Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Felerny imbusik - zabierak - pompy olejowej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mozesz powiedziec gdzie dokladnie

Opublikowano

Widać ze kolega rakud29 ma bardzo specyficzne poczucie humoru :kox:

Opublikowano

Widać ze kolega rakud29 ma bardzo specyficzne poczucie humoru :kox:

Przydał by się jakiś miecz sprawiedliwości(Musashi :naughty: )

gdybym mial dawac kropki, za brak checi szukania, to co druga wypowiedz w watku o olejach owocowalaby kropkiem. :decayed:

Opublikowano

No i po wszystkim :evil:

SWAP zrobiony :naughty: turbo nowe :naughty: i teraz spokój z głowy :cool1:

a rozrząd wymieniam latem,bo na razie portfel zrobił się pusty :kwasny:

Opublikowano

Jakie koszta swap pompy :naughty:

Opublikowano

Jakie koszta swap pompy :naughty:

A to do kolegi nie można zadzwonić i zapytać.

Opublikowano

a rozrząd wymieniam latem,bo na razie portfel zrobił się pusty :kwasny:

a to błąd, te pięć stówek byś jeszcze nazbierał na części i miałbyś z głowy

Opublikowano

a tak dojda 300 na koszty wymiany.

Opublikowano

nie pomyślałem :no:

ale i tak za 10 tyś km myślałem już o wymianie :przebiegly: a za głupotę się płaci :wink4:

Opublikowano

Witam,

Właśnie przekroczyłem magiczne 120 tyś km i czas na rozrząd (dzięki TOM77 za części :notworthy:).

Czy mam ten imbusik wymieniać?! Przeczytałem wątki na ten temat ale mam pytanie do znawców temetu.

Silnik w A4 to BPW data produkcji to 11.2007 rok po VIN (WAUZZZ8E48A098096).

Wg info które znalazłem to silnik w moim aucie ma napęd pompy na kołach zębatych, wg info z forum podobno ostatnie wersje silników miały utwardzony lepiej wałek z gniazdem (nie wyrabia się). Proszę napiszcie czy mam brać się za imbusik czy nie.

400 PLN za rozrząd to dobra cena?? wymiana imbusika 300 PLN???

Dzięki za pomoc :notworthy:

Pzd

pchojnac

Opublikowano

Zajrzeć do miski nie zaszkodzi, nie wiem czemu taka cena za wymianę imbusika skoro cały przód będzie rozebrany i wystarczy tylko miskę odkręcić i trochę silnik podnieść :cool1:

Opublikowano

Silnik w A4 to BPW data produkcji to 11.2007 rok po VIN (WAUZZZ8E48A098096).

Wg info które znalazłem to silnik w moim aucie ma napęd pompy na kołach zębatych, wg info z forum podobno ostatnie wersje silników miały utwardzony lepiej wałek z gniazdem (nie wyrabia się). Proszę napiszcie czy mam brać się za imbusik czy nie.

400 PLN za rozrząd to dobra cena?? wymiana imbusika 300 PLN???

jezeli jestes pewny, ze to 120tys oraz to nie jest zrobione w miescie gdzie 1h pracy silnika oznacza 10-20% km zrobionych w tym czasie na autostradzie to raczej na dzien dzisiejszy nie trzeba tam zagladac

Rozwiazanie napedu, ktore masz zostalo "z jakiego powodu" zmienione w 10.2009r wiec przy 200 (kolejny rozrzad) wtedy obowiazkowo

Imbusik to grosze - wiec moze prewencyjnie warto (przod rozebrany wiec duzo roboty nie dojdzie)...

Pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano

gdzie w 2009 to w b8 bylo inne już rozwiązanie, a w b7 byl w 2006 tylko zmieniony z łańcuszka na wałki

Opublikowano

gdzie w 2009 to w b8 bylo inne już rozwiązanie, a w b7 byl w 2006 tylko zmieniony z łańcuszka na wałki

chlopie powagi troche a w budowe silnika nie w nikam bo mnie to gowno ochodzi ma jezdzic i bys sprawny a czy ja mam rozrzad w silniku czy w bagazniku nie interesuje mnie to

a jednak wnikasz...

mniejsza o to...

nie.. nie bylo to inne rozwiazanie ale dokladnie to samo ("poprawione" PDki i przed poprawka CRy/do 10.2009/ maja ten sam zestaw walkow wyr., taka sama pompe i ten sam zabierak)

Opublikowano

załamałem się,

ok byl tez imbusik ale z racji tego ze był on dłuższy i siedział głębiej w gniazku, mozna powiedzieć że problem rozwiązano.

a silnik BPW mial tez napęd łańcuszkiem później weszły wałki(informacja z serwisu)

Opublikowano

ok byl tez imbusik ale z racji tego ze był on dłuższy i siedział głębiej w gniazku, mozna powiedzieć że problem rozwiązano.

do dnia 19.10.2009 silniki 2.0TDI CR w wersji z wałkami (bo sa tez i bez) maja DOKLADNIE te same czesci tak jak napisalem wyzej (to znaczy maja te same numery katalogowe). Po tej dacie jest zabierak 10cm (takze inna pompa oleju!). Takze te nowe czesci sa oficjalna metoda naprawy zgonu tego w silnikach 2.0tdi PD (inna sprawa ze bezsensowna ekonomiczne)

Przemek

P.S.

silnik CR chodzi troche rowniej, niz PD leje sie do niego oleje W30 (zakladam, ze do PDkow czesto wlewa sie W40 albo jeszcze "ciezszy") - jednym slowem pare drobiazgow dziala (moze) na korzysc (niemniej taka bombe tak dlugo utrzymywac i wkladac to do aut za grubo powyzej 100kola to skandal)

Opublikowano

a więc u mnie poleciały już wałki i siedzi pompa z 1,9 AWX o ile dobrze pamiętam:)

przeszczep zrobili chłopaki z CTR z kędzierzyna, bardzo fajnie wszystko tłumczą i robota też naprawde godna polecenia :notworthy:

luzy na tych wałkach były dlatego tez taki dźwięk był,

tu widac jak jest zjechany imbusik

sam2236.jpg

sam2218.jpg

Opublikowano

luzy na tych wałkach były dlatego tez taki dźwięk był,

tu widac jak jest zjechany imbusik

luz na walkach czy raczej luzy na napedzie lancuchowym walkow (nie wiem co masz/miales)

zwroc uwage, ze Twoj ex-zabierak zazebial sie na jedynie malutkiej czesci swojej dluzgosci z walkiem....producent nie chcial zeby popsul Ci sie caly zabierak tylko jego 3.5cm dlugosci :>

Moge Ci podpowiedziec, ze sa tacy co zarobkowo regeneruja te walki a w zasadzie ten jeden z dziurka... czytaj to tak: byc moze ktos bedzie zainteresowany odlupieniem go od Ciebie by zregenerowac i sprzedac komus z zyskiem :kox: (podobnie pompa oleju)

Przemek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...