rakud29 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 mozesz powiedziec gdzie dokladnie
czarny Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=128515.0 ten temat jeszcze podwieszony jest
griga-st Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Widać ze kolega rakud29 ma bardzo specyficzne poczucie humoru
Musashi Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Widać ze kolega rakud29 ma bardzo specyficzne poczucie humoru Przydał by się jakiś miecz sprawiedliwości(Musashi ) gdybym mial dawac kropki, za brak checi szukania, to co druga wypowiedz w watku o olejach owocowalaby kropkiem.
rafcisz Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 No i po wszystkim SWAP zrobiony turbo nowe i teraz spokój z głowy a rozrząd wymieniam latem,bo na razie portfel zrobił się pusty
H4mm3R Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Jakie koszta swap pompy A to do kolegi nie można zadzwonić i zapytać.
antonio Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 a rozrząd wymieniam latem,bo na razie portfel zrobił się pusty a to błąd, te pięć stówek byś jeszcze nazbierał na części i miałbyś z głowy
Musashi Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 a tak dojda 300 na koszty wymiany.
rafcisz Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 nie pomyślałem ale i tak za 10 tyś km myślałem już o wymianie a za głupotę się płaci
pchojnac Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Witam, Właśnie przekroczyłem magiczne 120 tyś km i czas na rozrząd (dzięki TOM77 za części ). Czy mam ten imbusik wymieniać?! Przeczytałem wątki na ten temat ale mam pytanie do znawców temetu. Silnik w A4 to BPW data produkcji to 11.2007 rok po VIN (WAUZZZ8E48A098096). Wg info które znalazłem to silnik w moim aucie ma napęd pompy na kołach zębatych, wg info z forum podobno ostatnie wersje silników miały utwardzony lepiej wałek z gniazdem (nie wyrabia się). Proszę napiszcie czy mam brać się za imbusik czy nie. 400 PLN za rozrząd to dobra cena?? wymiana imbusika 300 PLN??? Dzięki za pomoc Pzd pchojnac
H4mm3R Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Zajrzeć do miski nie zaszkodzi, nie wiem czemu taka cena za wymianę imbusika skoro cały przód będzie rozebrany i wystarczy tylko miskę odkręcić i trochę silnik podnieść
przemek4net Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 Silnik w A4 to BPW data produkcji to 11.2007 rok po VIN (WAUZZZ8E48A098096). Wg info które znalazłem to silnik w moim aucie ma napęd pompy na kołach zębatych, wg info z forum podobno ostatnie wersje silników miały utwardzony lepiej wałek z gniazdem (nie wyrabia się). Proszę napiszcie czy mam brać się za imbusik czy nie. 400 PLN za rozrząd to dobra cena?? wymiana imbusika 300 PLN??? jezeli jestes pewny, ze to 120tys oraz to nie jest zrobione w miescie gdzie 1h pracy silnika oznacza 10-20% km zrobionych w tym czasie na autostradzie to raczej na dzien dzisiejszy nie trzeba tam zagladac Rozwiazanie napedu, ktore masz zostalo "z jakiego powodu" zmienione w 10.2009r wiec przy 200 (kolejny rozrzad) wtedy obowiazkowo Imbusik to grosze - wiec moze prewencyjnie warto (przod rozebrany wiec duzo roboty nie dojdzie)... Pozdrawiam, Przemek
czarny Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 gdzie w 2009 to w b8 bylo inne już rozwiązanie, a w b7 byl w 2006 tylko zmieniony z łańcuszka na wałki
przemek4net Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 gdzie w 2009 to w b8 bylo inne już rozwiązanie, a w b7 byl w 2006 tylko zmieniony z łańcuszka na wałki chlopie powagi troche a w budowe silnika nie w nikam bo mnie to gowno ochodzi ma jezdzic i bys sprawny a czy ja mam rozrzad w silniku czy w bagazniku nie interesuje mnie to a jednak wnikasz... mniejsza o to... nie.. nie bylo to inne rozwiazanie ale dokladnie to samo ("poprawione" PDki i przed poprawka CRy/do 10.2009/ maja ten sam zestaw walkow wyr., taka sama pompe i ten sam zabierak)
czarny Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 załamałem się, ok byl tez imbusik ale z racji tego ze był on dłuższy i siedział głębiej w gniazku, mozna powiedzieć że problem rozwiązano. a silnik BPW mial tez napęd łańcuszkiem później weszły wałki(informacja z serwisu)
przemek4net Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 ok byl tez imbusik ale z racji tego ze był on dłuższy i siedział głębiej w gniazku, mozna powiedzieć że problem rozwiązano. do dnia 19.10.2009 silniki 2.0TDI CR w wersji z wałkami (bo sa tez i bez) maja DOKLADNIE te same czesci tak jak napisalem wyzej (to znaczy maja te same numery katalogowe). Po tej dacie jest zabierak 10cm (takze inna pompa oleju!). Takze te nowe czesci sa oficjalna metoda naprawy zgonu tego w silnikach 2.0tdi PD (inna sprawa ze bezsensowna ekonomiczne) Przemek P.S. silnik CR chodzi troche rowniej, niz PD leje sie do niego oleje W30 (zakladam, ze do PDkow czesto wlewa sie W40 albo jeszcze "ciezszy") - jednym slowem pare drobiazgow dziala (moze) na korzysc (niemniej taka bombe tak dlugo utrzymywac i wkladac to do aut za grubo powyzej 100kola to skandal)
czarny Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 a więc u mnie poleciały już wałki i siedzi pompa z 1,9 AWX o ile dobrze pamiętam:) przeszczep zrobili chłopaki z CTR z kędzierzyna, bardzo fajnie wszystko tłumczą i robota też naprawde godna polecenia luzy na tych wałkach były dlatego tez taki dźwięk był, tu widac jak jest zjechany imbusik
przemek4net Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 luzy na tych wałkach były dlatego tez taki dźwięk był, tu widac jak jest zjechany imbusik luz na walkach czy raczej luzy na napedzie lancuchowym walkow (nie wiem co masz/miales) zwroc uwage, ze Twoj ex-zabierak zazebial sie na jedynie malutkiej czesci swojej dluzgosci z walkiem....producent nie chcial zeby popsul Ci sie caly zabierak tylko jego 3.5cm dlugosci :> Moge Ci podpowiedziec, ze sa tacy co zarobkowo regeneruja te walki a w zasadzie ten jeden z dziurka... czytaj to tak: byc moze ktos bedzie zainteresowany odlupieniem go od Ciebie by zregenerowac i sprzedac komus z zyskiem (podobnie pompa oleju) Przemek
tomek gdynia Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 Do przemek4net Moduł pompy zostawiony został w rozliczenie...pewnie znajdzie swojego kupca... przedstawiam napęd łańcuszkowy jednego z silników 2.0 tdi 2005r(czerwiec).zerknijcie na zdjęcia.... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/40909-Pompa-oleju-zawodny-mechanizm-nap%C4%99du/page25
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się