735 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 wymienione sa na nowe mimo ze stare grzały
kamil-vag Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Pompa nowa czy używka ? Na próbę możesz zacisnąć wąż powrotny paliwa na noc i zobaczyć czy się poprawi... Można by się pokusić o sprawdzanie ciśnienia tłoczenia...
735 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 (edytowane) dalej nic mi to nie pomogło czytałem pełno forum na ten temat próbowałem każdej metody która opisujecie i nadal żadnego rezultatu :/ dodam ze zauważyłem ze jak było +2 odpalił od strzała a jak było +4 już zas sie męczył.. nie wiem czy to przypadek czy cos ma to do tego a i dodam ze załozyłem zaworek na filtrze a pompa ściągnięta z działającego auta sprwna 100% sam wyciagałem Edytowane 18 Stycznia 2017 przez 735
MarekMiskiewicz Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 a ciśnienie sprężania sprawdzałeś ?
735 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 tak mechanik sprawdzał mi sprężanie to bylo pierwsze co zrobil w sumie i stwierdził ze jest w porządku. A dzisiaj np rano -7 podgrzałem świece na trzy razy zakręcił dwa obroty i odpaliła aż bylem w szoku.
michcio1985 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 mi dziś rano po 24 godzinach stania odpalił na poł obrotu. nie chce nawoływac do buntu ale nie tankujcie wachy na orlenie, pisze to z pełną świadomością. w suwałkach jak narazie tylko statoil(zwykły nie ulepszany) i jedna prywatna stacja. w mrozy kiedy bylo -22 wzięłem 3 próbki do sloików, Statoil, Shell i Orlen. test na zamarzanie najgorzej wypadł Shell woda i parafina, Orlen poprawnie(jakby mgiełka z wody), Statoil najlepiej. test na kolor Shell jak siki w butelce od tirowca z kabiny, Orlen żółta oranżada, Statoil prawie bezbarwny. Z tego co wiem im bardziej żółte tym więcej bio dodatków. i na koniec przyszlo mi do głowy powąchać.........sloiki stały już w cieple.... shel i statoil normalnie, Panowie z Orlenu paliwo śmierdziało, aż nos wykręca. jeśli ktoś nie wierzy mam nadal te trzy próbki w garażu, zapraszam na ogledziny
Mariuszko76 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Witaj. A4 B6 1.9 tdi po chipie 162hp mam takie same objawy j/w z odpaleniem na ciepłym silniku. Po podpięciu komputera nic nie wykazuje. Mechanik wskazał rozrusznik!
735 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 dzieki Panowie za fatygę ale jakimś cudem sam się naprawiła i teraz pali od strzała a nic nie zrobiłem:) ale mam jeszcze jeden problem mianowicie gdy auto się uśpi to cos mi prąd kradnie i nie moge znaleźć co to jest próbowałem juz wyciągać bezpieczniki po kolei i mierzyłem miernikiem i żaden z wyciągniętych nie pokazał mi spadek tego złodziejstwa prądu macie jeszcze jakies pomysły?
Wasyl622 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Witam mam problem z odpaleniem auta na mrozie. Awx świece żarowe sprawne prąd dochodzi nowe filtry pompki srawdzał mechanik powiedział nie ma w nich nic nie pokojącego. Czujnik temperatury nowy. A auto gdy zostawie na dzień przy mrozie minus 10 odpale to dusi sie i gaśnie musze albo dodać gazu bo zgaśnie. Synchro mam na 1.1 skacze 0.6 na biegu jałowym gdzie szukac problemu
cl4vish Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Identyczne objawy jak autor tego tematu, świece nowe, akumulator też, kompresja ok itd. W pewnym momencie padł pomysł, aby wymienić uszczelki pompek... na szczęście wcześniej wyszło, że to przekaźnik świec żarowych, świece po prostu nie były zasilane, brak jakichkolwiek błędów na komputerze. Auto odpalało do -15st, co prawda jak traktor, ale całkowicie bez świec! Niech mi ktoś teraz wyskoczy, że nasz diesel na zimę to masakra. Dzisiaj przy -10st odpalił jak przy +20st.
