Emejcz Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Ale wy wałkujecie te tematy wahaczowe, przecież tu już nie ma o czym gadać, wszystko na obecny czas zostało powiedziane :f
TomOskroba Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 zrobione 1700KM na skv, i muszę jechać do mechanika, bo samochód zaczął latać jak żyd po pustym sklepie. skrzsypienie, głośne stuki na dołkach. szczegóły wkrótce, postaram się to zrobić jeszcze w tym miesiącu
Dystrybutor SKV Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2016 1700km? Jeśli spowodowane jest zawieszeniem to musi to byc prawy banan z partii o której wczesniej wspomnieliśmy. Prosimy o info gdy coś będzie wiadomo.
TomOskroba Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 postaram się, może to trochę potrwać... prawdopodobnie to właśnie ten banan, gdyż zaczęło ściągać w prawo jak i głośniejsze stuki dobiegają właśnie z prawej strony.
k232 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Znowu trafiliśta na zaspanego majstra z linii
KoJ@K Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Albo to nadal ten sam i pewnie jego drzemka bedzie sie odbijala jeszcze przez troche czasu
Dystrybutor SKV Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2016 Na 99% poszlo to z tej samej partii, kolega TomOskroba nie robi z tego co wiem dużo km dlatego tak późno się to wysypalo. Jedyny problem wlasnie jaki byl z wahaczami to z tym prawym bananem z tej jednej partii więc to raczej musi być to
mlody2804 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Testowałem do tej pory wahacze KAMOKA i nie polecam. Firma Hart również odpada. W obu przypadkach zawieszenie na średniej jakości drogach nie przetrwało nawet 20 tysięcy km. W obu przypadkach główny problem to górne wahacze raz z lewej raz z prawej strony. Zastanawiam się nad MS ale od kilku dni śledzę ten temat i jestem szczerze zaciekawiony produktem SKV.
TomOskroba Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Niestety jeżeli chodzi o mnie to sprawa nie zostanie rozwiązana ponieważ sprzedałem samochód
mlody2804 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Czy ktoś przejechał na wahaczach SKV więcej niż 5o tysięcy po średnich/ złych drogach ? ? ?
Langista Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Czy ktoś przejechał na wahaczach SKV więcej niż 5o tysięcy po średnich/ złych drogach ? ? ?Była tu już osoba co 80k zrobiła na SKV, i jedna chyba co zrobiła 60? czy coś w tych granicach. Ja zrobiłem ok 5k na tym zawieszeniu, nie sprawdzałem luzów, bo nie miałem kiedy, ale zrobię to w lutym przy wymianie hamulców. Jak na razie nic mi nie stuka ani mnie nie znosi, auto się bardzo dobrze trzyma i jest w idealny sposób podsterowne.
TomOskroba Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Hehe każde auto ma jakieś wady Ale nie wydaje mi się ze przy kupnie zadbanego 1.8t czy 1.9 tdi było więcej problemów niż z ALT pobór oleju to nie jedyny mankament tego silnika. Co do wahaczy to myślę że potrzeba jeszcze rok czasu aby potwierdzić żywotność tych wahaczy.
mlody2804 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Niebawem dokonam zakupu SKV, lecz do ostatniej chwili będę się wahał między tymi wahaczami a MS.
Gość Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 (edytowane) Niebawem dokonam zakupu SKV, lecz do ostatniej chwili będę się wahał między tymi wahaczami a MS. Ale Ty masz silną psychike Edytowane 2 Stycznia 2017 przez uszol
TomOskroba Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Niebawem dokonam zakupu SKV, lecz do ostatniej chwili będę się wahał między tymi wahaczami a MS. Ale Ty masz silną psychike zapewne decyzja życia. przestańcie się wahać i po prostu załóżcie ten zawias. jak się nie przekonacie na własnej skórze to nie będziecie wiedzieli ja po przejechaniu 1700Km mogę powiedzieć, że do czasu kiedy prawdopodobnie padł mi banan nic nie pukało, jednak auto nie odzyskało takiej sztywności jaka byłą na ori zawiasie. przy gwałtownych skrętach miałem wrażenie jakbym płynął łodzią.. dodam też że amory sprawdzone i nic im nie dolega. są ludzie którzy jeżdżą zdezelowanymi autami i mają wszystko gdzieś, a inni po wymianie całego osprzętu będą się czepiać. pojeździłem trochę na skv i jednak wolałbym chyba wymienić te wahacze które się posypały na LEM i mieć spokój. zaczynam popierać opinię kolegów wyżej. to co dobre zostawić a to co się posypało zamienić na ORI nie twierdzę oczywiście, że skv się nie nadaje, żeby nie było
Langista Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Umm.. co jak co, ale to czy auto pływa po drodze to kwestia amorów ;)bo to one tłumią przeciążenia, wahacze mają tylko sprawić, że idzie to w osi prostej.
TomOskroba Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Ale na poprzednim zawiasie tak nie było.. po 2 dniach stania w garażu nagle amory się zepsuly ? Watpie Tym bardziej zE tak jak pisałem. Amorki były sprawdzane i dawały jeszcze radę. No ale auta już nie ma więc problems are gone.
Langista Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 'Jeszcze'.. Nie jestem inżynierem, ale według mnie nie mogłeś czuć różnicy w prowadzeniu skoro jak piszesz amory były w dobrym stanie. Mnie po zmianie zawieszenia auto pokazało dopiero co to znaczy trzymać się drogi
wyzyk83 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 (edytowane) auto na lemforderze inaczej sie prowadzi niz na MS czy SKF ze względu na zastosowanie innych tuleji metalowo gumowych Edytowane 2 Stycznia 2017 przez wyzyk83
erchi Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Kupić tani komplet wahaczy, wstawić poliuretan (zwłaszcza w górne wahacze) i śmigać. To też jest jakieś rozwiązanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się