wesz82 Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 (edytowane) Wracając do tematu to jaki płyn wlac do 1.9tdi 97rok? pompa wskakuje 120bar Bez kitu a o czym jest temat?????? Lej minerał pół syntetyk,wsio praktycznie z tego tematu prócz gó...FEBI :facepalm: Edytowane 16 Maja 2015 przez wesz82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceko Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Tak tylko ja zalalem LHM i zabardzo nie jestem zadowolony. A wcześniej miałem swag. I było ok. To jaki mineralny lac jak nie polecany jest febi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Widocznie coś nie tak zrobiłeś... Tutaj tez przerodziło sie w temat płyny wiec polecam: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/311657-maglownica/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceko Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Wymiana płynu to nie filozofia zrobic coś nie tak to trzeba się postarać. Ja tylko chciał bym wlać coś co jest mineralne i sprawdzone jeżeli nie febi i oryginał to co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Zobacz temat co podałem i to co poleca Mesiah. Ja nie wiem co tych chcesz od ori płynu??? Kup butelkę ori i porównaj go do Febi i sam zobaczysz czemu Swag nie daje rady. Nie płukałes czasem układu benz przez zmiana płynu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceko Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Oryginał jest syntetykiem. Benzyną przeplukalem zbiorniczek. A wymianę płynu zrobiłem metodą opisaną na forum wymianialem już ta metoda i nie było problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 http://auto-truck3.pl/product.php?id_product=444 Minerałem Wsio zależy od korka. Kup ori a zobaczysz różnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Wymiana płynu to nie filozofia zrobic coś nie tak to trzeba się postarać. Ja tylko chciał bym wlać coś co jest mineralne i sprawdzone jeżeli nie febi i oryginał to co? Jeśli nie wiesz co lać zalej Mobila ATF 220. Czerwony ale mineralny. 90% zakładów regenerujących magle go poleca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 (edytowane) Właśnie mam dylemat oddałem maglownice do zrobienia i zalali płyn do wspomagania ATF i powiedzieli że jeśli zmienie na inny to stracę gwarancje jeśli coś sie stanie z maglem już nic z tego nie rozumiem skoro producent zaleca taki płyn a nie inny to ma być taki.Całe 8 lat jak mam to auto jeżdze na oryginalnym płynie z aso a skąd mam wiedzieć czy np za pół roku szlak mi nie trafi pompę wspomagania od tego ATF Edytowane 28 Maja 2015 przez goldi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 (edytowane) Na zbiorniczku masz napis mineral only. ATF to minerał przecież tak samo jak ori płyn. Nie sugeruj się kolorem. Wolisz żeby szlak Ci trafił starą wysłużoną pompę czy nówkę magiel po regeneracji? Jak pisałem wcześniej zbierałem info od wielu warsztatów i większość odpowiadała żeby lać ATF. Edytowane 28 Maja 2015 przez Mesiah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kijaszi Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 (edytowane) A i stara pompa lepiej działa na ATF. ATF ma większą lepkość niż ori płyn a co za tym idzie lepsze właściwosci smarne po rozgrzaniu i to prawe 2 krotnie ATF 220 - [mm2/s=cSt]: 37 cSt (37 mm ̨/sec) w 40°C ORI - 19,3 mm2/s w 40 °C Edytowane 17 Czerwca 2015 przez kijaszi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Dobrze, że podałeś to ino. Ja tego nie szukałem. Jak pisałem wcześniej sam to przetestowałem. Pompa po dziurawym maglu była załatwiona (długa trasa bez płynu). Po regeneracji i zalaniu zielonego febi traciłem wspomaganie po rozgrzaniu układu. Zalałem ATF i zero objawów. Pompa minimalnie mieli ale działa jak trzeba. Niedługo wymienię ją na regenerowaną i też zaleje ATF z mobila. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serko Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Po wymianie czegoś co było wlane w układ wspomagania (kolor miodowo - bursztynowy pewnie ze starości), wymieniłem płyn na SWAG 6162 i tak jak niektórzy piszą mam problem ze wspomaganiem po rozgrzaniu. Zapewne trzeba będzie go wymienić. Czy faktycznie ten LHM Totala jest taki dobry i mam go lać śmiało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Ja mam lhm i wszystko działa elegancko Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dliwski Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Panowie czy pisząc wymiana macie na myśli pełne czyszczenie układu czy wyciągacie po prostu stary płyn ze zbiornika i lejecie nowy? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 ja co prawda nie plukalem, ale plynu zlalem maksymalnie duzo krecac kierą w lewo/prawo na zgaszonym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dami8705 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Miesiac temu zalalem orginalny plyn ,kupiony w serwisie Skody. Nic się nie dzieje z wspomaganiem, także moim zdaniem zalewajacie orginał a nie żadne wynalazki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Panowie czy pisząc wymiana macie na myśli pełne czyszczenie układu czy wyciągacie po prostu stary płyn ze zbiornika i lejecie nowy? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pełne czyszczenieWysłane z mojego HTC One_M8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny2303 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) Popieram! Onkel chociaż tu jesteśmy zgodni;-D Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez beny2303 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serko Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Wymieniałem płyn dwa dni temu z płukaniem układu. Ponieważ mam na tym płynie problem ze wspomaganiem po rozgrzaniu, szczególnie, że teraz są upały, zamierzam wymienić ponownie na któryś przez was rekomendowany. Pytanie czy muszę znowu płukać cały układ jeśli robiłem to dwa dni temu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się