Randor Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 (edytowane) To git. Mysle że da się coś ugrać wydechem w przypadku tego silnika ale to grubszy i kosztowny temat. Edytowane 13 Sierpnia 2019 przez Randor
instruktor83 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 obejrzałem cały temat i powiem ci szczerze,że oby takich B5 wiecej na drogach , to pewnie bardziej obróciłbym się za taką niż za b9
Randor Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 4 godziny temu, instruktor83 napisał: obejrzałem cały temat i powiem ci szczerze,że oby takich B5 wiecej na drogach , to pewnie bardziej obróciłbym się za taką niż za b9 Bo tak dokładnie się dzieje:-) 1
DaveLove Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Dzięki Panowie! Jeszcze trochę zostało rzeczy do zrobienia i powinna być bomba. Wczoraj autko dostało świeży wosk i trochę odświeżyłem komorę silnika.
Arek8888 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Zaczynam żałować, że mam przedlifta jak się patrzy na takie zadbane polifty jak Twój, to potem ciężko wsiadać do swojego ?
DaveLove Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2019 5 godzin temu, Arek8888 napisał: Zaczynam żałować, że mam przedlifta jak się patrzy na takie zadbane polifty jak Twój, to potem ciężko wsiadać do swojego ? Arku przedlift czy polift nie ma, aż takiego znaczenia. Najważniejsze to dobrze dbać ?.
DaveLove Opublikowano 16 Października 2019 Autor Opublikowano 16 Października 2019 Przyszedł czas na zrobienie porządku z hamulcami. Zaciski już wysłane do ogarnięcia, a dziś przyszły tarcze i klocki. Przód 312x25 (jarzma z A6 C5), natomiast tył 256x22 (komplet z S4 B5 lift).
Wandej Opublikowano 21 Października 2019 Opublikowano 21 Października 2019 W dniu 16.10.2019 o 16:39, Rumaq napisał: Przyszedł czas na zrobienie porządku z hamulcami. Zaciski już wysłane do ogarnięcia, a dziś przyszły tarcze i klocki. Przód 312x25 (jarzma z A6 C5), natomiast tył 256x22 (komplet z S4 B5 lift). Bedzie hamowanko
DaveLove Opublikowano 22 Października 2019 Autor Opublikowano 22 Października 2019 W dniu 21.10.2019 o 19:02, Wandej napisał: Bedzie hamowanko Kupione w porządnej firmie, więc musi dobrze hamować. Jak zwykle fachowa obsługa .
DaveLove Opublikowano 24 Października 2019 Autor Opublikowano 24 Października 2019 (edytowane) Zaciski przygotowane i w poniedziałek montaż. Edytowane 24 Października 2019 przez Rumaq
DaveLove Opublikowano 29 Października 2019 Autor Opublikowano 29 Października 2019 Zestaw już na aucie. Teraz trochę pojeżdżę i mam nadzieje, że zobaczę różnicę.
krzysiek_f Opublikowano 29 Października 2019 Opublikowano 29 Października 2019 Podoba mi się że nie poszedłeś w kolory tęczy z tymi zaciskami. Myślałem że tylko w 1.6 Audi nie przewidziało w piaście otworu mocującego tarczę. U Ciebie to samo.
Langista Opublikowano 29 Października 2019 Opublikowano 29 Października 2019 Heble ładnie wyglądają, ciekawe jak z hamowaniem.. W sumie u mnie też nie ma otworów w piaście na tarcze.. :|
longer_xd Opublikowano 29 Października 2019 Opublikowano 29 Października 2019 Daj znać jak nowy zestaw się sprawuje i czy różnica na plus jest satysfakcjonująca. Dobrze by było u siebie coś z hamulcami podziałać, więc opinia będzie mile widziana. Zima idzie więc domyślam się, że jeżdżone trochę mniej teraz będzie?
DaveLove Opublikowano 31 Października 2019 Autor Opublikowano 31 Października 2019 Rzeczywiście z tym otworem tak to wygląda.. Trochę już pojeździłem (zrobione około 500 km) i różnica jest odczuwalna. Na początku myślałem, że bardziej sobie wmawiam niż jest to rzeczywisty efekt ale jednak przy kilku mocniejszych hamowaniach robi ten zestaw robotę. Jestem bardzo zadowolony bo w końcu nie mam spowalniaczy, a hamulce . Co do zimy to pewnie jak zwykle B5 w Boże Narodzenie zostanie odstawiona do garażu i wyjęta w okolicach marca/kwietnia.
Randor Opublikowano 31 Października 2019 Opublikowano 31 Października 2019 (edytowane) U mnie w poprzedniej B5 312 nie dawało rady. Może była to wina masy auta (2.8q Avant na full wypasie i ponad 1700kg). Przód miałem gładki oz + textar a tył nacinany ale nie pamiętam jakiej firmy. Zaciski były pomalowane i w fajnym stanie więc obstawiam iż były regenerowane. Edytowane 31 Października 2019 przez Randor
DaveLove Opublikowano 1 Listopada 2019 Autor Opublikowano 1 Listopada 2019 Tył też podmieniałeś na S4, czy wrzucałeś coś jeszcze większego?
Randor Opublikowano 1 Listopada 2019 Opublikowano 1 Listopada 2019 (edytowane) Nie pamiętam dobrze. Tak już kupiłem auto i nie zwracałem uwagi. Wiem że po przesiadce z ośki 1.8 na litych tarczach myślałem że wybije sobie zęby o kierownice. No ale z czasem jak zacząłem wykorzystywać V6 udawalo mi się dość łatwo doprowadzać heble do puchnięcia. Jak dla mnie masa robiła swoje. W obecnej mam 345/330 i hebel jest spoko ale jakoś skutecznością głowy mi nie urwał (hamuje lepiej niż zestaw z 2.8 ale oczekiwałem więcej, chyba się napalilem i oczekiwałem zbyt wiele:)). Za to ani razu mi nie spuchł nawet jak mocno się starałem. I o to głównie chodzi. To co wrzuciłeś wystarczy według mnie z zapasem do normalnej jazdy. Jeśli lubisz przycisnąć w trasie i często hamujesz z 150+ to hebel 320 jest takim minimum. Edytowane 1 Listopada 2019 przez Randor
DaveLove Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Opublikowano 4 Listopada 2019 A ja myślałem, że już mam sensowny zestaw.. Dzięki.. Teraz poniedziałkowa depresja jeszcze bardziej się pogłębiła . Jedyne co mnie pociesza to, że na zimę mam zestaw 16", więc i tak by to pewnie nie weszło . Ogólnie B5 raczej nie szaleję za kierownicą, więc tak jak piszesz do normalnej jazdy powinno być ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się