k232 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 A ten co Dev podał to jest syntetyk??
Dev Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 43 minuty temu, k232 napisał: A ten co Dev podał to jest syntetyk?? Minerał
k232 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 To syntetyku po prostu się nie zalewa do starych aut,żeby się coś nie rozszczelniło czy co??
Dev Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 8 minut temu, k232 napisał: To syntetyku po prostu się nie zalewa do starych aut,żeby się coś nie rozszczelniło czy co?? Żeby się nie rozp.....ło.
pulpecik Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 (edytowane) Ja kupiłem A4kę zalaną syntetykiem. Zaraz po zakupie wszystkie płyny -korek od wspomagania żabą odkręcałem, a nie jestem absolutnie wątły. Uszczelka spuchła(może od syntetyku, może od jedzenia...). Szybko płukanie i LHM. Niemniej kilka tysięcy byłem zesr....y czy coś nie padnie ale chodzi ładnie do dzisiaj. Cicho i skutecznie. Do Febika to dawno zaufania nie mam. Ostatecznie jakieś czysto gumowe elementy jak odboje, gumy stabilizatorów. To jeszcze w miarę robią(czy pakują). Edytowane 17 Kwietnia 2017 przez pulpecik
wyzyk83 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 (edytowane) ja w dwóch A4 B5 mam zalany ori g00400m2i nic się niedzieje Edytowane 19 Lipca 2017 przez wyzyk83
kamil2227 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Dnia 16.04.2017 o 22:05, Dev napisał: http://allegro.pl/olej-total-lhm-plus-1l-do-zawieszenia-zielony-i6719211541.html - tutaj jest napisane ze to płyn do zawieszenia bedzie dobry ?
wesz82 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 4 godziny temu, kamil2227 napisał: http://allegro.pl/olej-total-lhm-plus-1l-do-zawieszenia-zielony-i6719211541.html - tutaj jest napisane ze to płyn do zawieszenia bedzie dobry ? Nie do zawieszeni lecz do hydrauliki. Skoro w takim zabojadzie poradzi sobie z duzo wiekszym ukladem to mysle ze obsluzy spokojnie nasze uklady. Ba,nawet poruwnujac go do ori aso oooo mozna powiedziec ze jest taki sam. Z reszta niech ktos kupi 3 butle tj febi, ori aso i lhm-a. Stawiam litra ze po otwarciu i przelaniu ich da jakiegos naczynia pierwsza mysla bedzie;te febi to gow....jakich malo...
TomaszRT Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 W A4B5, tak jak koledzy tutaj polecali wypłukałem i zalałem Total LHM+. Póki co 5000km przejechane i działa wszystko bez zarzutu. Cena jego też jest bardzo atrakcyjna, także nie wiem po co wyważać otwarte drzwi.
k232 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Co ile powinno się zmieniać płyn od wspomagania?
kamil2227 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 9 godzin temu, TomaszRT napisał: W A4B5, tak jak koledzy tutaj polecali wypłukałem i zalałem Total LHM+. Póki co 5000km przejechane i działa wszystko bez zarzutu. Cena jego też jest bardzo atrakcyjna, także nie wiem po co wyważać otwarte drzwi. Czyli ten z tego linku mogę spokojnie kupic ? http://allegro.pl/olej-total-lhm-plus-1l-do-zawieszenia-zielony-i6719211541.html
Dev Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 4 godziny temu, k232 napisał: Co ile powinno się zmieniać płyn od wspomagania? 2 lata lub 60000km
kamil2227 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 ok ile w takim razie radzicie kupic butelek aby przepłukać układ i wymienić pompę i nalać swieży płyn ?
TomaszRT Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 10 godzin temu, kamil2227 napisał: ok ile w takim razie radzicie kupic butelek aby przepłukać układ i wymienić pompę i nalać swieży płyn ? Ja kupiłem 2 butelki.. na całość operacji zużyłem nieco > 1.5.
Krycha70 Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 my mamy w 3 audi atf II D normalnie chodzi
KINIAM Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Dnia 19.04.2017 o 05:29, wesz82 napisał: Dwie dla Ciebie i dwie dla auta Właśnie zużyłem na płukanie układu 4 litry towaru. Układ nie płukany od 2000 roku, przebieg ponad 300 tys. km. Za kolejne kilka dni zaleję mam nadzieję ostatnią dawkę płynu. Szlam i breja w układzie była bardzo oporna na usunięcie i nowy płyn po krótkim czasie eksploatacji robił się brunatno-czarny. Więc ile ostatecznie tego płynu pójdzie do płukania to trudno na początku przewidzieć. O innych płynach przy robocie nie będę wspominał, właściciel pojazdu dowoził a trochę to trwało.
wesz82 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 To dziwne bo moja tez nie miala ruszanego plynu a nie bylo czegos takiego. Moze ktos dolewal jakiegos srodka do uszczelnienia.? Trzeba bylo wpierw wyjac zbiorniczek i go ladnie wypucowac a tak naciagneles kogos na koszty... Coscie zalali za plyn???
KINIAM Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Zbiornik wyrównawczy myłem dwukrotnie benzyną, wczoraj zalałem kolejny świeży LHM. Spuszczany płyn był już klarowny ale pierwsze 2 litry nowego LHM po jakimś tam czasie to czernidło. Płukanie układu rozłożyłem w czasie ok. 5 tys. km przebiegu / 3 miesiące. Historii pojazdu nie znam na tyle aby wiedzieć co do wspomagania zalewano. Układ jest oryginał i nie ma żadnych wycieków jest w jednym miejscu minimalne pocenie na połączeniu guma - metal. Układ pracował i pracuje bez zastrzeżeń.
tomasz102 Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Witam, Czy to te dwa same produkty ? Czy jest między nimi jakaś różnica ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się