s3ns Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Też bym na ta gwarancję nie zwracał większej uwagi ... ot jest. Ale udowodnić co kolwiek w razie potrzeby będzie niezwykle trudno. Na forum jest kilka osób pracujących w branży, mówili mniej więcej jak to wyglada
leewang Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Dokładnie, na gwarancję nie ma co patrzyć, wczoraj byłem w sklepie pytać o opony i mówię że nie chce Dunlopów bo się szybko wyząbkowały, to gość od razu mówił, że na pewno mam wylane amortyzatory i nie sprawne zawieszenie, także to na pewno nie przez oponę
s3ns Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 , no ba. Bo drzewa zaczeły pylić Panie, ale opona to jest na pewno super i niewinna ...
Kamyk Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Właśnie to miałem na myśli. Zawracanie gitary przez marketingowcow i sprzedawców
greg2505 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) żeby nie ząbkowały po za sprawnym technicznie autem ,trzeba zamieniać opony przód tył i trzymać odpowiednie ciśnienie ,bo 2,5 czy 2,6 jak większość pompuje każdą oponę w lekkim tyle avanta wyząbkuje ,miałem conti ciśnienie 2,5 ,w bagażniku powietrze i po 3 sezonie miałem z tyłu łożyska wymieniać ,a okazało się że to oponki tak wyły,ząb na zębie,amory nowe ,zawiecha ok, teraz nabiłem 2,2-2,3 jak wlepka pokazuje ,zobaczymy czy coś da, dunlopy kupiłem bo były w dobrej cenie , wcześniej myślałem nad uniroyal,barum lub hankook kwota do wydania była 1700-1800zł ,co do gwarancji to już widzę jak np. 9letniego kormorana uznają jak wyskoczy guz ,bo końcu ma 10lat gwarancji Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez greg2505
s3ns Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 greg2505 - czemu piszesz o lekkim tyle avanta? Avant jest właśnie z tyłu cięższy ... Chyba że Cie nie rozumiem do końca?
greg2505 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Marcin bez obciążenia ,z dużym ciśnieniem w oponach zawsze je wyząbkuje,mowa o autach z przednim napędem
s3ns Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 OK, po prostu ten ciężki tył avant-a mnie zastanowił w Twojej wypowiedzi, pomijając ząbkowanie
luk.22222 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Przede mną też jest kupno nowych opon - zastanawiam się nad Falken ZE914 lub Barum Bravuris 3 ( Co byście bardziej polecili Panowie? Według etykiety Falken wygrywa, ale chwalicie też często Barumy. Miał ktoś do czynienia z tymi Falkenami?
greg2505 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 jak kupiłem auto, kupiłem nowe barum bravuris 2 205/60/15 jeździłem na nich może 3 miesiące (zmiana na 18) i poza tym że były głośne całkiem fajnie się sprawowały z falkenami nie miałem do czynienia,ale sądzę że wielkich różnic między tymi oponami niema
s3ns Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) Ja latałem dwa lata na takich Barumach, w tym roku sprzedane razem z felgami, bo zmiana na 18" - po dwóch latach 7.5mm bieznika, 30 tys nalatane miały i nic z nimi nie było. Gdybym nie zmieniał na większe felgi to bym dalej śmigał. Ktoś z klubu kupił mój zestaw, jestem pewny że jeszcze posłuży. "Dziadostwa" bym tu nie sprzedawał. Z falkenami też nie miałem do czynienia, ale czytało się kilka niegorszych opinii Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez s3ns
Fugi Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Falkeny są droższe od Barumów. Barumy mają miękkie ścianki, Falkeny są twardsze. Co kto lubi. Moim zdaniem Falkeny stoja o klasę wyżej, ale czy poczujesz tą różnice?Popatrz jeszcze na Fulde sportcontrol. Sam mam Barum bravuris 3, i są ok.
leewang Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Po długich poszukiwaniach zamówiłem Bridgestone Potenza S001, zobacze jak będą się sprawować.
hutch1 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Powinieneś być zadowolony. Kupiłem w tym roku jak dla mnie są ok. Zobaczymy jak będzie ze zużyciem i czy będą ząbkować.
jacek70 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Śledzę temat bo to ostatni sezon na moich obecnych gumach. Niby już się zadeklarowałem że kupię Barum3 ale jeszcze myślę o tych Falkenach. Teraz już nie wiem . Co polecacie?
nitroo Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Jacek, też mam ostatni sezon letnich i czytając wszystkie posty utwierdziłem się w przekonaniu, że wybiorę coś spośród: - Barum Bravuris 3HM - Nokian ZLine - Vredestein Ultrac Sessanta - Uniroyal Rainsport 3 Wszystko zależy od kasy, ale skłaniam się ku Uniroyalom. A jaki rozmiar zakładasz?
julo23 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Jacek, też mam ostatni sezon letnich i czytając wszystkie posty utwierdziłem się w przekonaniu, że wybiorę coś spośród: - Barum Bravuris 3HM - Nokian ZLine - Vredestein Ultrac Sessanta - Uniroyal Rainsport 3 Wszystko zależy od kasy, ale skłaniam się ku Uniroyalom. A jaki rozmiar zakładasz? Vredestein i Barum ja bym od razu odrzucił. Vredestein miałem i nie polecam, a od Barumów dużo lepsze są Klebery w tej samym przedziale cenowym. Też chyba brałbym Rainsporty.
nitroo Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 To pewnie wybiorę między Uniroyalami a Nokianami
greg2505 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 To pewnie wybiorę między Uniroyalami a Nokianami Uniroyal mam na drugim aucie po 2sezonach lato i zima ,nie mam nic do zarzucenia,nokiany ma sąsiad na a6 ,3 sezon na nich lata wszystko ok,tylko nie wiem jaki model
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się