Michał Kazimierczuk Opublikowano 21 Października 2016 Autor Opublikowano 21 Października 2016 hmm oby ale ciężka sprawa otwórz wlew oleju na zapalonym jak silnik będzie przygasał i nie równo chodził to odma raczej ok. uważaj na te rurki plastikowe lubią pękać Właśnie sytuacja jest taka że po otwarciu korka raz widać różnice w pracy silnika ,a raz jest tak jakby nic się nie zmieniało. Druga sprawa że na mam przewody od odmy zaolejone. Pytanie z innej bajki. Czy to nie ty kolego miałeś ostatnio wymianę rozrządu w Sulejówku pod Warszawą ?
BeyerBrown Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 hmm oby ale ciężka sprawa otwórz wlew oleju na zapalonym jak silnik będzie przygasał i nie równo chodził to odma raczej ok. uważaj na te rurki plastikowe lubią pękać U mnie po otwarciu zaczął nierówno chodzić nawet przy pękniętej membranie w zaworze.
Michał Kazimierczuk Opublikowano 22 Października 2016 Autor Opublikowano 22 Października 2016 Kompresja na otwartej przepustnicy nic nie zmieniła, tak jakby przepustnica nie chciała się otworzyć na zapłonie... zero różnicy w pomiarze (starter podpięty) skrzynia nawet w położeniu neutralnym i to samo. Czy mogą mieć na to wpływ przewody odmy? Bo okazało się że są całe połamane izolowane, zaolejone, zawór pełny szlamu... a przy wyciąganiu przewody kruszyły się w rękach. Zamówiłem już nowe przewody odmy i zawór koszt 570zł w aso Podciśnienia całe sparciałe, zastanawia mnie skąd wytrzasnąć nowe przewody.
lukaszooo Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Kup w pierwszyn lepszym motoryzacyjnym gomowo/szmaciane lub zainwestuj raz a porządnie i zamów cos porządnego przez neta.
Robero321 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Pytanie z innej bajki. Czy to nie ty kolego miałeś ostatnio wymianę rozrządu w Sulejówku pod Warszawą ? Ja ostatnio zmieniałem
Kruk_89 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Nie ja robiłem w Olsztynie nie narzekam. Co do przewodów od podciśnienie jest na forum opisane jakie są potrzebne i jaka długość chłopaki wymieniali kompletne ja tam tylko te od gruszek (mechanik nie ja) reszta niby ok.
azure Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Tak jak pisałem nigdy nie mierzyłem kompresji w ASN ale program "warsztat" mówi że jeden i drugi silnik mają stopień sprężania 11:1 więc wydaje mi sie że kompresja poniżej 10 to już trup. Stopień kompresji a sprężanie w barach to z lekka dwie inne bajki.
Karol Guzicki Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 dla sprostowania zle ustawienie rozrzadu ma jak najbardziej wplyw na kompresje, zmienia sie zupelnie napelnianie motoru... Wykonac probe olejowa i zobaczyc o ile wzrosnie (po 5ml oleju na gar). Kompresja i stopien sprezaznia to dwie rozne bajki jednak jedno wynika po czesci z drugiego takze to jaki stopien sprezania ma dane auto moze cos powiedziec nam na temat kompresji
Robero321 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 I jakie wrażenia? Pozytywne nawet bardzo. Dodatkowo stwierdzili że padł wałek w kolokatorze ten plastikowy. Rozebrałem poczyściłem i prawidłowo złożyłem i samochód dostał powera takiego jakiego nie miał do tej pory
lukaszooo Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 azure przeczytaj jeszcze raz mój post, przemyśl go, potem doczytaj co wynika z czego i dopiero mozemy dyskutować.
Envin Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Kup w pierwszyn lepszym motoryzacyjnym gomowo/szmaciane lub zainwestuj raz a porządnie i zamów cos porządnego przez neta. Nie polecam tych gumowo szmacianych ponieważ po niedługim czasie bd to samo + problem z demontażem ich polecam sylikonowe lub przeznaczone do podciśnień gumowe. Acz kolwiek z braku laku to i na te gumowo szmaciane warto zmienić jeśli nie ma dostępu do innych a efekt bd bez porównania
mefjiu Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 Panowie. A co z instalacją LPG podczas pomiaru? Trzeba ją odłączyć?
Decybell Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 W dniu 29.05.2017 o 16:58, mefjiu napisał: Panowie. A co z instalacją LPG podczas pomiaru? Trzeba ją odłączyć? W zasadzie jeśli jest ustawiona normalnie, w automatycznym trybie przełączania, to nie powinno być potrzeby. Ja bym i tak osobiście poprostu przełączył na pracę na benzynie. Tu chodzi poprostu o to żeby silnik nie odpalił.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się