ja kupiłem z DE. Nie wiem co tam siedzi, możliwe że lemforder. Filtry itp, jak zmieniałem były oryginały z ASO chyba ktoś serwisował na poważnie tą Audi, więc wątpię że jakaś china tam jest. Ja zrobiłem chyba z 4k km i nic, drogi w mojej okolicy pozostawiają dużo do życzenia. Audi teraz ma 195k km,mechanior mówił też że całkiem możliwy ten przebieg, no ale prawdy nigdy człowiek się nie dowie, dlatego samochód jak kupujemy zazwyczaj w rodzinie patrzymy na stan, części czy wszystko ma ład i skład, potem rok i licznik :) Druga sprawa ciekawe jaki komfort jazdy na Lemforderze a np. na MS lub SKV, nie sposób zrobić np. solidne krzesło, tylko czy potem wygodnie usiądziemy na nim? Nie oczerniam tych firm, może serio warto, ciekawią mnie testy. Sam pracuje w hurtowni lecz innej branży i wiem że czasem tańsze potrafi być lepsze od tych droższych, i lepiej, i dłużej posłuży. Ale zazwyczaj takie już prawdziwe MARKOWE produkty za kupę kasy nie mają konkurencji, tylko wtedy pytanie czy warto dać kilku krotność ceny, czy np. zmienić coś trochę szybciej i dużo zostaje w kieszeni. Ale bywa i tak że owe MARKOWE produkty wrócą na reklamacje ale znacznie dużo rzadziej niż tańsze.

Edytowane przez A4CCH
Opublikowano

Póki co 20tys km przejechane na Master Sportach od Wandeja (same górne) i żadnych stuków, także nie jest źle.

Opublikowano

Może jakość Master Sportów się podniosła. 3 lata temu jak przymierzałem się do wymiany kompletu wahaczy to widziałem dużo opinii, że po 5k km padają. Dlatego też założyłem LMO i przelatałem na nich blisko 80k km i nadal nic nie stuka.

Opublikowano

Jakość MTS? :D :D haha ja zrobiłem na nich 15 tys km i powiem wam że wiecej takiej taniochy nie kupię.. po 4 tyś km w Norwegi musiałem wymienić wahacz bo mi padła końcówka a zanim zmieniłem amorki i spręzyny to już kolejny był do wymiany.. Nie polecam tej firmy. Naprawdę nie polecam. mam klocki i tarcze też od Nich.. porażka cała ta firma

Opublikowano

Ile to ma na tym zawieszeniu Wam nie powiem, w lutym ja kupiłem z DE. Nie wiem co tam siedzi, możliwe że lemforder. Filtry itp, jak zmieniałem były oryginały z ASO chyba ktoś serwisował na poważnie tą Audi, więc wątpię że jakaś china tam jest. Ja zrobiłem chyba z 4k km i nic, drogi w mojej okolicy pozostawiają dużo do życzenia. Audi teraz ma 195k km,mechanior mówił też że całkiem możliwy ten przebieg, no ale prawdy nigdy człowiek się nie dowie, dlatego samochód jak kupujemy zazwyczaj w rodzinie patrzymy na stan, części czy wszystko ma ład i skład, potem rok i licznik :) Druga sprawa ciekawe jaki komfort jazdy na Lemforderze a np. na MS lub SKV, nie sposób zrobić np. solidne krzesło, tylko czy potem wygodnie usiądziemy na nim? Nie oczerniam tych firm, może serio warto, ciekawią mnie testy. Sam pracuje w hurtowni lecz innej branży i wiem że czasem tańsze potrafi być lepsze od tych droższych, i lepiej, i dłużej posłuży. Ale zazwyczaj takie już prawdziwe MARKOWE produkty za kupę kasy nie mają konkurencji, tylko wtedy pytanie czy warto dać kilku krotność ceny, czy np. zmienić coś trochę szybciej i dużo zostaje w kieszeni. Ale bywa i tak że owe MARKOWE produkty wrócą na reklamacje ale znacznie dużo rzadziej niż tańsze.

200kkm w 17 letnim aucie to niespełna 12kkm na rok. O naiwności... :grin: są takie przypadki, ale to wyjątki.

Dodaj te 100kkm będziesz bliżej prawdy.

