Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Simply Clean Wagon 3.0 TDI V6 Quattro by FroS-t


FroS-t

Rekomendowane odpowiedzi

FroS-t, jakie masz pochylenie kół? tylne wyglądają na mocno pochylone, niecałe 2 stopnie? a jak przednie?

ustawiałeś konkretnie to pochylenie czy generalnie "samo" się pochyliło po wymianie zawszenia?

Edytowane przez SpalaczBenzyny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś nie dałem rady tego ustalić wiec nie odpowiem niestety, zdąrzyłem wrzucić tylko koła na autko....


Jeszcze latałem po całym mieście za pierścieniami centrującymi :facepalm:


Nie ustawiałem pochylenia, zrobiło się takie po założeniu kół, nic nie grzebałem....na 18 tak tego nie było widać, springi mam od 14.04.2016r dopiero na aucie, i od tego czasu zrobiłem około 250km

Edytowane przez FroS-t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. Tak czy siak po "ułożeniu się" zawieszenia (1-2 tys. km) dobrze jest sprawdzić geometrię, właśnie chodzi głównie o pochylenie kół podczas obniżania.

Tylne koła co prawda fabrycznie są istotnie pochylone ale tak na oko wygląda to dość sporo (ale może to tylko złudzenie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno podjadę, po założeniu springów byłem odrazu i własnie chciałem jechac po przysłowiowym 1 tys km, ale nie ukrywam że bardzo podoba mi się jak to teraz wygląda z tyłu, wlecą jeszcze tylko jakieś dobre końcówki wydechu i będzie grało :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


auto w dobrych rękach :decayed:

na tyle, na ile poznałem Leszka... odpowiednie auto u odpowiedniej osoby :kox: zboczeniec jak i my :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę jaki rodzynek nam tu rośnie! Niby "tylko" sprężyny, ale razem z kołami już jest bardzo przyjemnie. Ja na pewno bym się za nim odwrócił. Z zazdrością - jako posiadacz czarnego B7 kombi :P Cieszę się że jesteś zadowolony z zakupu. W przypadku chęci nabycia gwintu - zapraszam, wynajdziemy coś ciekawego :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto w dobrych rękach :decayed:

na tyle, na ile poznałem Leszka... odpowiednie auto u odpowiedniej osoby :kox: zboczeniec jak i my :decayed:

Podziękował :hi: , czuje się tu miedzy Wami naprawdę dobrze :decayed:

Proszę jaki rodzynek nam tu rośnie! Niby "tylko" sprężyny, ale razem z kołami już jest bardzo przyjemnie. Ja na pewno bym się za nim odwrócił. Z zazdrością - jako posiadacz czarnego B7 kombi :P Cieszę się że jesteś zadowolony z zakupu. W przypadku chęci nabycia gwintu - zapraszam, wynajdziemy coś ciekawego :wink:

Zakup trafiony jak najbardziej ,jak i całość transakcji na najwyższym poziomie, choroba baaardzo się pogłębia :decayed: i na pewno będziemy gwintować więc nie tracimy kontaktu :good: , bardzo dziękuje za miłe słowa, napędza to do dalszej pracy przy aucie !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie siedzi idealnie ;) ale ja nie jestem zwolennikiem gwintu tylko przyśpieszenia i zbyt duże gleby mi się nie podobają, z chęcią bym te moje springi eibacha na te Twoje HR zamienił, może się skusze na te HR bo naprawdę jest za smakiem :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dziś przyglądałem się i ciągle mam wrażenie że springi się układają, jeszcze poczekam i wezmę miarę w łapy, jestem bardzo zadowolony z finalnego efektu, mam zrobione 300km od założenia, co do gwintu nie myślę o nim pod kątem schodzenia jak najniżej się da ale bardziej po katem idealnego ustawienia, d*pę bym z 0,5cm jeszcze dał a przód z 1cm no może 1,5cm i wsio :decayed:

Edytowane przez FroS-t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


U mnie po roku wyskoczyły parchy rudej na zaciskach... teraz mam w ocynku (nie mylić z farbą z ocynkiem), śmigam ponad rok a zaciski jak nowe.

Kurde, to dałem ciała z tym ocynkowaniem... tzn. z jego brakiem :facepalm: No trudno, na czarnym nie będzie aż tak widać jeśli zacznie coś wyłazić :decayed:

FroS-t, zacnie się prezentuje Twoja furka :) Ale 235-tek nie zamieniaj w przyszłości na 225... jest dobrze. Masz dość ciężkie auto (diesel V6 4x4) to nie powinno na koleinach tak rzucać jak to niektórzy opisują... mając lekkie przednionapędowe 1.8T, wiszące przed przednią osią :) Ja się przesiadłem na szerszy o 1cm laczek (też na 235) i w koleinach czuję się tak samo pewnie jak wcześniej. Niższy komfort? Cóż, u Ciebie, na 19-tkach jest to baaaardzo dyskusyjna kwestia :D
Zamiast na gwint lepiej zbieraj kaskę na skrętne ksenony z białym kierunkiem:
:wink:

I popraw kontrast na fotkach :)
Albo wyłącz filtry, są zbędne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieźle przy niej działasz :good: Pięknie siedzi na tych sprężynach. Powodzenia w dalszym modzeniu i na pewno będę śledził :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dużo spadł komfort na nowych springach? 2 auta temu miałem założony gwint TA i obiecałem sobie, że nigdy więcej takiej telepanki..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komfort nie spadł w ogóle, wręcz przeciwnie, jest bajka w porównaniu do seryjnego 1BV na 18 calach, naprawdę bardzo dobrze mi się lata jak na taki setup....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba mi umknal rozmiar tych felg 19'..jaka jest ich szerokosc? przy moich RSach, te wygldaja nad wyraz szeroko :)

PS.

obiecuje, ze post o moim aucie zaloze wkrótce..poki co cierpie na ciagly brak czasu :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...