Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8T Q/ S4 look/249KM 365Nm/ Vfiz/ Gwint/ Recaro/ Kiera MF zB8 lift/ Hamulce 345/300


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To już nie ładuj tyle😅

 

Opublikowano
11 minut temu, Adam87 napisał(a):

To już nie ładuj tyle😅

 

Żadnych takich. Spokojna jazda :wink:

  • Lubię to 1
Opublikowano
12 godzin temu, Rob@k napisał(a):

Żadnych takich. Spokojna jazda :wink:

365 Nm robi swoje,  a sprzęgło BFB znosi nieco mniej niż BEX. 😉

Opublikowano (edytowane)

Przygód ciąg dalszy.Powrót z nad morza i kolejne kłopoty. 60 km od domu zjechałem na stację paliw, zatrzymałem się nie gasząc motoru, żeby schłodzić turbo, a silnik zaczął telepać na wolnych obrotach jak sieczkarnia i zaczął mrugać check. Dojechałem do domu,podpiąłem kompa i masa błędów:wallbash:. Po przeczytaniu prawie całego internetu diagnoza padła na uszkodzony zaworek odmy. Wymontowałem go i puszcza w obie strony. Zakupiłem od razu wszystkie nowe graty do odmy, zaworek, trójnik, kolanko i regulator ciśnienia turbosprężarki. Zobaczymy czy wymiana pomoże.

Edytowane przez Rob@k
  • Lubię to 1
  • Wrrr 1
Opublikowano

Chyba dwa tygodnie temu ktoś założył podobny temat że mu zaworek odmy podobne problemy sprawiał i po wymianie spokój.

Opublikowano
4 godziny temu, Langista napisał(a):

Chyba dwa tygodnie temu ktoś założył podobny temat że mu zaworek odmy podobne problemy sprawiał i po wymianie spokój.

Gdzieś się natknołem na ten temat i dlatego od tego zacząłem. 

Opublikowano

Miałem u siebie kilka dni temu to samo. Zaworek zaworkiem. 80pln ale jak nie ustąpi i będzie dalej to samo sprawdź czujnik wałka rozrządu. U mnie się problemy nałożyły ale go rozwiązały. 👍

Opublikowano

Samochód naprawiony. Winny był zaworek. Że takie małe g.. no takich problemów narobiło. 

  • wow 1
Opublikowano

Najważniejsze, że ogarnięte:ok2:

  • Lubię to 1
Opublikowano

A tak mało brakowało i byłby swap na coś większego :decayed:

  • Haha 1
Opublikowano
W dniu 7.08.2023 o 16:23, Rob@k napisał(a):

Samochód naprawiony. Winny był zaworek. Że takie małe g.. no takich problemów narobiło. 

Czasem tak jest taka mała rzecz, a może nerwów narobić .

Opublikowano
W dniu 8.08.2023 o 23:40, H4mm3R napisał(a):

A tak mało brakowało i byłby swap na coś większego :decayed:

Żona napewno była by zadowolona, mój portwel nie koniecznie :polew:

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, A4b6quattro napisał(a):

Czasem tak jest taka mała rzecz, a może nerwów narobić .

Dobrze ze tylko to. 68zl i jeździmy dalej. 

Edytowane przez Rob@k
Opublikowano

Graty skompletowane i można odstawiać auto na warsztat. Cały zestaw z AWX plus nowe osłony przegubów bo jedna niestety pękła. 

IMG_20231028_142225.thumb.jpg.d96d09fe1f2f1ec29a804fe0e68d9d30.jpg

  • Lubię to 1
  • Super 1
Opublikowano

Teraz będziesz palił gume😅

Opublikowano
W dniu 4.08.2023 o 14:19, Rob@k napisał(a):

Przygód ciąg dalszy.Powrót z nad morza i kolejne kłopoty. 60 km od domu zjechałem na stację paliw, zatrzymałem się nie gasząc motoru, żeby schłodzić turbo, a silnik zaczął telepać na wolnych obrotach jak sieczkarnia i zaczął mrugać check. Dojechałem do domu,podpiąłem kompa i masa błędów:wallbash:. Po przeczytaniu prawie całego internetu diagnoza padła na uszkodzony zaworek odmy. Wymontowałem go i puszcza w obie strony. Zakupiłem od razu wszystkie nowe graty do odmy, zaworek, trójnik, kolanko i regulator ciśnienia turbosprężarki. Zobaczymy czy wymiana pomoże.

Od dawan jest stosowany myk z tym zaworkiem odmy. On maksymalnie wytrzymuje 0.7b doładowania.

W mocno doładowanych daje się zawór zwrotny między ten zaworek a kolektor dolotowy. 😉

Opublikowano
1 godzinę temu, przemolll napisał(a):

Od dawan jest stosowany myk z tym zaworkiem odmy. On maksymalnie wytrzymuje 0.7b doładowania.

Piszesz o zaworku w trójniku odmy? Jeśli tak to nie zgodzę się z Twoją tezą, bo umnie jakos znosi 1,5bara od bardzo dawna.

21 godzin temu, Rob@k napisał(a):

Cały zestaw z AWX plus

Załóż lepiej tarczę z tlumikami drgan od bfb, bo zaraz będziesz drugi raz skrzynię zrzucać.

Opublikowano
35 minut temu, przem8 napisał(a):

Piszesz o zaworku w trójniku odmy? Jeśli tak to nie zgodzę się z Twoją tezą, bo umnie jakos znosi 1,5bara od bardzo dawna.

Załóż lepiej tarczę z tlumikami drgan od bfb, bo zaraz będziesz drugi raz skrzynię zrzucać.

Tarcza jest od quattro z tłumika i drgań. 

Opublikowano
3 godziny temu, przem8 napisał(a):

Piszesz o zaworku w trójniku odmy? Jeśli tak to nie zgodzę się z Twoją tezą, bo umnie jakos znosi 1,5bara od bardzo dawna.

Załóż lepiej tarczę z tlumikami drgan od bfb, bo zaraz będziesz drugi raz skrzynię zrzucać.

Zależy jak turbina. 1.5b z k03s a z g30 to co innego. Się nie zgadzaj iak chcesz 😁 kwestia kto jak auto upala 👍

Opublikowano
Godzinę temu, przemolll napisał(a):

kwestia kto jak auto upala 👍

Nie przekraczam 2 tys obr. bo się boję🤣

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...