Kosmita Opublikowano 28 Lutego 2019 Autor Opublikowano 28 Lutego 2019 44 minuty temu, Ogi napisał: 911 Carrera S startuje od 595tys. A RS5 od 400.. Nie mówmy proszę o cenach startowych..
kuba.goller Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 Dla zabawy skofigurowiłem nowe 911 4S i wyszło 950, takie normalne opcje jak w współczesnych autach.
kamelus_ Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 Ciekawe jaki rabat można ugrać ba takiego RS. Kosmita będziesz brał APL?
mystic.pl Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 1 godzinę temu, kamelus_ napisał: Ciekawe jaki rabat można ugrać ba takiego RS. Kosmita będziesz brał APL? Przy leasingu od audi nie ma rabatów. Wogóle ujnia ten ich leasing, max 30kkm rocznie, przez 3 lata spłacasz 50% ceny auta a potrm oddajesz. Oferta typowo dla korpo.
kamelus_ Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 7 minut temu, mystic.pl napisał: Przy leasingu od audi nie ma rabatów. Wogóle ujnia ten ich leasing, max 30kkm rocznie, przez 3 lata spłacasz 50% ceny auta a potrm oddajesz. Oferta typowo dla korpo. Wiem temat jest mi dobrze znany bo dwa lata temu kupowałem A5 i dlatego wziąłem normalny leasing. Kosmita miał teraz APL (moim zdaniem totalnie nie opłacalny) i ciekaw jestem czy powtórka z rozrywki czy klasyczny i negocjacja ceny. Jak pół roku temu z ciekawości przy okazji serwisu pytałem o S5 to z ręki dostałem 15% bez negocjacji i konkretnej rozmowy.
DonDżonson Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 Jeszcze jest Carrera T za 536 tys. 4 godziny temu, kuba.goller napisał: Dla zabawy skofigurowiłem nowe 911 4S i wyszło 950, takie normalne opcje jak w współczesnych autach. to nie wiem coś Ty tam dawał, bo zrobiłem właśnie i wyszło mi za jakieś 730 tys, w skórze z pełną elektryką na fotelach plus, aktywnym tempomatem, pakietem chrono, aktywnym zawieszeniem , BOSE itp. Fakt bez ceramiki za 45 tys tylne osi skrętnej czy sportowego wydechu, więc raczej nie normalnych opcjach a nawet z tymi wychodzi dodatkowe 70 tys, czyli koło 800 tys. Więc jak dla mnie musiałeś wybierać z tych indywidualnych rzeczy które sporo podnoszą wartość jak lakierowane znaczki, jakieś wypaśne skóry, lakierowanie felg, wykończenia deski itp. Ale nie przesadzajmy że przeciętna 911 4S musi kosztować koło bańki.
DonDżonson Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 3 minuty temu, kamelus_ napisał: Jak pół roku temu z ciekawości przy okazji serwisu pytałem o S5 to z ręki dostałem 15% bez negocjacji i konkretnej rozmowy. Za byle jaką A4 na wstępie dostawało się 16% i to samo przy Skach i już niechętnie dawali więcej, jak indywidualnie wyszarpie się więcej to jest dobrze, ale to kwestia pojedynczych %
jedrekx Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 12 godzin temu, mystic.pl napisał: Przy leasingu od audi nie ma rabatów. Wogóle ujnia ten ich leasing, max 30kkm rocznie, przez 3 lata spłacasz 50% ceny auta a potrm oddajesz. Oferta typowo dla korpo. są rabaty, ale nie przy perfect teraz brałem do firmy 4 auta i bez problemu negocjowałem cenę to raz, a dwa mam coś a'la perfect lease z limitem kilometrów 40 tys rok - leasing na 4 lata. już piąte auto brałem z takim finansowaniem do firmy
Kosmita Opublikowano 1 Marca 2019 Autor Opublikowano 1 Marca 2019 (edytowane) APL jest dla ludzi, którzy i tak wymieniają samochody co 3 lata i nie chcą się bawić w sprzedawanie - nie tylko dla korpo. Ja o rabacie nie bardzo mogę mówić. Zresztą u mnie były perturbacje z tą q5, której przez nich w końcu nie kupiłem więc mam podobno być dobrze potraktowany. A jak ostatecznie wyjdzie to postaram się napisać. Teraz walcze z vw leasing żeby mi skrócili a4, a wtedy wezmę na dniach rs5. Zobaczymy jak się sprawy potoczą. Natomiast RS5 nie będzie brane w APL. Standardowy leasing operacyjny. Ale zobaczę jak z warunkami bo to się negocjuje. W dzisiejszych czasach negocjować cenę auta to raz, a warunki finansowania to dwa. Czasem dadzà Ci rabat a odrobią na leasingu wię ja liczę wszystko. W międzyczasie jak zacząłem rzeźbić ze swoją to i skończyć trzeba. Więc weszły czarne końcówki i dziś przymiarka spoilerka. Myślę, że wyszło ciekawie Edytowane 1 Marca 2019 przez Kosmita
kamelus_ Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 Spoilerek fajny delikatny. Takie smaczki lubie.
