Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zaproponowany przez gazownika zestaw do 1.8T - wasze opinie i uwagi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podepnę się pod temat. :)

Będę zakładał GAZ do mojej B7 1.8T Avant.

Czy możecie polecić jakiegoś zaufanego gazownika z Lublina lub okolic?

Opublikowano
6 minut temu, dacha22 napisał:

Podepnę się pod temat. :)

Będę zakładał GAZ do mojej B7 1.8T Avant.

Czy możecie polecić jakiegoś zaufanego gazownika z Lublina lub okolic?

@soul87

Opublikowano
Cytat

Koszt instalacji to 2700 zł system BRC Alba lub BRC
SQ32 3000 ZŁ
zbiornik 70-72 l w combi
w tej cenie zawór tankowania pod klapką wlewu paliwa i pokrowiec na koło
zapasowe

Taką wycenę otrzymałem z polecanej stacji w Lublinie.

Jak sądzicie, brać tą droższą instalację czy BRC wystarczy?

Opublikowano

Ja akurat BRC bym nie brał pod uwagę - myślę że polskie instalacje oferuja więcej 

Opublikowano

Nie brałbyś, z BRC jest coś nie tak?

Czy Polskie instalacje są lepsze? I co masz na myśli mówiąc, że ofrerują więcej? :)

Opublikowano

Polskie są tańsze, łatwe do strojenia i więcej osób ogarnia. Nie wiem skąd to ciągłe parcie na przereklamowane brc

Opublikowano

Qbox,ac w03,ac r01 250.

Standardowy zestaw od AC, sprawdzony i w tej cenie ciężko o coś lepszego.

Opublikowano (edytowane)

AC to shit. BRC to całkiem herezja.

Sterowniki optima nano/ Kme nevo, wtryski baraki 130nl, magic 3 compact lub power zależy od modów. Najważniejszy to porządny monter i który potrafi wystroić jak należy zgodnie ze sztuką. A nie auto-kalibracje i jeździć obserwać panie. 

Edytowane przez ELLIOTT
Opublikowano

Poleca, bo to montuje na co dzień i z tego żyje. Każdy chwali swoje. Zakładaj u niego tylko jak będzie problem z mieszanką, palącym się checkiem itd. to nie zawracaj potem dupska :P Spytaj czy zdejmuje kolektor do wiercenia i stroi na korekty sondy, afr podczas jazdy przy różnych obciążeniach.

Opublikowano
29 minut temu, przem8 napisał:

 Spytaj czy zdejmuje kolektor do wiercenia i stroi na korekty sondy, afr podczas jazdy przy różnych obciążeniach.

Niektórzy monterzy mają alergię na samo pytanie o ściąganie kolektora.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
4 godziny temu, ELLIOTT napisał:

AC to shit. BRC to całkiem herezja.

Sterowniki optima nano/ Kme nevo, wtryski baraki 130nl, magic 3 compact lub power zależy od modów. Najważniejszy to porządny monter i który potrafi wystroić jak należy zgodnie ze sztuką. A nie auto-kalibracje i jeździć obserwać panie. 

Uzasadnij dlaczego ac to shit,jakby nie patrzeć to inni z naszego rynku wzorowali się na ich sterownikach. 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, pila24 napisał:

Uzasadnij dlaczego ac to shit,jakby nie patrzeć to inni z naszego rynku wzorowali się na ich sterownikach. 

Padające jak muchy czujniki, zacinające się reduktory, to co było kiedyś a teraz to wiesz. Optima czy kme jest o krok do przodu w sterownikach.. W przypadku reduktorów magic 3 deklasuje konkurencje.

Edytowane przez ELLIOTT
Opublikowano
1 godzinę temu, ELLIOTT napisał:

Padające jak muchy czujniki

Co do czujników to owszem-mapsensory miały wadę i padały. Mam już 3ci ponoć poprawiony... co do reduktora to R01 250 i jak dla mnie bezproblemowy i stabilny. Sterowniki z serii Q są udane i często aktualizowane,nie wiem czy optima i kme tak samo poprawiają soft.

Opublikowano (edytowane)

KME też poprawiają na bieżąco ( miałem w 1.8t )  , co do BRC to wszystkie osoby co znałem i miały taką instalację to niestety były to wrzuty z pudełka pod maskę i jazda - zero strojenia , podpieranie się benzyna od 3 tyś obrotów i inne kwiatki...

Edytowane przez Banan
Opublikowano
18 godzin temu, pila24 napisał:

Co do czujników to owszem-mapsensory miały wadę i padały. Mam już 3ci ponoć poprawiony... co do reduktora to R01 250 i jak dla mnie bezproblemowy i stabilny. Sterowniki z serii Q są udane i często aktualizowane,nie wiem czy optima i kme tak samo poprawiają soft.

porównaj termikę magica i spadki do ac swojego szybko zmienisz zdanie.

Opublikowano
36 minut temu, ELLIOTT napisał:

porównaj termikę magica i spadki do ac swojego szybko zmienisz zdanie.

Do mojego silnika wystarcza r01 250,przez kilka kilometrów 200km/h utrzymał 22°C i mi to wystarczy,spadki pomijane (chyba że butla prawie pusta).

Opublikowano
19 godzin temu, Banan napisał:

KME też poprawiają na bieżąco ( miałem w 1.8t )  , co do BRC to wszystkie osoby co znałem i miały taką instalację to niestety były to wrzuty z pudełka pod maskę i jazda - zero strojenia , podpieranie się benzyna od 3 tyś obrotów i inne kwiatki...

W brc to tradycja wrzucić wszystko pod maskę z montażem jakby betoniarka to wymieszała i obowiązkowo do tego 10 metrów węży do gazu. Najgorsze jest to ze instalacja i tak jakoś działa na początku (i standardowo usuwa błędy z ecu by maskować swoje upośledzenia)a silniki dostają od niewłaściwej mieszanki. Przy takim montażu to polskie zestawy nie podjęły by współpracy,można wytykać mi że uogólniam i sypie stereotypami ale jeszcze nie spotkałem brc zamontowanej zgodnie ze sztuką.

Opublikowano (edytowane)
18 godzin temu, pila24 napisał:

Do mojego silnika wystarcza r01 250,przez kilka kilometrów 200km/h utrzymał 22°C i mi to wystarczy,spadki pomijane (chyba że butla prawie pusta).

Nie ma jak to porównywać 1.8t do wolnossaka, gdzie większość jeździ na dobrym koksie. Śmiech i dziękuję za uwagę.

Edytowane przez ELLIOTT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...