ucho.77 Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 (edytowane) Turzol baliżej jest Fido Wpisz rozmiary opon szerokość profil średnica opona wzorcowa 235/ 45r17 zamiennik 1 205/ 50R 17 zamiennik 2 215/ 50R 17 pokaż zamienniki średnica (mm) różnica średnic (mm) różnica średnic (%) opona wzorcowa 643.3 mm 0 mm 0 % zamiennik 1 636.8 mm -6.5 mm -1.02 % zamiennik 2 646.8 mm 3.5 mm 0.54 % Różnica w prędkości 50 km/h 100 km/h 150 km/h zamiennik 1 49.49 km/h 98.98 km/h 148.47 km/h zamiennik 2 50.27 km/h 100.54 km/h 150.81 km/h Edytowane 23 Marca 2016 przez ucho.77
Kris0112 Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Dzis tez Panowie odebralem swoje nowe uniroyale rainsport 3 245/40/18 zakladam na felge a tu niespodzianka jedna opona z boku jakby byla wyszlifowana lub poprostu nie nadlana. Takie zaglebienie z 1.5cm na 3cm na boku opony.. polecam dokladnie ogladac opony bo na pierwszy rzut oka oponki wporzadku a przy glebszych ogledzinach jedna wadliwa... i reklamacja czas stracony....
stanley Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Panowie, więcej kultury, nie obrażajcie się proszę
wojtek13001 Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Takie zagłębienie na boku opony to łączenie, z tego co wiem to nie jest wada.
Lorence Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) Mam opony premium Continental WinterContact koszt ok 3000zł komplet, po 2 sezonach zimowych wyglądają nie najlepiej, jak dla mnie w tej cenie powinny starczyć co najmniej na 4 sezony ale coś czuję że jeszcze 1 i opony do wymiany... osobiście uważam że continental do dobry marketing i nic wiecej, nie widać przepaści pomiędzy klasą premium a klasą budżet, różnice owszem są ale żeby dopłacać za nie 2krotnie ?? ja wiecej continetali nie kupię. Jak ktoś ma za dużo kasy i chce zmieniać opony co 3 sezony to continetale są ok, ale jak myślicie że zapłacie kupę kasy i pojeździcie na nich 4-5 lat to jesteście w błędzie. Używki np 3 letnie można kupić po 1000zł ale naprawdę niewarto, po tym okresie to tylko do upalania. Jak byłem w wulkanizacji po jednym sezonie z oponami za 3tys zł, to wulkanizator do mnie "oho oponki chyba już niedługo do wymiany" to myślałem że pier**lnę... tyle w temacie. Edytowane 24 Marca 2016 przez Lorence
nitroo Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Co Ty masz za rozmiar, że 3000 zł zapłaciłeś??
Lorence Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) 18 225 40 tylko że zimówki, na oponeo teraz np najtańsze 720 najdroższe 796zł sztuka w tym rozmiarze ... Edytowane 24 Marca 2016 przez Lorence
A4_Raf Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) Miałem conti3 z rozmiarem 18 40 235 i to była miazga nawet, gdy były już zużyte to jeździło się pewnie. Teraz mam.te dunlop RT 17 i jest całkiem spoko. Ale Conti był ciekawszy. Przy czym dzięki pomocy sympatycznych kolegów dałem do wyważenia, gdyż drgala kierownica, za tydzień będę miał odpowiedź czy problem został wyeliminowany. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Edytowane 24 Marca 2016 przez A4_Raf
sebul Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Ja kupilem auto na continentalach i pomimo tego ze juz w aso mowili ze opony trzeba zmienic bo prawie bieznika nie ma....auto pewnie trzymalo sie drogi i nie bylo najmniejszych problemow z nimi Ale po sezonie sam kupilem sobie Nokiany i jestem zadowlony Dobrze sie trzymaja drogi i jeszcze jest sporo bieznika
arris_88 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Czy miał ktoś oponę Dunlop SP SportMaxx RT. Czytałem opinię że opony są bardzo ciche, i sprawuja się bardzo dobrze na deszczu, dobrze na suchym. Plusem jest też podobno mniejsze zużycie paliwa w porównaniu do Conti SportContact 3 lub Michelin Primacy HP. Jedyny minus jaki zauważyłem w opiniach to dość szybka ścieralność bieżnika. Ten aspekt mnie najbardziej interesuje. Ujeżdżał ktoś z was tą gumę?