Rafał Wróblewski Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Tak jak pisze cl4vish,winny jest przekaźnik świec żarowych. Ja u siebie też zachodziłem w głowę czemu tak ciężko odpala mój afv przy -1,5 stopnia. Aku nowe świeczki nowe ngk zero błędu na vagu. Temat z piotrsob1 poruszałem, ustalenia że cofa sie paliwo( miała byc próba z górka ale jeszcze nie sprawdzałem) wstawiłem zaworek przed filtrem i nic. Niby auto odpala przy mrozie -15 st ale ciężko i chodzi nie równo, jak traktor taki stary :D. Więc dziś wykręcam świeczki badam omomierzem i wychodzi 2,5 Ohm każda stare jeszcze chyba ori bo jest logo ww miały 2,2 nawet chyba lepiej ? Gdzieś czytałem że powinny mieć od 1-2 Ohm. I długość dla mojego modelu to niby 97mm a świece z NGK maja 99mm (mierzone suwmiarka). W katalogu NGK, świeca Y-741Uw specyfikacji ma podany wymiar 99mm a na rysunku obok 96mm ,różnica 2mm chyba nie szkodzi ? Dalej z diagnozowaniem, woltomierz i w każdą fajkę po kolej, a tam na każdej 0 V. Przy tej próbie wypiłem kostkę czujnika płynu chłodzącego. I co tu dalej, no to szukamy przekaźnika. Znajduje sie on pod ECU, niebieski przekaźnik o symbolu 202. Na pierwszy rzut oka sprawny, ale rozebrałem go i sama rdza cewka przekaźnika nie wykonywała żadnego ruchu. Nowy kosztował 15zł, jest mniejszy gabarytowo ale rozstaw styków pasuje jak i parametry 12V, 70A. Po wpięciu pomierzyłem napięcie na każdej fajce pojawiało sie 12,30 V +/- 5V . I zobaczymy jak rano odpali
mnaso Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 I jak kolego po wymianie przekaźnika? U mnie jest tak, że świece grzeją ok 1s i kontrolka gaśnie. Z mechanikiem sprawdziliśmy różne możliwości, aku i świeczki nowe, robiliśmy logi na ciepłym i na zimnym. Diagnoza padła na przekaźnik lub sterownik. Prąd dochodzi do świecy tylko na tą 1s i odcina. Sprawdziłem dziś rano, pokręciłem kilkanaście razy na chwilę do kiedy kontrolka się świeci, i samochód odpalił normalnie. Myślę, że wpierw podmienię przekaźnik i zobaczymy czy to coś pomoże. Ktoś ma wszystkie parametry przekaźnika czy wystarczy aby był 12v 70A?
kamil-vag Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 A robiłeś próbę z odpięciem czujnika G62 ? Wtedy powinien dłużej grzać... Zawartość dodana 1 minute later I sam G62 warto sprawdzić jakie są rano odczyty na zimnym, bo to od niego zależy czas grzania świec żarowych...
mnaso Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Tak czujnik temp też był odpinany, niestety to też nic nie dało. Dlatego mechanik skłania się ku problemowi ze sterownikiem. Niestety on tego nie ogarnia, więc dalej nie mógł nic pomóc.
kamil-vag Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Sterowanie cewki przekaźnika jest z ECU, kiedy łapie cewka podawane jest napięcie 12V, można by zobaczyć jak długo podawany jest sygnał z ECU, tylko nie pamiętam już czy sterowanie jest masą czy plusem, musiałbym w schemat spojrzeć...
Rafał Wróblewski Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 Ja tam wypiąłem czujnik temp.zew i płynu chłodniczego, bo różnie każdy pisał. Napięcie się pojawiało i trwało napewno dłużej niż 3sec. i po zgaśnięciu kontrolki świec na desce one grzeją jeszcze jakiś czas, bynajmniej tak piszą koledzy na forum.
Musashi Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 W temp. poniżej 9C, po przekręceniu kluczyka świece zostają na chwile uruchomione, jeżeli silnik nie zostanie uruchomiony chwilę po zgaśnięciu kontrolki, EDC wyłącza zasilanie świec. Po uruchomieniu silnika, bez względu na temp. zewn. czyli również latem po uruchomieniu silnika świece są zasilane przez 4 min od rozruchu lub do momentu przekroczenia 2500 rpm.
Springo1601 Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 (edytowane) Dnia 17.11.2016 o 13:02, Springo1601 napisał: Witam, Mam problem z odpalaniem na zimno. W momencie odpalania auta wygląda jak by załapywał na 1-2 tłok i po 2-3 sekundach dopiero zaczyna prawidłową pracę. Dzieje sie to tylko gdy silnik jest zimny i najbardziej w okresie niskich temperatur. Miał ktos podobny problem? P.S. Po chwili pracy silnika i próbie ponownego uruchomienia, silnik odpala prawidłowo. Wymiana filtra paliwa rozwiązała problem. Edytowane 22 Lutego 2017 przez kamil-vag
Bogocz Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 (edytowane) Witam Was. Odgrzeję trochę kotleta bo mam podobny problem. Pacjent 1.9 TDI AWX. Na ciepłym silniku ciężko odpala. Pojawiły się również problemy z wolnymi obrotami po agresywnej jeździe (przy dojeżdżaniu do świateł, niskie obroty falują i auto gaśnie po czym ponownie ciężko odpala. Brak błędów na ECU. W zeszłym tygodniu zostało zrobione: -nowy filtr paliwa -zregenerowane pompowtryskiwacze... -podmieniona pompa vacum -odpinana wtyczka od czujnika temp. -sprawdzony włącznik świateł (odpalanie na każdej pozycji) Auto podczas jazdy chodzi równiutko do samej odciny... W przyszłym tygodniu jeszcze podmienię czujnik położenia wału jak mój mechanik wróci z urlopu. Czy nasuwa Wam się coś jeszcze? Jakieś pomysły? Będę wdzięczny... Pozdrawiam. Edit. Gdyby ktoś był zainteresowany to poprawa dawki rozruchowej i jak ręką odjął. Jeździ jak wcześniej. Edytowane 18 Października 2017 przez Bogocz
Kefiro Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 Jedyne co mi się nasuwa to regenerowane pompowtryski, bo jak pd na jałowym faluje a nie ma błędów to raczej paliwo... Ewentualnie wtyczki na pompkach nie stykają ale to graniczny przypadek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się