Gibons Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Miałem dunlopy i znikają w oczach, ale właściwości jezdne rewelacja przy tym są dość ciche.
patrykwasyl84 Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 No i chyba wezmę te 245... Dzięki za info. Pozdro!
SMAMR Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Ponawiam pytanie o model Vredestein Ultrac Sessanta?
ppa4 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Pozwólcie że ponowię pytanie Która z opon do Q z mocno wykorzystywanymi kucami? 1. GY EfficientGrip Performance 225/50 R17 98 V - B, A, 68db 2. Dunlop SP SportMaxx RT 225/50 R17 98 Y V1 - B, A, 67db - to odpada bo zanim bym się nacieszył to pewnie by jej już nie było 3. Continental ContiSportContact 5 225/50 R17 94 Y FR - C, A, 71db 4. Jakaś inna ?? Wszystkie stoją około 600zł
HeresR32 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Ponawiam pytanie o model Vredestein Ultrac Sessanta? tez sie nad nimi zastanawialem ale nie jaja dosc dobrych notowan, ja stanwiam na uniroyalle rain sport 3 zobacz ta opone ma podobny bieznik ale lepiej sie spisuje albo dunlop sp sport rt ---------- Post dopisany at 11:02 ---------- Poprzedni post napisany at 11:00 ---------- Miałem dunlopy i znikają w oczach, ale właściwości jezdne rewelacja przy tym są dość ciche. ale miales je od nowosci ?? ja smigalem ostatnio na sp sport 9090 i przejechalem na nich 6 sezonow opony od nowosci mysle ze guma podobna
Banan Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 szukam letnich oponek 205/55/16 - raczej średniaki jakieś (rocznie ok 12-15tys) - macie wyrobione jakieś zdanie na temat:- Barum BRAVURIS 3 205/55R16 91 V - Falken ZE914 205/55R16 91 V - Firestone TZ300 205/55R16 91 V - Nexen N Blue HD 205/55R16 91 V A może znacie coś lepszego? Drugie pytanie - jak bardzo ceny spadają bliżej wiosny? duża różnica? Generalnie celowałbym w Bridgestony ER300 albo Vredesteiny jakieś ale na razie trochę poza budżetem są i nie wiem czy potanieją na tyle, żeby czekać. Miałem ten sam dylemat rok temu , mówięo o tym samym rozmiarze - miałem już kupić barumy chyba 210 za sztukę , alw trafiłem promocję w IC Vredestein Sporttrac za 237 zł - szukaj może coś się trafi a kupowałem pod koniec marca
SMAMR Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 uniroyalle rain sport 3 faktycznie ładnie się prezentują Co prawda wygląd to sprawa ważna ale ja szukam cichych, trwałych i komfortowych opon w rozmiarze 225/45/18. Wcześniejsze 255/35/19 na alufelgach wyglądały z autem pięknie ale po 2 latach jeżdżenia po naszych drogach doszedłem do wniosku, że ważniejszy jest komfort jazdy.
