wsółek Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam Posiadam Audi A4 B6 1.8T serii 163 BFB auto jest po programie Chciałbym wykonać logi żeby sprawdzić czy moje turbo działa prawidłowo Z autem nie dzieje się nic ładnie przyśpiesza wszystko OKChce tylko zrobić i zobaczyć jak turbo pompuje Jak możecie to napiszcie jakie grupy trzeba zrobić (pod którą grupą co się sprawdza) i jakie powinno być doładowanie w BFB I przy okazji może jakieś inne grupy warto zrobić ? Czekam na odpowiedziZ Góry dzięki Pozdrawiam Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez wsółek 1
wsółek Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) każdą grupe robić osobno?czy moge robić po 2 tak jak napisałes Te logi do zrobienia to dynamiczne? A możesz mi napisać jeszcze która grupa co mierzy będę wdzięczny Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez wsółek
otis89 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Najlepiej po 2 te logi dynamicznie statycznie możesz zrobić sobie 032 widać tam skład mieszanki długoterminowy 002 to przepływka 033 praca sondy lambda 115-118 praca turbiny
wsółek Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2016 to ktore to logi dynamiczne a ktore statyczne ? 1
otis89 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 z tych to tylko 032 robisz sobie statycznie reszta dynamicznie
wsółek Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) a statyczne to na biegu jałowym włączam log i okolo 30s czekam i gotowe? a dynamiczne to 1500 obrotow trójka pedał w podłoge i do 4200 minimum tak ? Te logi zrobić tylko na PB czy na LPG też zrobić ? Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez wsółek
Łukasz13 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Zrób dynamicznie na pb wcześniej skasuj błędy nawet jak nic nie ma kanały parami 115+118, 003+020, 002+033, na lpg dynamicznie możesz zrobić 002+033.
wsółek Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Jade zrobić i wieczorkiem wstawie Auto jest po programie na kole 205/55 R16 pokazało 206km Terez został wywalony katalizator i założone koło 235/45 R17 Poza tym podzespoły seria Logi dynamiczne robiłem tak ze obroty 1500, trzeci bieg, pedał w podłogę do 4200 Logi statyczne bieg jałowy przez około 30s jak coś źle zrobiłem poprawcie mnie Proszę o ocenę logów Dynamiczne: PB 115+118 http://vaglog.pl/log_259757.html 003+020 http://vaglog.pl/log_259758.html 002+033 http://vaglog.pl/log_259759.html LPG 002+033 http://vaglog.pl/log_259762.htmlStatyczne 032 http://vaglog.pl/log_259761.html Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez wsółek
Łukasz13 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Dobra zapomniałem dodać że logi robi się do odcinki, logi w dieslu robi do 4,5 tyś bo tam przy tylu jest odcinka, w bezyna chyba kręci się wyżej? z tych co wrzuciłeś to wygląda że jest wszystko w miare, turbo ładnie wstaje, reszta w zasadzie też ok, na lpg troche go przylewa ale lepiej tak niż miały by być ubogo...
wsółek Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Ok dzięki No na gazie trochę słabszy od dołu trzeba dostroić Czyli narazie nie ma co robić drugich wszystko OK?
Łukasz13 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 No do 4,5 tyś obr jest w miare ok, co się dzieje później nie wiadomo, lpg tak jak piszesz mozna troche lepiej ustawić. 1
wsółek Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) Ok dzięki jak coś będę się kontaktował Pozdrawiam Jakie logi zrobić żeby było widać czy wtryski są dobre? Bo mam coś takiego że przy 200km/h dzieje się coś takiego jakbym dodawał gazu i puszczał Albo co innego trzeba sprawdzić proszę o ocene logów 002+033 http://vaglog.pl/log_261321.html Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez wsółek
Łukasz13 Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Od 5 tys brakuje paliwa wiec nic dziwnego ze buja.
wsółek Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Opublikowano 5 Maja 2016 Brakuje tzw że wtryski nie wtryskują wystarczającej ilości paliwa i jest spadek?
polop81 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Witam Panowie posiadam A4 B7 1.8T BFB LPG Problem jaki mam to ostatnio długo trzeba kręcić zanim odpali, po dłuższym postoju. Zauważyłem ze jak zgaszę na benzynie to odpala normalnie. Jak zgaszę na LPG to trzeba kręcić. Zrobiłem logi na Pb i LPG. Może ktoś to ocenić?. Dodam że mam uszkodzony czujnik temp. bo wskazówka opada i wskakuje dopiero na 90c. Pb http://vaglog.pl/log-011_002_S59A8x.html LPG http://vaglog.pl/log-011_002_rnh6k1W.html
zwonko Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 To może być termostat, nie koniecznie czujnik temp. Wolne obroty, ciepły silnik, grupa, 033. Zrób log 10sekund na LPG i przełącz na Pb na 20sekund. Skończ log.
polop81 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Termostat raczej jest ok bo temp trzyma dobrze, nie przegrzewa sie. Wskazówka podnosi się gdzieś ok 70st potem opada na chwile i podnosi się na 90st i już tak stoi cały czas. Tylko jak zimny tak się dzieje. Dziwi mnie dlaczego na LPG w logach jest 99st
zwonko Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 No bo robiłeś je po Pb i był zagrzany.
XsiX Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Możesz mieć rozwalony reduktor lpg i Ci puszcza gaz podciśnieniem do kolektora. Dlatego ciężko pali bo zalewa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się