Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki płyn do układu wspomagania ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wracając do tematu to jaki płyn wlac do 1.9tdi 97rok? pompa wskakuje 120bar

Bez kitu a o czym jest temat??????

Lej minerał pół syntetyk,wsio praktycznie z tego tematu prócz gó...FEBI :facepalm: :facepalm:

Edytowane przez wesz82
Opublikowano

Tak tylko ja zalalem LHM i zabardzo nie jestem zadowolony. A wcześniej miałem swag. I było ok. To jaki mineralny lac jak nie polecany jest febi

Opublikowano

Wymiana płynu to nie filozofia zrobic coś nie tak to trzeba się postarać. Ja tylko chciał bym wlać coś co jest mineralne i sprawdzone jeżeli nie febi i oryginał to co?

Opublikowano

Zobacz temat co podałem i to co poleca Mesiah.

Ja nie wiem co tych chcesz od ori płynu???

Kup butelkę ori i porównaj go do Febi i sam zobaczysz czemu Swag nie daje rady.

Nie płukałes czasem układu benz przez zmiana płynu???

Opublikowano

Oryginał jest syntetykiem. Benzyną przeplukalem zbiorniczek. A wymianę płynu zrobiłem metodą opisaną na forum wymianialem już ta metoda i nie było problemu.

Opublikowano

Wymiana płynu to nie filozofia zrobic coś nie tak to trzeba się postarać. Ja tylko chciał bym wlać coś co jest mineralne i sprawdzone jeżeli nie febi i oryginał to co?

Jeśli nie wiesz co lać zalej Mobila ATF 220. Czerwony ale mineralny. 90% zakładów regenerujących magle go poleca.

Opublikowano (edytowane)

Właśnie mam dylemat oddałem maglownice do zrobienia i zalali płyn do wspomagania ATF i powiedzieli że jeśli zmienie na inny to stracę gwarancje jeśli coś sie stanie z maglem już nic z tego nie rozumiem skoro producent zaleca taki płyn a nie inny to ma być taki.Całe 8 lat jak mam to auto jeżdze na oryginalnym płynie z aso a skąd mam wiedzieć czy np za pół roku szlak mi nie trafi pompę wspomagania od tego ATF

Edytowane przez goldi
Opublikowano (edytowane)

Na zbiorniczku masz napis mineral only. ATF to minerał przecież tak samo jak ori płyn. Nie sugeruj się kolorem. Wolisz żeby szlak Ci trafił starą wysłużoną pompę czy nówkę magiel po regeneracji? Jak pisałem wcześniej zbierałem info od wielu warsztatów i większość odpowiadała żeby lać ATF.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano (edytowane)

A i stara pompa lepiej działa na ATF. ATF ma większą lepkość niż ori płyn a co za tym idzie lepsze właściwosci smarne po rozgrzaniu i to prawe 2 krotnie

ATF 220 - [mm2/s=cSt]: 37 cSt (37 mm ̨/sec) w 40°C

ORI - 19,3 mm2/s w 40 °C

Edytowane przez kijaszi
Opublikowano

Dobrze, że podałeś to ino. Ja tego nie szukałem. Jak pisałem wcześniej sam to przetestowałem. Pompa po dziurawym maglu była załatwiona (długa trasa bez płynu). Po regeneracji i zalaniu zielonego febi traciłem wspomaganie po rozgrzaniu układu. Zalałem ATF i zero objawów. Pompa minimalnie mieli ale działa jak trzeba. Niedługo wymienię ją na regenerowaną i też zaleje ATF z mobila.

Opublikowano

Po wymianie czegoś co było wlane w układ wspomagania (kolor miodowo - bursztynowy pewnie ze starości), wymieniłem płyn na SWAG 6162 i tak jak niektórzy piszą mam problem ze wspomaganiem po rozgrzaniu. Zapewne trzeba będzie go wymienić. Czy faktycznie ten LHM Totala jest taki dobry i mam go lać śmiało?

Opublikowano

Ja mam lhm i wszystko działa elegancko

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Panowie czy pisząc wymiana macie na myśli pełne czyszczenie układu czy wyciągacie po prostu stary płyn ze zbiornika i lejecie nowy?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

ja co prawda nie plukalem, ale plynu zlalem maksymalnie duzo krecac kierą w lewo/prawo na zgaszonym silniku

Opublikowano

Miesiac temu zalalem orginalny plyn ,kupiony w serwisie Skody. Nic się nie dzieje z wspomaganiem, także moim zdaniem zalewajacie orginał a nie żadne wynalazki...

Opublikowano

Panowie czy pisząc wymiana macie na myśli pełne czyszczenie układu czy wyciągacie po prostu stary płyn ze zbiornika i lejecie nowy?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Pełne czyszczenie

Wysłane z mojego HTC One_M8

Opublikowano (edytowane)

Popieram!:)

Onkel chociaż tu jesteśmy zgodni;-D

Edytowane przez beny2303
Opublikowano

Wymieniałem płyn dwa dni temu z płukaniem układu. Ponieważ mam na tym płynie problem ze wspomaganiem po rozgrzaniu, szczególnie, że teraz są upały, zamierzam wymienić ponownie na któryś przez was rekomendowany. Pytanie czy muszę znowu płukać cały układ jeśli robiłem to dwa dni temu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...