7maxx Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 szukam letnich oponek 205/55/16 - raczej średniaki jakieś (rocznie ok 12-15tys) - macie wyrobione jakieś zdanie na temat:- Barum BRAVURIS 3 205/55R16 91 V - Falken ZE914 205/55R16 91 V - Firestone TZ300 205/55R16 91 V - Nexen N Blue HD 205/55R16 91 V A może znacie coś lepszego? Drugie pytanie - jak bardzo ceny spadają bliżej wiosny? duża różnica? Generalnie celowałbym w Bridgestony ER300 albo Vredesteiny jakieś ale na razie trochę poza budżetem są i nie wiem czy potanieją na tyle, żeby czekać. Miałem ten sam dylemat rok temu , mówięo o tym samym rozmiarze - miałem już kupić barumy chyba 210 za sztukę , alw trafiłem promocję w IC Vredestein Sporttrac za 237 zł - szukaj może coś się trafi a kupowałem pod koniec marca a jak sprawują się te vredki? jak ze ścieralnością i hałasem? aktualnie są po 254/szt na inopony ale z tego co widzę to opony tanieją u większości producentów - średnio wyszło na razie ok 20zl w ciągu miesiąca - później już pewnie nie będzie tak kolorowo też właśnie myślałem o tych Sporttracach ale ostatnio też rozważam Uniroyale rainsport.. pewnie jeszcze decyzja zmieni się z 10 razy zakup planowany jest na marzec więc wszystko przede mną
m0nter Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Miałem dunlopy i znikają w oczach, ale właściwości jezdne rewelacja przy tym są dość ciche. ale miales je od nowosci ?? ja smigalem ostatnio na sp sport 9090 i przejechalem na nich 6 sezonow opony od nowosci mysle ze guma podobna Moje 9090 w 17" zniknęły w dwa sezony i bynajmniej dużo nie jeździłem, no chyba, że ~25tyś na letnich oponach to sporo... Druga sprawa, że jeśli się z nich korzysta (świetnie kleją), to i się ścierają ;] jeśli są tylko dla wyglądu i "miecia" to rzeczywiście może da rade 6 sezonów przejeździć
Banan Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 szukam letnich oponek 205/55/16 - raczej średniaki jakieś (rocznie ok 12-15tys) - macie wyrobione jakieś zdanie na temat:- Barum BRAVURIS 3 205/55R16 91 V - Falken ZE914 205/55R16 91 V - Firestone TZ300 205/55R16 91 V - Nexen N Blue HD 205/55R16 91 V A może znacie coś lepszego? Drugie pytanie - jak bardzo ceny spadają bliżej wiosny? duża różnica? Generalnie celowałbym w Bridgestony ER300 albo Vredesteiny jakieś ale na razie trochę poza budżetem są i nie wiem czy potanieją na tyle, żeby czekać. Miałem ten sam dylemat rok temu , mówięo o tym samym rozmiarze - miałem już kupić barumy chyba 210 za sztukę , alw trafiłem promocję w IC Vredestein Sporttrac za 237 zł - szukaj może coś się trafi a kupowałem pod koniec marca a jak sprawują się te vredki? jak ze ścieralnością i hałasem? aktualnie są po 254/szt na inopony ale z tego co widzę to opony tanieją u większości producentów - średnio wyszło na razie ok 20zl w ciągu miesiąca - później już pewnie nie będzie tak kolorowo też właśnie myślałem o tych Sporttracach ale ostatnio też rozważam Uniroyale rainsport.. pewnie jeszcze decyzja zmieni się z 10 razy zakup planowany jest na marzec więc wszystko przede mną Te Vredki to moje pierwsze nowe opony więc mogę być niobiektywny ;-) ale są b.dobre , na razie zrobiłem na nich jakieś 15 tyś km - ścieralność trudno ocenić musiałbym bieżnik , natomiast nie są bezszelestne , na suchym lepią się do asfaltu b.dobrze na mokrym nie zauważyłem jakiś mankamentów.
