Skocz do zawartości
IGNOROWANY

RS4 B5 2,7BiT -> 1,9AWX -> 3,0TDI CDUC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sid u siebie wrzucił na fejsie....

Niestety Grubo Cie ludzie hejtują. A jak dla mnie dobra alternatywa dla 2,7 TT. osiągi podobne a i spalanie mniejsze

Podobne? :grin: Ten silnik z którym kupiłem to auto to był śmietnik... To 3.0 po sofcie będzie miało tyle samo koni co ori RS, ale niutów prawie dwa razy więcej :grin:

A niech sobie hejtują. :)

Poza tym widzę, że nie zdają sobie sprawy jaki dźwięk generuje V6 na CR. :decayed:

Opublikowano

Ciekawa koncepcja. Coś nowego. Czy lepszy dźwięk to bym polemizował :wink:

Opublikowano

Ciekawa koncepcja. Coś nowego. Czy lepszy dźwięk to bym polemizował :wink:

Ale ja nie twierdzę, że lepszy. :) Na pewno niedużo gorszy, a na pewno nie jest to dźwięk zwykłego diesla. :)

Mam 2,7 na swapa, ale po co mi to? :decayed:

Opublikowano

Sid u siebie wrzucił na fejsie....

Niestety Grubo Cie ludzie hejtują. A jak dla mnie dobra alternatywa dla 2,7 TT. osiągi podobne a i spalanie mniejsze

Podobne? :grin: Ten silnik z którym kupiłem to auto to był śmietnik... To 3.0 po sofcie będzie miało tyle samo koni co ori RS, ale niutów prawie dwa razy więcej :grin:

A niech sobie hejtują. :)

Poza tym widzę, że nie zdają sobie sprawy jaki dźwięk generuje V6 na CR. :decayed:

Max banany i synusie będą hejtować że profanacja ale co oni o normalnym życiu wiedzą :wink: Fura jest :kox:

Opublikowano

Ciekawa koncepcja. Coś nowego. Czy lepszy dźwięk to bym polemizował :wink:

Ale ja nie twierdzę, że lepszy. :) Na pewno niedużo gorszy, a na pewno nie jest to dźwięk zwykłego diesla. :)

Mam 2,7 na swapa, ale po co mi to? :decayed:

PB to PB. Nowe klekoty jeżdżą całkiem przyjemnie ale to zawsze klekot który kończy się przy 4k RPM a benzyna zaczyna jechać w niektórych przypadkach ;)

Dużo dłubania przy przekładce?

Opublikowano

Ciekawa koncepcja. Coś nowego. Czy lepszy dźwięk to bym polemizował :wink:

Ale ja nie twierdzę, że lepszy. :) Na pewno niedużo gorszy, a na pewno nie jest to dźwięk zwykłego diesla. :)

Mam 2,7 na swapa, ale po co mi to? :decayed:

PB to PB. Nowe klekoty jeżdżą całkiem przyjemnie ale to zawsze klekot który kończy się przy 4k RPM a benzyna zaczyna jechać w niektórych przypadkach ;)

Dużo dłubania przy przekładce?

Tak jak już ktoś napisał w komentarzu, sztuka dla sztuki - nudno nie jest. :)​ A kończy się przy 5 a nie 4, ale to i tak niewielka różnica przy PB. :P

Dłubania u mnie nie ma żadnego. Jest P&P bez ingerowania w budę, czy instalację. W każdej chwili wjeżdza oklepany 2,7 i jedzie dalej. :P

Opublikowano

Sid u siebie wrzucił na fejsie....

Niestety Grubo Cie ludzie hejtują. A jak dla mnie dobra alternatywa dla 2,7 TT. osiągi podobne a i spalanie mniejsze

Podobne? :grin: Ten silnik z którym kupiłem to auto to był śmietnik... To 3.0 po sofcie będzie miało tyle samo koni co ori RS, ale niutów prawie dwa razy więcej :grin:

A niech sobie hejtują. :)

Poza tym widzę, że nie zdają sobie sprawy jaki dźwięk generuje V6 na CR. :decayed:

Dokładnie Max, nie masz się czym przejmować, "zazdraszczają" i tyle. Wytrwałości, cierpliwości i obyś na nowy sezon letni był już gotów pokazać, co to cacko potrafi :)

Opublikowano

Ja chcę wyjechać jeszcze przed islamizają Europy :decayed: i jeszcze w tym roku :P



Max banany i synusie będą hejtować że profanacja ale co oni o normalnym życiu wiedzą Fura jest

To mnie najbardziej cieszy :) :

built.jpg

Swapów na 2,7 trochę jest, jak i fotoporad co i jak krok po kroku. :)

Opublikowano

Siemka jestem za tym że 2.7 jest oklepane jedno jest pewne napewno bedIe jedyny na tym forum z 3.0 diselkiem z c6 i będzie.ogień.myślę że 2.7 nie będzie miało podejascia, a że spytam jakie koszta takiego swapu też myślę nad czymś ale czas pokaże puki co będę na bierzaco zerkal na twój temat pozdrawiam

Opublikowano

bedIe jedyny na tym forum z 3.0 diselkiem z c6 i będzie.ogień.

Jest jeszcze jeden taki na forum. :) A silnik nie jest z C6. Te silniki są w C7, B8 po lifcie, A7 i chyba Q7/5. :)

co do kosztów... zależy za ile kupisz silnik i ile zrobisz sam. :)

Opublikowano

tak z ciekawosci, dlaczego wybor padl na CDUC?

Opublikowano

Mam V6TT i mam 3.0d R6 i nie ma żadnego porównania w kulturze pracy. Benzyna bije na głowę.

Diesel do 2500 obr pracuje bardzo ładnie, wręcz aksamitnie... ale powyżej jest po prostu źle :)

Opublikowano

Prostu piękny avant :wink: graty auta i swapu..

Opublikowano

nawet na fejsie pisza o Twojej furze :P

Opublikowano

dokładnie koledzy to już drugi projekt z tym silnikiem a dla kolegi powodzenia w swapie i chociaż nie zrób głupoty i nie wsadź 2.7 bita bo to już oklepany temat na maksa rób to co zacząłeś i w dodatku pierwszy RS4 będzie w dieslu pozazdrościć auta i koloru


a na hejterów nie zwracaj uwagi to tylko zazdrość że masz taki projekt

Opublikowano

a na hejterów nie zwracaj uwagi to tylko zazdrość że masz taki projekt

Ale ja nie mam satysfakcji i radości z pozytywnych komentarzy, tylko z tego co robię. :) Więc hejty niech sobie będą, bo były, są i nic się z tym nie zrobi. :)

Opublikowano (edytowane)

To 3.0 po sofcie będzie miało tyle samo koni co ori RS, ale niutów prawie dwa razy więcej :grin:

Chyba popłynąłeś w tym momencie - 700 to nie prawie 900 ;)

Edytowane przez peacenotwar
Opublikowano

Bardzo ciekawy projekt. Gratuluję pomysłu, zdolności i czekamy na owoce pracy.

Opublikowano

bo Sid-owi odpadł potencjalny klient . kończ auto i pokaż co ono potrafi . Pozdrawiam i trzymak kciuki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...