Ogi Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 Końcówki wspawane czy na obejmę skręcone ?? Bo na tych zdjęciach zdecydowanie widać że powinny być większe. Spojlerek siadł pierwsza klasa, już nie pierwszy raz piszę że niby taka mała pierdoła a robi sporą różnicę.
Kosmita Opublikowano 1 Marca 2019 Autor Opublikowano 1 Marca 2019 6 minut temu, Ogi napisał: Końcówki wspawane czy na obejmę skręcone ?? Bo na tych zdjęciach zdecydowanie widać że powinny być większe. Spojlerek siadł pierwsza klasa, już nie pierwszy raz piszę że niby taka mała pierdoła a robi sporą różnicę. Jak pisałem wcześniej - nie chciałem żeby to wyglądało na potężny wydech, którego tak naprawdę w ogóle nie słychać. To są ori końcówki polakierowane na czarno.
mystic.pl Opublikowano 4 Marca 2019 Opublikowano 4 Marca 2019 W dniu 1.03.2019 o 08:12, jedrekx napisał: są rabaty, ale nie przy perfect teraz brałem do firmy 4 auta i bez problemu negocjowałem cenę to raz, a dwa mam coś a'la perfect lease z limitem kilometrów 40 tys rok - leasing na 4 lata. już piąte auto brałem z takim finansowaniem do firmy Pisałem o APL ?
Korton555 Opublikowano 4 Marca 2019 Opublikowano 4 Marca 2019 W dniu 9.12.2018 o 11:52, Kosmita napisał: Odgrzewając kotleta, napisze Wam tylko, że generacji b8 w żaden sposób nie można porównać do b9 i jest to już przeze mnie wielokrotne sprawdzone, dlatego mogę to z całą pewnością stwierdzić. Seryjne 2.0 tfsi 252 b9 chodzi prawie tak jak jak poprzednia generacja s4/s5 lub obecna s3. A4 b8 2.0 zrobione pod 300 koni nie ma nawet podejścia, zostaje na każdym biegu z każdej prędkości. Składa się na to sporo rozwiązań w tym mega szybka skrzynia. Ale i nie tylko. Dopiero teraz przeczytałem wątek. Czy twoja skrzynia jest szybsza od s-tronica 7 biegowego w b8? Masz może film (jeśli nie to czy możesz nagrać) od 0-200km/h? Porównamy czy b8 nie ma podejścia
Kosmita Opublikowano 4 Marca 2019 Autor Opublikowano 4 Marca 2019 Godzinę temu, Korton555 napisał: Dopiero teraz przeczytałem wątek. Czy twoja skrzynia jest szybsza od s-tronica 7 biegowego w b8? Masz może film (jeśli nie to czy możesz nagrać) od 0-200km/h? Porównamy czy b8 nie ma podejścia Jest to inna skrzynia. Ps. Stestowane wiele razy w realu
Korton555 Opublikowano 5 Marca 2019 Opublikowano 5 Marca 2019 8 godzin temu, Kosmita napisał: Jest to inna skrzynia. Ps. Stestowane wiele razy w realu To, że inna to wiem, pytanie czy rzeczywiście jest szybsza. Wiem, że skrzynia dostała funkcje wolnego biegu i przyjmie na klate mniej Nm niż DL501 (550Nm)
Kosmita Opublikowano 5 Marca 2019 Autor Opublikowano 5 Marca 2019 32 minuty temu, Korton555 napisał: To, że inna to wiem, pytanie czy rzeczywiście jest szybsza. Wiem, że skrzynia dostała funkcje wolnego biegu i przyjmie na klate mniej Nm niż DL501 (550Nm) Jedziemy teraz na Bukowine cala nasza warszawska ekipa. Bedzie dużo samochodów chyba poza mna prawie wszystko 300+. Bedziemy mieć duża filmików to coś wrzucę może. Nie wiem jaki jest fenomen ale każdy mówi, że to zapierdziela szybciej niż w teorii powinno. A hamownia wyszła praktycznie seria (260ps) wiec nie ma cudownych bonusow.
black4 Opublikowano 5 Marca 2019 Opublikowano 5 Marca 2019 Hey, Paweł potwierdzam. Znakomicie jeździ Twoje TFSI. Skrzynia ma tu na bank duży udział ale też to na co zwrócił uwagę Łukasz Corling: przekonstruowany kolektor wydechowy i turbo ? co usprawnia przepływy spalin. No całą Warszawska Ekipa niestety nie jedziemy ale będzie godna reprezentacja ? Do zobaczyska! Pozdrawiam 1
Kosmita Opublikowano 7 Marca 2019 Autor Opublikowano 7 Marca 2019 Dodatki gotowe. Jutro koła idą do regeneracji, a przed Bukowinką korekta lakieru i twardy wosk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się