HeresR32 Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Miałem dunlopy i znikają w oczach, ale właściwości jezdne rewelacja przy tym są dość ciche. ale miales je od nowosci ?? ja smigalem ostatnio na sp sport 9090 i przejechalem na nich 6 sezonow opony od nowosci mysle ze guma podobna Moje 9090 w 17" zniknęły w dwa sezony i bynajmniej dużo nie jeździłem, no chyba, że ~25tyś na letnich oponach to sporo... Druga sprawa, że jeśli się z nich korzysta (świetnie kleją), to i się ścierają ;] jeśli są tylko dla wyglądu i "miecia" to rzeczywiście może da rade 6 sezonów przejeździć Watpie abys mial je od nowosci poporstu kupiles uzywki i tyle, ja tak mowilem przejezdzilem na nich 6 sezonow ale opony byly nowki, auto 193 ps wiec raczej nie byly uzytkowane tylko do wygladu lub jak to okresliles miecia )) chciaz ja opon nie upalam na kazdych swiatlach mlodziencza jazda albo wyobraznia nie jest w moim stylu.... przebieg 120 tys na tych oponach ---------- Post dopisany at 09:29 ---------- Poprzedni post napisany at 09:27 ---------- Te Vredki to moje pierwsze nowe opony więc mogę być niobiektywny ;-) ale są b.dobre , na razie zrobiłem na nich jakieś 15 tyś km - ścieralność trudno ocenić musiałbym bieżnik , natomiast nie są bezszelestne , na suchym lepią się do asfaltu b.dobrze na mokrym nie zauważyłem jakiś mankamentów. według producenta maja 68-67 dB wiec to stosunkowo mało
leszekmw Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 co do zimy UG8 .... obserwuję u klientów jakiś dziwny mankament w tych oponach - szybkie zużycie boków a środek jakby sporo wyższy i to nie kwestia zbyt małego ciśnienia - mniemam, że być może to zbyt pełny bieżnik na środku opony one sa od razu jakieś okrągłe z formy , aż strach zakładać klientom , przy czym od razu wyglądają jak wyząbkowane , ale sa ciche co najdziwniejsze.. ---------- Post dopisany at 10:05 ---------- Poprzedni post napisany at 09:59 ---------- Watpie abys mial je od nowosci poporstu kupiles uzywki i tyle, ja tak mowilem przejezdzilem na nich 6 sezonow ale opony byly nowki, auto 193 ps wiec raczej nie byly uzytkowane tylko do wygladu lub jak to okresliles miecia )) chciaz ja opon nie upalam na kazdych swiatlach mlodziencza jazda albo wyobraznia nie jest w moim stylu.... przebieg 120 tys na tych oponach ---------- Post dopisany at 09:29 ---------- Poprzedni post napisany at 09:27 ---------- 120tys , kolego , coś Ci sie nie pomyliło ? i jeszcze piszesz ze stosunkowo szybko jeździsz.. no chyba ze dosłownie sama autostrada ...
HeresR32 Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 co do zimy UG8 .... obserwuję u klientów jakiś dziwny mankament w tych oponach - szybkie zużycie boków a środek jakby sporo wyższy i to nie kwestia zbyt małego ciśnienia - mniemam, że być może to zbyt pełny bieżnik na środku opony one sa od razu jakieś okrągłe z formy , aż strach zakładać klientom , przy czym od razu wyglądają jak wyząbkowane , ale sa ciche co najdziwniejsze.. ---------- Post dopisany at 10:05 ---------- Poprzedni post napisany at 09:59 ---------- Watpie abys mial je od nowosci poporstu kupiles uzywki i tyle, ja tak mowilem przejezdzilem na nich 6 sezonow ale opony byly nowki, auto 193 ps wiec raczej nie byly uzytkowane tylko do wygladu lub jak to okresliles miecia )) chciaz ja opon nie upalam na kazdych swiatlach mlodziencza jazda albo wyobraznia nie jest w moim stylu.... przebieg 120 tys na tych oponach ---------- Post dopisany at 09:29 ---------- Poprzedni post napisany at 09:27 ---------- 120tys , kolego , coś Ci sie nie pomyliło ? i jeszcze piszesz ze stosunkowo szybko jeździsz.. no chyba ze dosłownie sama autostrada ... ja mam UG8 205/55/16 na zime w a4 i jestem zadowolony nie ma problemu z tymi oponami jezdze 2-gi sezon, nie zwrocilem uwagi na takie zachowanie tej opony chociaz jak wroce do domu to lukne i napisze czy mam podobna sytuacje nic mi sie nie pomylilo nie wiem jaki bylbym mial cel pisac bzdury raczej chodzi o to aby pomoc kolega w wyborze opon , moze zle do konca sie wyrazilem poniewaz od tych 120 tys zaliczam tez zimy gdzie jezdze na zimowkach oczywiscie dlatego napisalem na poczatku 6 sezonow tak chyba lepiej, moze trzeba zmienic styl jazdy?
leszekmw Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 HeresR32 o co Ci chodzi w Twoim poście wytłumacz proszę.. albo napisz go jakoś poprawnie.. ---------- Post dopisany at 12:31 ---------- Poprzedni post napisany at 12:30 ---------- tzn. ile km zrobiłeś na letnich oponach ???
