Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z tarczami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie wyzej, mam problem z tarczami z tyłu, obie tarczae posiadaja identyczne slady rdzy , co jest przyczyna? ponizej zdjecia.

ktw7nj47.jpg

itmeph6l.jpg

fqd7fd6h.jpg

Opublikowano

Czas na wymiane

Opublikowano

Cały komplet, nic oprócz wymiany z tym nie zrobisz...

Opublikowano

zbyt lekka prawa stopa, zastanie elementow ruchomych lub powietrze w zaciskach. Pomoze tylko wymiana czesci na nowe wraz z poprawnym montazem (opcjonalnie odpowietrzeniem) no i poprawne uzywanie pedalu hamulca. Jezeli nie bedziesz lepiej docieral hamulcy raz na jakis czas to kazdy nowy komplet skonczy tak samo

Opublikowano

zamów odrazu śruby do jarzma bo potrafią nie jednemu sprawić kłopot i dodatkowo prowadnice które mogą być już przetarte, ja tak miałem w b5

Opublikowano (edytowane)

rok temu wymieniane byly tarcze i klocki z tyłu, moze to sie jeszcze jakos dotrze, szkoda znow wymieniac calego kompletu

Edit: zbyt czesto chyba wyhamowuje biegami ;/ moze przez to sie to stało

Edytowane przez kubabkb
Opublikowano

Lepiej poużywaj hamulca i zobaczysz czy się dotrze, a na wymianę jeszcze zawsze jest czas :D

Opublikowano

Panowie dodaje aktualne zdjecia tarcz. Nic o tamtej pory nie ruszane

Co mam zrobic w tym wyapdku ?

Regeneracja zaciskow? czy wymiana?

 

Zdjęcie-0623.jpg

Zdjęcie-0624.jpg

Zdjęcie-0625.jpg

Opublikowano

byś założył porządne tarcze to by takiej sieczki nie było

 

Opublikowano

tarcze boscha i klocki tez boscha, wiec raczej dobra firma, 

 

Opublikowano

widać jakie dobre że je rdza zjadła

dobre tarcze to zimmermann, textar i pagid z powłoką antykorozyjną COAT

klocki ferodo, textar , jurid, pagid

Opublikowano

Wydaje mi się że masz za małe klocki bo nie zbiera całej tarczy ale mogę się mylić 

Opublikowano

teraz podczas hamowania(od 100km/h) zaczelo sie bicie tarcz;/ , 

warto zrobic przetoczenie tarcz czy lepiej odrazy wymienic tarcze?

 

Opublikowano

Co to za wżery na tej tarczy?
Tył w ogóle Ci hamuje?
Nie jestem pewny ale chyba widzę już rancik na tarczach więc przetoczenie nie ma sensu.

W lutym wymieniałem komplet przód i tył (tarcze i klocki) na TEXTAR i wyglądaja jak nówki. Przejechałęm na nich do tej pory ok 20k km.
Wymień na dobre i sprawdzone a nie będziesz miał problemów.
 

Opublikowano

tył hamuje, sprawdzane ostatnio na stacji diagnostycznej , rantu nie ma, tarcze maja dwa lata.  tarcze sa Bosha wiec raczej dobra firma 

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, kubabkb napisał:

tył hamuje, sprawdzane ostatnio na stacji diagnostycznej , rantu nie ma, tarcze maja dwa lata.  tarcze sa Bosha wiec raczej dobra firma 

hamować zawsze będzie tylko mniej skutecznie

bosch szału nie robi widać po foto

załóż komplet ferodo albo zapodaj coś z powłoką coat

tarcze zimmermann klocek ferodo albo cały komplet textar

 

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano

Tarcze do wywalenia:kwasny:

Wymień na porządną markę i przejrzyj zaciski czy wszystkie gumki są ok:wink:

Opublikowano

boje sie ze rozwale lozsyka z tylu przez to bicie przy hamowaniu przy wiekszych predkosciach,  koles na stacji diagnostycznej polecil mi zeby przetoczyc te tarcze po szkoda je wymieniac.

Opublikowano
Dnia 8/2/2017 o 12:11, Patryk Kiełek napisał:

Wydaje mi się że masz za małe klocki bo nie zbiera całej tarczy ale mogę się mylić 

Po Twoich postach widzę że albo coś gdzieś słyszałeś albo coś Ci się wydaje ale pewien nie jesteś. Jak wyobrażasz sobie założenie za małego klocka w zacisk?

Opublikowano

Wandej sprobojesz a się przekonasz bo spotkałem już że 3 kpl tak zmontowanych hamulcy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...