hornet Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Witam Mi pasek pipiskuje ale na wolnych obrotach i cztając wasze wypowiedzi to już nie wiem co mam robić ..... chyba jetsem rozdarty wewnetrznie ........ jakieś propozycje ??
Jaro Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 hornet mi też popiskiwał na wolnych obrotach. Jak kupiłem A4 to o pasek zaczepiał połamany pas przedni , pasek delikatnie sie wytarł na brzegu, zrobilem na nim 13 000 km i zaczął popiskiwać na wolnych obrotach. Koszt wymiany samego paska to ok. 50 zł bez rozbierania przodu.
Gość Goodspit Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Ja dziś wymieniłem paski, miałem tak że przy uruchamianiu czasem pisnął i denerwowało mnie to I okazało się że był już w takim stanie że pożal się boże :twisted: Na szczęście udało się w porę zażegnać nieuchronną awarię, mogło z tego być trochę biedy Za oba paski zapłaciłem coś ok 60 zł a wymienialiśmy razem z kolegą, bez rozbierania przodu udało się całkiem sprawnie to zrobić :smile:
hornet Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 hmm mogę nabyć paski ale kto mi zmieni je ?? :frown:
wojtas-audi Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 hmmmogę nabyć paski ale kto mi zmieni je ?? Mechanik napewno, jak sam sobie nie poradzisz
hornet Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 tyle to wiem (odnośnie mechanika) mam tylko pytanie jakie te paski kupić ? Możecie polecic jakies konkretne typy ??? (firma, model etc)
Gość Goodspit Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Z paskami to nie ma problemu, mogę nawet Ci podać ceny jakie mam w katalogu: BOSH - paski tej firmy są nieciekawe i nie polecam CONTITECH - dobre paski, niezła jakość - do klimy 28,37, agregat - 46,75 GOODYEAR - też całkiem niezłe ale wydaje mi się tak wzrokowo że jednak contitech ciut lepiej wykonane - do agregatu - 53,81 do klimy 24,21 Ceny są cenami brutto, a ja dla siebie biorę po hurtowych to różnica w cenie jest znaczna, ale te podane są cenami średnimi sklepowymi
hornet Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 hmmm To może ja poproszę po cenach hurtowych hehehe z założeniem sobie jakoś poradzę.. pisaliście odnośnie mechaników dorabiających po godzinach ..szukam takiego w Wawe
simon__75 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 napinacz: 337zł stary tyle dać za napinacz, firmowy zamiennk połwę tanszy i ani trochę gorszy, narzuty w serwisach są niebotyczne, a wymianę pasków u dobrego speca, lub nawet serwisanta z ASO zrobisz za połowę ceny, bo z reguły po godzinach sobie dorabiają w domu wiem bo ja u takich swoją niunię robię i mam profesjonalnie i taniej wszystko zrobione :twisted: Jak cenowo wygladaja zamienniki ?? I jakiej firmuchy szykac w razie tzw WU ???