dawid018 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 po 2 sezonach zimowych wyglądają nie najlepiej a ile kilometrów zrobiłeś. bo ja np w zimę(od października do końca marca) robię jakie 5 tys km.wiec raczej powinno się patrzeć na przejechane kilometry a nie na ilość sezonów
Lorence Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) ja rocznie robię z 7tys km, co do całego tematu to ogolnie jest on mało wiarygodny, niektórzy jeżdżą bardzo zachowawczo i dla nich większość opon będzie super, inni używają auta weekendowo, zresztą wystarczy poczytać opinie na chociażby oponeo, nawet chinolami za 170zł sztuka za 18" niektórzy się zachwycają. Polecam poczytać głównie negatywne opinie bo pozytywów prawie każdy producent ma setki. Naprawdę ciężko w obecnych sponsorowanych testach i opiniach różnych ludzi ocenić oponę-producenta. Ja jeżdżę dość agresywnie, przez to też często zdarza mi się bardziej ostro hamować, continetale nieraz zaskoczyły mnie pozytywnie i są jak najbardziej OK ale tak jak pisałem ich żywotność pozostawia wiele do życzenia. Nowe są super ale jest to niemały wydatek, większość osób raczej stoi przed dylematem: tanie nówki czy używane opony premium. Ja uważam że używki naprawdę już nie są takie dobre nawet jak mają jeszcze sporo bieżnika. Wszystko jest pięknie na suchym w lato, ale nich trochę popada i zaczynają sie schody. Teraz w lato będę testował nówki z cenowej budżetówki czyli 1000-1300zł komplet za 18" jeszcze weryfikuję informację na którego producenta postawić Edytowane 24 Marca 2016 przez Lorence
Kris0112 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Kolego "Wojtek13001" zaglebienie poprzeczne ewidentnie malo gumy bo w tym miejscu opona jest strasznie miekka a dwa widac to ewidentnie brak wzoru biegnacego z boku plus pol litery "o" w napisie "outside" to napewno to nie jest laczenie
mastapi Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Kris. Możesz wrzucić foto aby to lepiej zobrazować?
azure Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 ja rocznie robię z 7tys km, co do całego tematu to ogolnie jest on mało wiarygodny, niektórzy jeżdżą bardzo zachowawczo i dla nich większość opon będzie super, inni używają auta weekendowo, zresztą wystarczy poczytać opinie na chociażby oponeo, nawet chinolami za 170zł sztuka za 18" niektórzy się zachwycają. Polecam poczytać głównie negatywne opinie bo pozytywów prawie każdy producent ma setki. Naprawdę ciężko w obecnych sponsorowanych testach i opiniach różnych ludzi ocenić oponę-producenta. Ja jeżdżę dość agresywnie, przez to też często zdarza mi się bardziej ostro hamować, continetale nieraz zaskoczyły mnie pozytywnie i są jak najbardziej OK ale tak jak pisałem ich żywotność pozostawia wiele do życzenia. Nowe są super ale jest to niemały wydatek, większość osób raczej stoi przed dylematem: tanie nówki czy używane opony premium. Ja uważam że używki naprawdę już nie są takie dobre nawet jak mają jeszcze sporo bieżnika. Wszystko jest pięknie na suchym w lato, ale nich trochę popada i zaczynają sie schody. Teraz w lato będę testował nówki z cenowej budżetówki czyli 1000-1300zł komplet za 18" jeszcze weryfikuję informację na którego producenta postawić Ja na takich chinczykach kupilem auto i nie wiem co tak ludzie psy wieszają w internetach na te opony. Jezdzi to bardzo dobrze, trzyma się drogi jak zle (przy hamowaniu, bo przy ruszaniu to quattro robi robote). Jednak to też kwestia szerokości, 235 robi swoje.
dawid018 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 moje kormorany dziś doszły.wrażenia wizualne bardzo dobre.opony mają bardzo miękkie boki w porównaniu do innych które miętoliłem.bieżnika jest z 7mm.ogólnie wrażenie pozytywne.po świętach idą na auto i zobaczymy co i jak
Kris0112 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Nie mam foto bo opona poszla juz do reklamacji. Wygladalo to jak by ktos papierem sciernym wytarl opone palcem na glebokosc kilku mm tylko ze bylo to gladkie zadnych rys w tym miejscu... jutro mam niby miec nowa w zamian za tamta zobaczymy co z tego bedzie
A4_Raf Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Dunlop RT w tym temacie były tak ze 189 razy walkowane. Przy moim 1.9 Tdi 165 KM miałem najniżej chyba 5.8, a jak miałem Conti 3 to spalanie 4.9 ale wtedy jeszcze zacne 135 KM i trochę inaczej jeździłem ;-) A obecnie na moich alpinach IV to chyba najlepiej miałem 6.0 ale nie pamiętam dokładnie. Jeżdżę autostradą teraz bardzo często i spalanie się waha od 6.2 do 7.3, zależy od warunków pogodowych i jak szybko się jedzie Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Toczi1 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Które byście wybrali : Matador MP47 Hectorra 3 235/35R19 91Y FR 2016 Czy Nexen N8000 235/35R19 91Y XL
mirek31071977 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Krystian ja bym trochę dołożył i wziął SAVE w tym przypadku.Zbierają dobre opinie i są ciche.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się