MAGIC87 Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 HeresR32 o co Ci chodzi w Twoim poście wytłumacz proszę..albo napisz go jakoś poprawnie.. ---------- Post dopisany at 12:31 ---------- Poprzedni post napisany at 12:30 ---------- tzn. ile km zrobiłeś na letnich oponach ??? no własnie bo co to za informacja ile sezonów... jeden robi 50 K rocznie inny zrobi tyle w 5 lat:wink:
HeresR32 Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 mysle ze kolo 80 000 bedzie ---------- Post dopisany at 12:52 ---------- Poprzedni post napisany at 12:49 ---------- HeresR32 o co Ci chodzi w Twoim poście wytłumacz proszę..albo napisz go jakoś poprawnie.. ---------- Post dopisany at 12:31 ---------- Poprzedni post napisany at 12:30 ---------- tzn. ile km zrobiłeś na letnich oponach ??? no własnie bo co to za informacja ile sezonów... jeden robi 50 K rocznie inny zrobi tyle w 5 lat:wink: A ty wiesz ile robisz km w sezonie? chyba jedyna opcja jest zapisywanie ale wybacz mi ze nie chce mi sie mowie orientacyjnie kolo 80 tys na dunlop sp sport 9090
m0nter Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 80 tys na Dunlop 9090? miałem w dwóch autach jedno RWD, drugie FWD. Wg mojego odczucia opona bardzo miękka i tak jak ktoś inny napisał, znikająca praktycznie w oczach. W połowę tego przebiegu o którym piszesz uwierzę, może nawet uwierzyłbym w 60tys i zjechanie opon do 0... co do UG 8, tak się składa, że też mam u siebie 205/55, rzeczywiście wyglądają jakby były zebrane bokami... ---------- Post dopisany at 13:48 ---------- Poprzedni post napisany at 13:34 ---------- tak mi się przypomniało odnośnie tych dunlopów... może z różnych fabryk miałem ja i Ty... ostatnio ze szwagrem rozmawiałem na temat Continentali i różnych odczuć z jazdy tym samym autem na tym samym modelu opony, ale z innych fabryk... Pewnie inna mieszanka i stąd może też różne zużycie...
leszekmw Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 HeresR32 tak jak kolega wcześniej pisał , raczej skłaniam sie do 65tyś max jeżeli piszesz że sa jeszcze w dobrym stanie ,i to naprawdę super psj trzeba uprawiać , ewentualnie jak pisałem wcześniej tylko autostrada. ale nie przejmuj sie , u mnie na forum OCP też są czasami ciekawe kwiatki , ostatnio jeden świeży kolega udowadnia że 2.0tdi przy prędkościach przelotowych 130-140 i przy jeździe po normalnej szosie spala mu 4.3l .
przemciotorun Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Co myslicie o tych oponach na lato, widzialem ze bylo pare pozytywnych opini predzej [h=1]Fulda SportControl 225/40 R18 92 Y MFS[/h]ewentualnie myslalem zeby troche dolozyc i wziasc [h=1]Dunlop SP SportMaxx RT 225/40 R18 92 Y XL, MFS, MO[/h]zalezy mi zeby opona byla dosc cicha, latala bedzie praktycznie tylko na trasach z przebiegiem rocznym od 3-5tys
leszekmw Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 przemciotorun rt i blueresponsy to chyba najcichsze opony w tej chwili . przynajmniej ja na cichszych już dawno nie jeździłem ,a wymieniam sobie opony czasami 2 razy w sezonie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się