Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)


kamil-vag

Rekomendowane odpowiedzi

Świetna robota. Sam wiem ile jest roboty z zapieczoną górną śrubą. Robiłeś już coś w tylnym zawieszeniu? Każdy rusza tylko przód, o tyle cisza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak zwykle ostro działasz... i dobrze auto ma byc sprawne :)

cos czuje ze mnie czeka taka sama przygoda zarowno z przodem jak i tylem zeby zrobic raz a dobrze i zapomniec na najblizszy czas... no ale na razie zwiedzam świat więc robota musi poczekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, kkam napisał:

Robiłeś już coś w tylnym zawieszeniu? Każdy rusza tylko przód, o tyle cisza. 

24 minuty temu, MaTeo85 napisał:

mnie czeka taka sama przygoda zarowno z przodem jak i tylem

Tył przy hamulcach dobrze sprawdziłem, tam nie ma takich luzów jak na przodzie. jedyne co to wymieniłem łącznik stabilizatora i rzeczywiście latał jak chciał.  Chyba tył mniej dostaje po d*pie.

Bardziej mnie martwi postępująca na tylnych wahaczach korozja niż te tuleje :P Chodzi mi po głowie demontaż tego wszystkiego i odnowienie, ale na razie jeszcze musi polatać...

Kiedyś nawet szukałem tulei i znalazłem kpl. z MEYLE:

https://aparts.pl/partscatalogue/100-505-1008-s-meyle-zestaw-naprawczy-korpus-osi,11-100~1505~11008~2S-0144-01281--1005051008~2S.aspx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja własnie tak podpytuje o to tylne zawieszenie, bo też mam korozje. W planach mam wszystko rozebrać, wypiaskować i poskładać na nowych częściach. Tylko pewnie na taką robote zejdzie z tydzień. Na forum jest rozpiska wszystkiego i chyba koło 800-900zł wychodzi na nowych ori śrubach, bo akurat śruby w tylnym zawieszeniu są najdroższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano właśnie, te śruby mimośrodowe do regulacji geometrii są drogie. No i roboty też od groma :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawał dobrej roboty odwaliłeś. Sam kilka razy już wymieniałem wielowahacz i wiem jak ciężki to kawałek chleba w warunkach jakimi dysponują amatorzy. Aluminiowa zwrotnica to przekleństwo w tym przypadku. 

Tylny zawias rzadko siada za wyjątkiem łączników stabilizatora, o których już wspominaliście. 

 

P.S. Ta robota niemal zawsze kończy się za poobijanych rękach a mi przydarzyło się nawet kiedyś rozbić łuk brwiowy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maly palnik do zawieszenia, bardzo pomocny:

 

3ba9a2a14a28b2cd82b1d6fd4943

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś na geometrii kół ;) Udało się ładnie na nowych drążkach i końcówkach ustawić 0,0 stopni. Pochylenie itd. w zielonym zakresie zarówno z przodu jak i z tyłu...

Teraz ze spokojem mogę montować nowe koła z nowymi oponkami ?

 

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo, małe luzy z przodu, tył cały w korozji. Podejrzewam, że jak się to rozbierze, to dopiero będą luzy. Na razie jeżdżę, plan jest taki, że całe zawieszenie pójdzie do naprawy kolejnej wiosny, czyli za jakieś 10-15 tys. km. Szacun za robotę, czekamy na recenzję trwałości zawieszenia za jakiś czas :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wam polecam kupić drugi wózek tylny z jakiegoś b7. Ja sie mordowałem przy swapie quattro z remontem tyłu. Samo rozebranie, oczyszczenie i pomalowanie to mnóstwo pracy. A nie wymieniałem żadnej tulei. Jak zobaczyłem później na szrocie cały wózek z dyfrem, wahaczami, "zwrotnicami" w super stanie za 200zł to pomyślałem że nie było warto ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał przeglądałem trochę allegro i w sumie idzie cały wózek w normalnej kasie kupić. Zawsze to inaczej coś ogarnąć na spokojnie i potem włożyć. No ale mówię na razie tył to daaaaaleki temat :P

Wczoraj założyłem 18" i kurde powiem Wam, że straszna mi się koza zrobiła ? te s-line jakoś lepiej wypełniały nadkole :P ale zostawiłem 18" a dziś przyjechał gościu po 17" :P

Może ma ktoś na zbyciu jakieś 16" ? Szukam czegoś na zimę, bo mam dość tych stalówek... tak do 500-600 zł, nie musi być wyrafinowany wzór :P Oby było jak w zimę dobrze wymyć koła z błota.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może dystanse poprawia look.... Ciężko oceniać bez zdjęcia, wrzuć coś ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Norbas pozazdrościłem i wziąłem inspirację od Ciebie, pucowanie we wnękach, aż miło teraz tam zajrzeć hehe :P 

Pod maską też odszczurzyłem.

IMG_20180705_194054.jpg

A koło prezentuje się tak, mimo, że 18" to ginie na aucie :( Może rzeczywiście dystans by trochę pomógł...

IMG_20180705_194216.jpg

IMG_20180705_194608.jpg

Jutro odkurzanie, czyszczenie wnętrza. Pojutrze mam zamiar umyć karoserię i nałożyć liquid glass 9H, co tam kiedyś z ali mi przyszło :P Zobaczymy ile to warte...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przednie  gorne  wahacze z tego co slychac zawsze podnosza cisnienie. U mnie przy zmianie springow nie bylo zadnego problemu. Co zmiane kol/klockow warto przesmarowac sruby :)  

Co do tylu to u mnie kumpel piaskowal cala zawieche z sanki i wsadzal tuleje poli.. coby miec spokoj na dluzszy czas :) na spokojnie 3dni z wczesniej umowionym piaskarzem i podnosnikiem 24h :decayed:

Odnosnie wnek to niby Mala rzecz a mega cieszy oczy, pomimo, ze zaden zwylky uzytkownik tego nie zauwazy :decayed:   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesadzasz z tą kozą... Jak dla mnie wygląda good, a delikatny dystans z pewnością nie zaszkodzi.  Mysle, że poprostu szukasz wymówki by móc z czystym sumieniem rozglądać się za gwintem ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamilu, też miałem wrażenie po przesiadce z 17 na 18, że jest dziwnie wysoko, coś mi nie pasowało. Gdy kurier przysłał dystanse problem sam się rozwiązał :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dzisiaj chyba wykonam pomiary i rozejrze się za tymi dystansami :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kamil-vag napisał:

To dzisiaj chyba wykonam pomiary i rozejrze się za tymi dystansami :P

nawet nie mierz nic. 13mm przód 17mm tył?

20180402_145251.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do siebie przy 17'' ET 45 zamówiłem taki sam zestaw ale po tym gdy już zawitał na aucie żałuję trochę, że nie wziąłem jednak 20 mm na tył. 

Edytowane przez Onyks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...