hak64 Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Przy wymienionych TSI nie nadążysz z zakupem oleju silnikowego bo silniki te spalają go 1/10 tego co paliwa, Mocno przesadzone, bo brakuje jednego zera, ale skoro "0" to nic... Amerykanie doskonale znają problem olejowy w silnikach TSI i walczą z VW w tej sprawie, Tak walczą, ale VW ma to w głębokim poważaniu (choć po ostatniej aferze być może coś się zmieni, bo afera wynikła jakby nie było wskutek owego " głębokiego poważania". Amerykańce wymyślili tani sposób na żarłoczność olejową silników TSI. Niecałe 3 tyś $ kosztuje zestaw naprawczy z szerszymi pierścieniami i kutymi tłokami. A i nasi rodzimi "kowale" już sie pojawili.
Rabbi Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) z Autokult.pl : [aktualizacja 12 października] Szef Volkswagena w Stanach Zjednoczonych Michael Horn oficjalnie potwierdził, że zmiana oprogramowania pozwalająca spełnić obowiązujące za Oceanem normy emisji tlenków azotu spowoduje nieznaczny spadek osiągów silników 2.0 TDI. Dokładnie powiedział "one or two miles per hour might be missing", czyli „może zabraknąć jednej lub dwóch mil na godzinę”. Czyżby oznaczało to jedynie spadek prędkości maksymalnej? Nie wiemy co konkretnie miał na myśli. Jeżeli tak, to klienci w USA nie mają się czym przejmować, a jednak Volkswagen mimo to zamierza zrekompensować w jakiś sposób spadek osiągów. Nie wiemy natomiast nic na temat samochodów europejskich, gdzie normy są nieco inne niż w USA. Jednak łatwo przewidzieć, że i tu czeka nas zmiana oprogramowania, która wpłynie w jakiś sposób na osiągi, ale raczej nie na osiągi maksymalne. [aktualizacja 13 października] Volkswagen przedstawił swoje plany na najbliższą przyszłość, m. in w związku z aferą spalinową. W sprawie silników TDI ogłosił, że najszybciej jak to możliwe wprowadzi technologię SCR umożliwiająca redukcję tlenków azotu we wszystkich silnikach wysokoprężnych. Druga sprawa to redukcja wydatków na inwestycje rzędu miliarda euro w skali roku w stosunku do tego, co planowano jeszcze przed aferą spalinową. Nie stanie to jednak na przeszkodzie w planach na przyszłość odnośnie samochodów elektrycznych i hybrydowych. Chodzi o wprowadzenie 20 takich modeli do 2020 roku. Jest to oczywiście związane z ograniczeniem do tego czasu średniej emisji dwutlenku węgla do poziomu 95 g/km i to jest obecnie koniecznością nie tylko w niemieckim koncernie. Volkswagen deklaruje jednocześnie, że zasięg samochodów elektrycznych ma być do przyjęcia, na poziomie ok. 300 km. Koncern pracuje również nad uniwersalną platformą dla samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych z jednym, elektrycznym zespołem napędowym dającym zasięg od 250 do 500 km. Edytowane 14 Października 2015 przez Rabbi
bashful Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/92893/vw-emissions-scandal-three-point-plan-to-fix-all-recalled-uk-vehicles W tym artykule jest opisana cała sytuacja, o której już wiemy. Pisze też że w Anglii skończy się na zmianą oprogramowania i wtryskiwaczy, i to ma wystarczyć w UK. Natomiast w stanach będą zakładać Adblue. Dzwoniłem dzisiaj do dilera, i narazie jeszcze nic nie wiedzą. Będą się kontaktować gdy będą znać szczegóły. Mi osobiście pasuje ta wersja ponieważ w UE nie są aż tak rygorystyczne normy emisji spalin.
Hohe Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 Szkoda, że nowe wtryski tylko w 1.6.
C. Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Także w najnowszych silnikach, produkowanych po 2012 roku jest dodatkowe "oprogramowanie". Chyba diesel się będzie kończył. http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19025034,takze-najnowsze-auta-vw-moga-manipulowac-testami-spalin.html#BoxBizImg
griga-st Opublikowano 15 Października 2015 Autor Opublikowano 15 Października 2015 Niemiecki Wydzial Komunikacji NAKAZAŁ VW przeprowadzenie akcji naprawczej. Właściciele aut będą informowani o tym listownie. Czyli chciał,nie chciał- musiał...
quadral20004 Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Niemiecki Wydzial Komunikacji NAKAZAŁ VW przeprowadzenie akcji naprawczej. Właściciele aut będą informowani o tym listownie. Czyli chciał,nie chciał- musiał... no dobrze ja nie chcial. zalozmy ze nie pojade na zmiane oprogramowania. kto i przy uzyciu jakiego urzadzenia sprawdzi moje auto na drodze czy wydziela odpowiadnia ilosc tlenku azotu ??
griga-st Opublikowano 15 Października 2015 Autor Opublikowano 15 Października 2015 Nikt ci na drodze nox nie będzie sprawdzał. Albo masz papier i jedziesz dalej, albo taryfa. Już się o to postaraja żeby mieć powód do ud....
bashful Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Wystarczy ze beda miec dostep do systemu i sobie sprawdza czy auto bylo na akcji serwisowej. A wierz mi ze na pewno beda miec dostep.
griga-st Opublikowano 16 Października 2015 Autor Opublikowano 16 Października 2015 na pewno beda miec dostep. W Rajchu miski sa juz od dawna online. Teraz najwazniejsze pytanie: Co z mapami od tunerow? Beda tez bezplatnie robic updaty??
RALF76 Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) Zmiana softu w autach przy przebiegu +250k (takich jest wiele) gdzie sporo elementów nie jest tak precyzyjnych jak w nowym czy wierzycie że będzie dalej taki eko i spełni NOx? Bałagan się robi coraz większy.. Edytowane 16 Października 2015 przez RALF76
amaradaar Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 ale coś trzeba przecież zrobić.. a co będzie najtańszym rozwiązaniem Panie dyrektorze VW.. hmmm powiedzmy im żę wgrywamy nowy soft
bashful Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 Tym razem napisza soft ktory bedzie oszukiwal na hamowni zebysmy mysleli ze auto ma moc.
RS Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Tu chodzi o soft homologacyjny- musi być papier ze był wgrany taki nieoszukujący. Bez tego nie ma homologacji i złom- tu prawo jest jasne. Zobaczymy co mądre głowy wykombinują. Tunerzy już dziś chyba zacierają ręce i liczą kasę.
griga-st Opublikowano 18 Października 2015 Autor Opublikowano 18 Października 2015 OK, w Rajchu sprawa jest oczywista. A jak to przedstawia się w PL? Kto dopuszcza nowy model do ruchu?
bashful Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 A jak to jest z tuningiem softu. Tzw remapem? Wszyscy mowia, ze im wiecej mocy, tym wiecej tlenkow azotu. Wiec jesli podnosi sie moc, to tych tlenkow jest jeszcze wiecej?
quadral20004 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) A jak to jest z tuningiem softu. Tzw remapem? Wszyscy mowia, ze im wiecej mocy, tym wiecej tlenkow azotu. Wiec jesli podnosi sie moc, to tych tlenkow jest jeszcze wiecej? raczej .wprost proporcjonalnie.dlatego zrobia nam z 143 np 130 zeby uzyskac norme Edytowane 21 Października 2015 przez quadral20004
RALF76 Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 Wczoraj w raport turbo mówili że vw prawdopodobnie będzie wymieniał wtryskiwacze, katalizatory, montował adblue a w niektórych przypadkach wymiana samochodu - chyba to ostatnie to był żart
Hohe Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 (edytowane) Mi dzisiaj przysłali list z Volkswagena. Jak to im jest przykro, że zawiedli moje zaufanie i jak to moje Audi jest bezpieczne i sprawne i jak to szybko pracują nad rozwiązaniem problemu. No to czekamy. Edytowane 22 Października 2015 przez Hohe
Onkel Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 Mi też przysłali z Seata. Kolejne jaja są takie ze oddałem auto ma serwis i już miesiąc stoi bo jakaś wiązka się przetarla a mają problem z oprogramowaniem w magazynie w Poznaniu i czesci nie dochodza... Wysłane z Z3™
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się