Musashi Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 jezeli wieloklinowy piszczy to go wymieniac. nigdy nie wiadomo skad to piszczenie. lepiej wymieniac niz ma peknac i jego strzepki poleca w oslone rozrzadu nalezy dobrze sie przyjrzec napinaczowi, czy nie zatarte lozysko rolki, oraz lozysko wiska, ktore znajduje sie w uchwycie alternatora po wyjeciu napedu wiska, napinaczowi paska kompresora klimy. paski albo z ASO albo tylko CONTI lub Gates. zadnych innych badziewi. wymiana paskow wieloloklinowych jest mozliwa bez demontazu przodu. bezwzglednie wymieniac przy wymianie rozrzadu.[br]Dopisany: 09 Styczeń 2009, 21:18_________________________________________________ Dołączam sie do pytania.Ja kupilem A4 z 2004 roku i tez mi pasek piszczy.Czy wystarczy go napiac? napinacz jest automatyczny
rico11 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Mi pasek piszczał tylko 2 razy i za każdym razem to była wiana napinacza. Pierwszy raz jak mi zaczął piszczeć tylko na wolnych obrotach i tylko jak był zimny, to popiszczał przez jakiś 3 tygodnie i pękł, a przy okazji wkręcił się w wiatrak i doszczętnie go połamał no a wiatrak uszkodził wisco. Gdybym się zainteresował wcześniej dlaczego pasek piszczy wymienił bym tylko pasek i napinacz , tak doszło jeszcze wisco i wiatrak. Nie pamiętam już ile mnie to kosztował ale dość dużo Niestety po 7 latach pasek znów zaczął piszczeć ( napinacz znowu padł bo rolka napinacza była lekko przegięta), ale tym razem nie czekałem tylko odrazu kupiłem napinacz i pasek i wymieniłem. Był to jakieś 3 miesiące wstecz. Napinacz (ori) kosztował 235zł ( http://www.allegro.pl/item524425767_napinacz_vw_audi_tdi_prawdziwy_oryginal_od_ss.html ) + pasek Gates 39zł. Do wymiany nie trzeba całego przodu rozbierać tylko potrzebne 2 osoby bo 2 ręce mogą nie wystarczyć
piotrsob1 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 "paski albo z ASO albo tylko CONTI lub Gates. zadnych innych badziewi. " Zamontowałem kiedyś Conti do napędu kompresora kimy w B5, piszczał praktycznie od początku, mimo podciągania napinacza, jak wymieniłem na Gates-a jest O.K. I jeszcze ciekawostka, Conti był made in Romania
katex Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Napinacz paska do sprawdzenia czy się czasami nie przekszywił tym samym może to powodować ocieranie o obudowę oraz powolne uszkadzanie sprzęgiełka na alternatorze, polecam diagnozę u mechanika!
rav_lcj Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Siema A ja mam tak, ze piszczy mi na postoju i z poczatku jak jade , napinacz nie przekrzywiony , tylko taka barwe ma jakby "zardzewial" ....ma ktos jakies pomysly? rav_lcj
Kowi87 Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Niedawno wymieniałem rozrząd po 50tys km noi nie zmieniałem jeszcze reszty pasków. Wymieniłem to: Pasek rozrządu - Contitech (zębaty CT 945) Napinacz paska rozrządu - SKF VKM11014 Rolka prowadząca - SKF VKM 21012 Pompa wody - HEPU P542 Mógłby ktos napisać co prócz paska od klimy i wielorowkowego mam zamówić? żeby spać spokojnie
Krzysztof Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Aby spać spokojnie to przydało by się jeszcze sprawdzić w jakim stanie jest napinacz paska wielorowkowego i ewentualnie też go zamówić..
Kowi87 Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Takie części wytypowałem pasek klimatyzacji Continental 4PK855 pasek wieloklinowy Continental 5PK1592 rolka paska klimatyzacji Ruville 55464 rolka paska wieloklinowego Ruville 55462 Co myslicie o tym?? Czegos jeszcze brakuje do uzupełnienia wymiany pełnego rozrzadu to juz wymieniłem Pasek rozrządu - Contitech (zębaty CT 945) Napinacz paska rozrządu - SKF VKM11014 Rolka prowadząca - SKF VKM 21012 Pompa wody - HEPU P542
cingular Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Kurcze niestety i mi piszczy pasek od kilku dni, ale tylko wtedy jak jest zimny, jak się nagrzeje piszczenie znika.Nie wiem skąd to piszczenie bo trudno zlokalizować dokładnie aczkolwiek wydaje mi się że jest to w okolicy alternatora, trochę nie wiem co mam robić bo paski są prawie nowe max 3 miesiące mają
Kowi87 Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Mój też piszczy tyle że przejechał juz 50tys km noi teraz zamierzam wymienić wszystko :gwizdanie: Piszczy tylko jak jest zimny
cingular Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 mój mechanik stwierdził że przydało by się wymienić kółko na alternatorze ( nie wiem jak się to fachowo nazywa), ale coś mi mówi że to raczej nie to ??? co o tym sądzicie???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się