Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AQD] 2.8 v6 30v quattro OEM+


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

To git. Mysle że da się coś ugrać wydechem w przypadku tego silnika ale to grubszy i kosztowny temat.

Edytowane przez Randor
Opublikowano

obejrzałem cały temat i powiem ci szczerze,że oby takich B5 wiecej na drogach:naughty: , to pewnie bardziej obróciłbym się za taką niż za b9

Opublikowano
4 godziny temu, instruktor83 napisał:

obejrzałem cały temat i powiem ci szczerze,że oby takich B5 wiecej na drogach:naughty: , to pewnie bardziej obróciłbym się za taką niż za b9

Bo tak dokładnie się dzieje:-)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dzięki Panowie! Jeszcze trochę zostało rzeczy do zrobienia i powinna być bomba. Wczoraj autko dostało świeży wosk i trochę odświeżyłem komorę silnika.

IMG_7329.JPG

IMG_7317.JPG

IMG_7293q.jpg

IMG_2579uu.jpeg

Opublikowano

Ładna sztuka?

Opublikowano

Zaczynam żałować, że mam przedlifta :) jak się patrzy na takie zadbane polifty jak Twój, to potem ciężko wsiadać do swojego ? 

Opublikowano
5 godzin temu, Arek8888 napisał:

Zaczynam żałować, że mam przedlifta :) jak się patrzy na takie zadbane polifty jak Twój, to potem ciężko wsiadać do swojego ? 

Arku przedlift czy polift nie ma, aż takiego znaczenia. Najważniejsze to dobrze dbać ?.

Opublikowano

Przyszedł czas na zrobienie porządku z hamulcami. Zaciski już wysłane do ogarnięcia, a dziś przyszły tarcze i klocki. Przód 312x25 (jarzma z A6 C5), natomiast tył 256x22 (komplet z S4 B5 lift).

IMG_2859.jpg

Opublikowano
W dniu ‎16‎.‎10‎.‎2019 o 16:39, Rumaq napisał:

Przyszedł czas na zrobienie porządku z hamulcami. Zaciski już wysłane do ogarnięcia, a dziś przyszły tarcze i klocki. Przód 312x25 (jarzma z A6 C5), natomiast tył 256x22 (komplet z S4 B5 lift).

IMG_2859.jpg

Bedzie hamowanko:kox::thumbup1:

Opublikowano
W dniu 21.10.2019 o 19:02, Wandej napisał:

Bedzie hamowanko:kox::thumbup1:

Kupione w porządnej firmie, więc musi dobrze hamować. Jak zwykle fachowa obsługa :thumbup1:.

Opublikowano (edytowane)

Zaciski przygotowane i w poniedziałek montaż.

IMG_2887.jpg

IMG_2888.jpg

Edytowane przez Rumaq
Opublikowano

Zestaw już na aucie. Teraz trochę pojeżdżę i mam nadzieje, że zobaczę różnicę.

IMG_2896.jpg

IMG_2897.jpg

Opublikowano

Podoba mi się że nie poszedłeś w kolory tęczy z tymi zaciskami.

Myślałem że tylko w 1.6 Audi nie przewidziało w piaście otworu mocującego tarczę. U Ciebie to samo.

Opublikowano

Heble ładnie wyglądają, ciekawe jak z hamowaniem..

W sumie u mnie też nie ma otworów w piaście na tarcze.. :|

 

Opublikowano

Daj znać jak nowy zestaw się sprawuje i czy różnica na plus jest satysfakcjonująca. Dobrze by było u siebie coś z hamulcami podziałać, więc opinia będzie mile widziana.

Zima idzie więc domyślam się, że jeżdżone trochę mniej teraz będzie?

Opublikowano

Rzeczywiście z tym otworem tak to wygląda.. Trochę już pojeździłem (zrobione około 500 km) i różnica jest odczuwalna. Na początku myślałem, że bardziej sobie wmawiam niż jest to rzeczywisty efekt ale jednak przy kilku mocniejszych hamowaniach robi ten zestaw robotę. Jestem bardzo zadowolony bo w końcu nie mam spowalniaczy, a hamulce :grin:. Co do zimy to pewnie jak zwykle B5 w Boże Narodzenie zostanie odstawiona do garażu i wyjęta w okolicach marca/kwietnia.

Opublikowano (edytowane)

U mnie w poprzedniej B5 312 nie dawało rady. Może była to wina masy auta (2.8q Avant na full wypasie i ponad 1700kg).  Przód miałem gładki oz + textar a tył nacinany ale nie pamiętam jakiej firmy. Zaciski były pomalowane i w fajnym stanie więc obstawiam iż były regenerowane.

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Tył też podmieniałeś na S4, czy wrzucałeś coś jeszcze większego?

Opublikowano (edytowane)

Nie pamiętam dobrze. Tak już kupiłem auto i nie zwracałem uwagi. Wiem że po przesiadce z ośki 1.8 na litych tarczach myślałem że wybije sobie zęby o kierownice. No ale z czasem jak zacząłem wykorzystywać V6 udawalo mi się dość łatwo doprowadzać heble do puchnięcia. Jak dla mnie masa robiła swoje. W obecnej mam 345/330 i hebel jest spoko ale jakoś skutecznością głowy mi nie urwał (hamuje lepiej niż zestaw z 2.8 ale oczekiwałem więcej, chyba się napalilem i oczekiwałem zbyt wiele:)). Za to ani razu mi nie spuchł nawet jak mocno się starałem. I o to głównie chodzi.

To co wrzuciłeś wystarczy według mnie z zapasem do normalnej jazdy. Jeśli lubisz przycisnąć w trasie i często hamujesz z 150+ to hebel 320 jest takim minimum.

Edytowane przez Randor
Opublikowano

A ja myślałem, że już mam sensowny zestaw.. Dzięki.. Teraz poniedziałkowa depresja jeszcze bardziej się pogłębiła :grin:. Jedyne co mnie pociesza to, że na zimę mam zestaw 16", więc i tak by to pewnie nie weszło :decayed:. Ogólnie B5 raczej nie szaleję za kierownicą, więc tak jak piszesz do normalnej jazdy powinno być ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...