Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B9 Fellows


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie

Mam zamiar sprowadzić z USA do użytku prywatnego A4 B9 w wersji 2.0T 252KM. Czy możecie mi coś więcej powiedzieć o tym silniku na co zwrócić uwagę i czy w ogóle warto?:)

Auto ma przebieg okolo 10tys m i jest z rocznika 2017r.

Z góry dzięki za informację.

Opublikowano

Ciekawy kit dla posiadaczy b9? 

 

Opublikowano

Trochę mnie przyćmiło i nie mogę sobie przypomnieć od czego jest ten przycisk z kierownicą (zaznaczony na czerwono) asystent parkowania ? W Instrukcji A4 i A5 nie mogę znaleźć

image.png

 

Pytanie drugie, orientujecie się co trzeba dołożyć żeby aktywować Hill Down Assist (zaznaczony na zielono) ? Wystarczy panel z tym przyciskiem i kodowanie ?

 

image.png

 

Pytanie bonusowe: Kto się orientuje jak wyciąga sie ten panel ? :)

Opublikowano

Tak, asystent parkowania.

Przerabiasz?

Opublikowano (edytowane)
W dniu 30.12.2018 o 20:26, krzychu252 napisał:

Tak, asystent parkowania.

Przerabiasz?

Hej, Chce wymienić panel, bo nie mam Drive select i przy okazji podpytuje co jeszcze mozna dorzucić.  Park Assist wymaga tych bocznych czujek, wiec dla mnie nie ma sensu.  Pytanie czy ktoś wie czy Hill Down wymaga jakiegoś dodatkowego hardware'u:)

Edytowane przez heretyk
Opublikowano
W dniu 6.07.2018 o 09:00, sowiq napisał:

Nie wiem, czy widzieliście. W MMI pojawiła się obsługa Amazon music:

image.png

 

Ale, żeby nie było aż tak kolorowo ;)

image.png

 

 

Kolejne pytanie z innej baczki. Czy wam tez zniknęła opcja amazon music?  Nie widzę tego już w menu. 

Opublikowano

Ja to czekam na Spotify.. 

Opublikowano
12 godzin temu, Kosmita napisał:

Ja to czekam na Spotify.. 

ja tez póki co leci przez bluetooth... No a co z tym amazonem, tez u Ciebie zniknął?

Opublikowano
14 godzin temu, heretyk napisał:

ja tez póki co leci przez bluetooth... No a co z tym amazonem, tez u Ciebie zniknął?

Ja nawet nie zauważyłem, że jest :) 

Opublikowano

Cześć Panowie,

Czy ktoś z posiadaczy B9 z S tronic'iem napotkał sytuację z wibracjami nadwozia na postoju, na biegu D lub R z wciśniętym hamulcem? Drżenia są wyczuwalne na kierownicy, fotelu kierowcy i pasażera. U mnie aktualnie przebieg wynosi 45 tys km i wibracje zaczęły występować na tyle często i wyraźnie, że oddałem samochód do serwisu. Dostałem póki co jeden telefon z serwisu, że to cecha produktu, ale oczywiście zleciłem ponowną diagnozę. Zostały mi 4 miesiące gwarancji. Poleci ktoś rzetelne ASO na śląsku.. (2 mam już na czarnej liście)?

Opublikowano

Cześć,

tutaj 3.0 TFSI. Żadnych wibracji, póki co, nie zauważyłem, ale zwrócę teraz na to uwagę. Gwarancja skończyła mi się 2 miesiące temu. Przebieg podobny.

Opublikowano (edytowane)

W 3.0 masz tip-tronica czyli zupełnie inna skrzynia.

U mnie 60k przebiegu i nic nie drży. Skrzynia potrafi szarpnąć czasami, szczególnie przy manewrach parlingowych ale auto nie drży. 

Ps. Jak Ci mówia, ze to cecha produktu to wsiądź do drugiej takiej samej a4 w salonie i niech Ci pokaże, że jest tak samo. Jak ich auto z salonu nie ma wibracji to powiedz, że Ty tez nie chcesz ich miec, a jak naprawić nie potrafią to niech Ci nowe auto dadzą. Nie daj się zbyć.

Edytowane przez Kosmita
Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, misku napisał:

Cześć,

tutaj 3.0 TFSI. Żadnych wibracji, póki co, nie zauważyłem, ale zwrócę teraz na to uwagę. Gwarancja skończyła mi się 2 miesiące temu. Przebieg podobny.

u Ciebie siedzi tiptronic więc to inna bajka

 

@Kosmita szybszy?

Edytowane przez DonDżonson
Opublikowano
W dniu 13.02.2019 o 18:18, sunnydays napisał:

telefon z serwisu, że to cecha produktu

:facepalm: 

Płacisz 200k za auto klasy premium, a wibracje fotela to cecha produktu, którą zaplanowali inżynierowie Audi. Już by się nie ośmieszali chociaż.

Opublikowano

W B9 w stanach na pewno jest informacja o czasie do zmiany świateł, więc zakładam że to też będzie oferowane

Opublikowano

Witajcie koledzy od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem B9, ale, w chwili obecnej powstrzymuje mnie wybór silnika i skrzyni biegów. Słyszałem że 2.0TDI CR 150 i 190KM są dobre jeżeli chodzi o diesle a benzyna 3.0tfsi no i tu pytanie który lepiej wybrać. Druga sprawa to skrzynia biegów, czy manual czy automat. Trzecia sprawa to jak wyglądaja na dzień dzisiejszy koszty eksploatacji czyli np klocki, tarcze itp. pomożecie? 

Opublikowano

3.0 masz w S4. Jak cię stać to bierz S4, zupełnie inna jazda

Opublikowano

A orientujesz się jak sprawy eksploatacyjne? Ceny Klocków tarcz zawieszenia?  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...