Simon Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Opublikowano 13 Marca 2007 Logan ja jestem już praktycznie pewien że to przez wydech mi drży....więc jak wydłubiesz kata to daj znać co i jak zrobiliście....no i czy ustało i o ile głośniej słychać sprężareczke....[/b]
kalina Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 Simon, w swoim drugim poście w tym temacie napisałeś że całe buda drży, i teraz pojawia się problem co rozumiesz przez drżenie? Telepanie , wibracje, brzęk, rezonans itd,itp. Bo ja myślałem że ci "telepie silnikiem", ale skoro stwierdziłeś że to napewno układ wydechowy, to masz na myśli drżenie głosowe, a to zmienia postać rzeczy. Takie lingwistyczne zawiłości, komplikują "zdalną" diagnozę.
Simon Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Opublikowano 14 Marca 2007 kalina to nie tylko głos tylko wszystko naraz drży trochę buda, trochę silnik,trochę wydech i ważne mi było po kolei co to może być wg Was, a bez tych opinii na pewno bym tego nie znalazł! Więc mam to to i to i lecę po autku i oprócz przyczyny właściwej(którejś z nich) mam wiele doświadczeń i punktów na które zwrócę uwagę i jeśli nie będą one teraz przyczyną w późniejszym czasie połączę je z innymi objawami w wozie i wtedy wykorzystam pozostałe możliwości! Także to nie komplikacja a wręcz swoista biblia z rozwiązaniami różnych pojawiających się problemów i ich możliwych przyczyn,rozwiązań,...więc dzięki jeszcze raz z góry WSZYSTKIM! :biggrin: 1a)podejrzewam plecionkę i kata - bo czuć spaliny pod maska a wje...chałem się przy 90km w jakąś TAAAKĄ dziure 1b)poduchy pod silnikiem - przyczyna 1a) 2)nastawnik bo na niskim biegu mi tak płyną w górę i dół obroty ale moze to moja noga 3)napinacz - bo mi drga lekko(ale moze tak ma być ja się nie znam) na postoju już, a nie zmieniałem jeszcze rozrządu
Logan Opublikowano 17 Marca 2007 Opublikowano 17 Marca 2007 Witam..... dzisiaj zrezygnowałem z wycięcia kata.... bo podobno to nie on wprowadza silnik w drgania Wymieniłem poduche pod skrzynią ale jest bez zmian. :confused: Ktos napisał ze tak sie moze zachowywac auto z chipem. Jak moge sprawdzic np Vagiem czy autko nie zostało wczesniej "zachipsowane"??
pre_pl Opublikowano 17 Marca 2007 Opublikowano 17 Marca 2007 Jak moge sprawdzic np Vagiem czy autko nie zostało wczesniej "zachipsowane"?? zrobić logi grup 003,008, 011 na przykład
Simon Opublikowano 17 Marca 2007 Autor Opublikowano 17 Marca 2007 dzisiaj zrezygnowałem z wycięcia kata.... Ale przy naszym przebiegu i tak musisz coś z nim zrobić!
berciu Opublikowano 19 Marca 2007 Opublikowano 19 Marca 2007 Przy 1Z miałem taki objaw przy uszkodzonym tłumiku drgań
Simon Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Opublikowano 19 Marca 2007 Przy 1Z miałem taki objaw przy uszkodzonym tłumiku drgań I chyba masz rację tak mi dziś mechanik powiedział ale niewiem czy regenerować łącznie z siatką czy wstawić nowy za 120zł???
Logan Opublikowano 21 Marca 2007 Opublikowano 21 Marca 2007 Witam.... a jak można sprawdzić stan zlączki ? z zewnątrz siatka wyglada na nienaruszoną... ale jedak jak ruszam silnikiem to słychać skrzypienie czy cos takiego Jak mozna ją sprawdzić... ?
Gość darecki84 Opublikowano 21 Marca 2007 Opublikowano 21 Marca 2007 Witam a co powiecie na moje drgania jak jest zimny i mu przybutuje do ok 4tyś to zmuli go zaczyna szarpać silnikiem i strasznie kopci przez uszkodzony tłumik drgań jakby cofało spaliny gdy osiągnie ok 70 stopni wszystko jest ok moge kręcić ile chce co to może być ?
Norbi TDI Opublikowano 21 Marca 2007 Opublikowano 21 Marca 2007 Jak na zimnym silniku do 4 tyś. maszyne wkręcasz to co sie dziwisz, tylko czekaj jak turbina zdechnie albo cały silnik :eek: . :exclaim:
Gość darecki84 Opublikowano 21 Marca 2007 Opublikowano 21 Marca 2007 no nie odrazu pewien czas chodzi a nawet jak się zatrzymam i spadnie do ponizej tych 70 stopni to tak sie dzieje
Logan Opublikowano 21 Marca 2007 Opublikowano 21 Marca 2007 darecki84 prawdopodobnie masz zatkany katalizator.....
Gość darecki84 Opublikowano 21 Marca 2007 Opublikowano 21 Marca 2007 hmm a to czemu po 70 stopniach jest ok ?
Simon Opublikowano 22 Marca 2007 Autor Opublikowano 22 Marca 2007 Czy lepiej regenerować złączkę z oplotem siatkowym czy kupić nową uniw. i wstawić?
Szewczenko7 Opublikowano 23 Marca 2007 Opublikowano 23 Marca 2007 Czy lepiej regenerować złączkę z oplotem siatkowym czy kupić nową uniw. i wstawić? Kup nowa to najlepsze rozwiazanie
dark79 Opublikowano 23 Marca 2007 Opublikowano 23 Marca 2007 Czy lepiej regenerować złączkę z oplotem siatkowym czy kupić nową uniw. i wstawić? jedziesz do zakładu tłumikarskiego i wspawywuja Ci nową i już, koszt takiej operacji to ok 120pln, jade ze Sprinterem w jutro na wymiane tej złączki
Simon Opublikowano 26 Marca 2007 Autor Opublikowano 26 Marca 2007 A jakie wymiary ma złączka w moim wozie ktoś wie?(1Z 90KM)W sklepie mi mówią że to im muszę podać...A i jeszcze jak sprawdzić stan poduchy silnika?Bo też mi proponują wymienić bo niby znowu mi może paść ta siatka jak poducha jest wys.... [ Dodano: 20-04-2007, 20:41 ] Wywaliłem kata jest lepiej ale wymienię ten tłumik drgań jednak...bo widziałem że jest zasyfiony od środka i to pewnie powoduje że jest szczelny ale nie tłumi! Extra z wywalonym katem nie jest głośniej i milej się zbiera!
gzrybol Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Witam Mam TDI 115 KM przy delikatnym przyspieszaniu przy obrotach ok 1800-2000 szrpie mi całym autem jakby nie dostawał paliwa. byłem na serwisie ale turbinka i silnik ok nie było zadnych błędów problem tez w tym ze nie dzieje sie to czasmi. Filtry wymieniane miesiąc temu. Prosze o pomoc czy to cos powaznego, moze ktos zan jakiegos szpeca od TDI w okolicy Krakowa?
prokuski Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 MI TAK SZARPAL NA 1 BIEGU JAK RUSZALEM , I CZASAMI NA 4 PRZY 50-60KM/H , WYMIENILEM SPRZEGLO I JAK REKA ODJĄŁ :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się