To co ostatnio obserwuję to w autach 5-6 letnich nastukane jest po 200-250kkm. Zaś każdy 10-12 latek ma tyle samo. Cuda.

Oryginalny zawias w A4 B5, B6 i Passatach B5 wśród moich znajomych dociąga do 300kkm, mam kolegę który do 350kkm w B6 dokręcił.

U mnie 260kkm i ori Lem, ale wiem, że te 260kkm to jest prawdziwy przebieg, a nie licznik sobie a prawda sobie.

Opublikowano

Azure :) ja robie 15 tys km rocznie max :)

Opublikowano

Azure :) ja robie 15 tys km rocznie max :)

Tak, ale autko jak długo masz.. wcześniej nie stało w miejscu :-)

W polskich warunkach 15kkm to taki średni, raczej niski przebieg.

Na zachodzie przy dobrej i gęstej sieci autostrad te przebiegi wpadają w trochę innym tempie.

Opublikowano

Kolega z tarnobrzega też kupował Master sporty u Wandeja, ponad rok jazdy ok 10tys i bez żadnych problemów, więc nie wiem Panowie, z doświadczenia póki co naprawdę jest w porządku jak za tą cenę.

Jakie macie doświadczenia z RTS?

Opublikowano

Panowie i panie :) dzis do mnie dotarł zestaw Od SKV jutro załozymy i zobaczymy :) za tą cene to nawet mechanik się zdziwil ;)

Opublikowano

Po przejechaniu 30 tyś kilometrów na wahaczach Master Sport nadal jestem z nich zadowolony. Już nie będę pisał o tym, że wyszedłem na duży plus jeśli chodzi o finanse, bo na razie w tym standardzie zamienników to chyba nikt inny nie ma lepszych stawek. Sprawdzałem sworznie parę dni temu i nadal są sztywne. Może trochę utraciły porównując z tym jak były nowe, ale nadal jest to odchył do zaakceptowania jak dla mnie.

Opublikowano

Ja ostatnio namówiony orzez kumpla kupiłem cały 12 częściowy zestaw Fortuna Line, kumpel na gwincie przejeździł 25 kkm i poszły dalej razem z autem.

Opublikowano

to też jest ważne czy zawias seria czy sportowe.. sportowe szybciej padają podobno.. ;)

Opublikowano

Panowie i panie :) dzis do mnie dotarł zestaw Od SKV jutro załozymy i zobaczymy :) za tą cene to nawet mechanik się zdziwil ;)

Udało się już zawias zamontować? Jakie wrażenia z pierwszej jazdy?

Opublikowano (edytowane)

Audi teraz ma 195k km,mechanior mówił też że całkiem możliwy ten przebieg,

Poważnie? Trochę naiwny jesteś. 195 to ono pewnie miało 10 lat temu.

Auta robiące np. na ori amorkach/zawieszeniu po 300 tys. to żadna eureka.

Rozbierałem ostatnio zawieszenie w Fabii 16 letniej która taszczy się po dziurach, ale z prawdziwym przebiegiem 120 tys. i amorki są totalnie jak nowe.

U nas po prostu wszystko skręcone jest na maksa, dlatego się wydaje, że auta krótko wytrzymują na danych częściach.

Edytowane przez Emejcz
Opublikowano

Audi teraz ma 195k km,mechanior mówił też że całkiem możliwy ten przebieg,

Poważnie? Trochę naiwny jesteś. 195 to ono pewnie miało 10 lat temu.

Auta robiące np. na ori amorkach/zawieszeniu po 300 tys. to żadna eureka.

Rozbierałem ostatnio zawieszenie w Fabii 16 letniej która taszczy się po dziurach, ale z prawdziwym przebiegiem 120 tys. i amorki są totalnie jak nowe.

U nas po prostu wszystko skręcone jest na maksa, dlatego się wydaje, że auta krótko wytrzymują na danych częściach.

Nie zgodzę się z tym. W swojej b5 zwieszenie miałem wymieniane już przy 150tys. km i tak na pewno był to przebieg oryginalny. Swoją drogą założony został Febi i dziś przy 190tys ma dosyć.

Opublikowano

Febi za taką cenę ci padło po 40 tys.? Mega słabo, może ty walisz po wielkich dziurach :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...