Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B6] Komputer pokładowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ile orientacyjnie kosztuje sama manetka : 8E0 953 503 B

W ASO 344,13 zł

Opublikowano

witam kolegow po krotkiej przerwie, no chyba wreszcie znalazlem kompetentna osobe do przekodowania fis-u, gostek zrobil to narazie na probe, przekodowal wg schematu zamieszczonego przez kolegow w tym temacie, da sie to zrobic, tylko bedzie po przekodowaniu wyswietlalo informacje o braku plynu w zbiorniczku spryskiwacza, co nalezy wykodowac, poniewaz nie mam tego czujnika. Reasumujac - jestem umowiony na sobote, czlowiek powiedzial ze to zrobi i wykoduje ta informacje, wiec czekam na sobote, po zabiegu opisze czy wszystko ok dziala.

Opublikowano

Morgan

wykoduje ta informacje,

to żadna wielka sprawa...

STG 17 (Instrument cluster) -> Adaptation -> Function 10 -> Channel 62

+01 - Radio

+02 - Telefon

+04 - Navigation

+08 - Telematics

+16 - Instrument Cluster

jeśli nie masz navi to musisz mieć w tym kanale wartość 01 ( prawdopodobnie masz 17 lub 16...) i to wszystko ( właśnie to +16 odpowiedzialne jest za info o płynie, zużytych klockach...)

Opublikowano

dzieki, juz sobie zapisalem :cool:

Opublikowano

znalazlem takie przelaczniki i ich numer jest: 4E0 953 503 B no i podobno sa od A4 2001 wzwyz.

http://img338.imageshack.us/my.php?image=etkanh6.jpg

jesli masz limuzyne mlodsza niz 04/03 to ten 4E0 953 503 B powinien byc ok.

do A4 musi zaczynać się na 8E0 a nie 4E0 (to jest A6)[br]Dopisany: 31 Maj 2007, 14:10 _________________________________________________oczywiście miałem na myśli model B6

Opublikowano

do A4 musi zaczynać się na 8E0 a nie 4E0 (to jest A6)[br]Dopisany: 31 Maj 2007, 14:10 _________________________________________________oczywiście miałem na myśli model B6

Nie wiedzialem ze 4E0 jest do A6, w takim razie ciekawe dlaczego ETKA wyswietla to 4E0 przy A4?

Opublikowano
do A4 musi zaczynać się na 8E0 a nie 4E0 (to jest A6)

na odwrót, 8E0 to na 101% Audi A4 B6

4E0 953 503 B to prawidłowy numer VAG do Audi A4 B6 sedan

1180615251_6665.png

Opublikowano

ja mam avanta 2002 i wszystkie czesci zaczynaja sie na 8E0, moim zdaniem 4EO to wersja sedan

Opublikowano

spójrzcie lepiej jakie są numery dla Audi A8 tak z roku 2004 (właściwie chyba już od 2003) :wink:

Opublikowano

Wiec tak bo juz sie pogubilem, czy ten numer 4E0 953 503 B bedzie pasowala do A4 B6 sedana? Oraz co jest z tym programowaniem, dlaczego wychodzi blad plynu spryskiwacza? Czy po zaadoptowaniu tak jak napisal alvaroalvaro78 bedzie ok czy jeszcze jakies bledy beda?

Opublikowano

Spokojnie cześć gratów z A6 zapożyczono do A4 i na odwrót przecież identycznych części nikt nie numeruje podwójnie.

Opublikowano

witam wszystkich ponownie !

UDALO SIE!

bylo z tym troche komplikacji ale dziala, kolega ktory mi to robil jest naprawde dobry w te klocki, wiec jezeli sie tego podejmiecie to musicie znalezc cholernie kumatego elektronika, ktory naprawde mocno siedzi w tym temacie. Ale do rzeczy. Te kodowanie, ktore koledzy zamiescili w tym temacie jest ok, ale ono sluzy do zaadaptowania - wlaczenia tej nowej manetki, a samo odkodowanie polega na troche jeszcze paru zabiegach, ktorych nie znam, robil to fachowiec - zrobil to dosyc szybko i sprawnie, wiec pewnie nie jest to az tak skomplikowane. Po tych zabiegach manetka zaczela dzialac,a przelacznikiem mozna bylo przelaczas opsje fis-u. ALE pojawil sie komunikat - tam gdzie swieci sie rezerwa paliwa, ze nie ma plynu w zbiorniczku spryskiwacza. Tego komunikatu nie da sie wykodowac z poziomu Vag-a, przynajmniej moj fachowiec tak powiedzial. Zrobil to w taki sposob ze w kostce od zegarow zwarl ze soba odpowiednie piny, co spowodowalo ze komputer dostal komunikat ze plyn jest i zgasla kontrolka. A jakie piny zwarl to nie wiem, mial program Elsa i tam to sprawdzal o ktore piny chodzi. No i po tym wszystko dziala i mam nadzieje ze tak zostanie, pozdrawiam wszystkich!

Opublikowano

No to widze ze z zaprogramowaniem manetki bedzie dosc ciezko , mam pytanie co oprocz adaptacji trzeba jeszcze zrobic?

Czy opis adaptacji byl zgodny z tym co zrobiles? Czy wymieniales cala mantke z tasma czy tylko prawa manetke? Czemu pojawia sie ten blad ze zbiorniczkiem?

Opublikowano

wymienialem tylko prawa strone - czyli manetke od wycieraczek, wydaje miz sie ze blad sie pojawia bo nie ma czujnika w zbiorniku informujacego o poziomie plynu, to co koledzy napisali - tenopis byl bardzo potrzebny ale trzeba bylo jeszcze kilku zabiegow, ktorych nie znam

Ps. te piny w kostce zagarow zwiera sie bez wyciagania zegarow, z boku od strony bezpiecznikow wyciaga sie kostke i zdejmuje sie oslone od dolu

Opublikowano

A ile dales za sama manetke i jaki byl jej numer? Mozesz sie dowiedziec co jeszcze robil elektryk oprocz adaptacji?Czy ja tez nie mam tego czujnika od zbiorniczka?

Opublikowano

Dowiedziec sie nie moge - sorry to nie moj kumpel, ale sam w zyciu bym sie tego robic nie podjal, za manetke dalem 150 + wysylka, nie wiem czy masz czujnik, wypryskaj plyn i zobaczysz

Opublikowano

Morgan!A mógłbyś mi wysłać na priva namiary na tego speca? Chętnię do niego wdepnę kiedy będę w polsce! :a4fan:

Opublikowano

Witam, szukam namiaru na kogoś w Olsztynie, kto mógłby zrobić taką przeróbkę. Mam A4 B6 AWX z niepełnym FIS-em, brak mi zwłaszcza spalania w czasie jazdy. Z opisów wnioskuję że trzeba dokupić manetkę wycieraczek z obsługą FIS-a, a reszta to już tylko dobry elektronik. Czy jest ktoś w Olsztynie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...