Ambro Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 No więc własnie Tych 190zł nie obejdę ale zastanawiam się czy mogę jakoś sam zaprogramować czy zakodować (czy jak się tam mówi) ten kluczyk.
Kulek Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Instrukcja programowania pilotów. GRUPA VAG ( Audi, Seat, Skoda, VW). Do programowania pilota zdalnego sterowana muszą być dwa kluczyki. A ten wkładany do stacyjki może być plastikowy?? bo mam taki jakis dodatkowa z tworzywa a scyzoryk mi coś nawala
truckmaniac Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Instrukcja programowania pilotów. GRUPA VAG ( Audi, Seat, Skoda, VW). Do programowania pilota zdalnego sterowana muszą być dwa kluczyki. A ten wkładany do stacyjki może być plastikowy?? bo mam taki jakis dodatkowa z tworzywa a scyzoryk mi coś nawala :polew: Sorki, ale nie mogłem się powstrzymać :decayed:
Kulek Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Instrukcja programowania pilotów. GRUPA VAG ( Audi, Seat, Skoda, VW). Do programowania pilota zdalnego sterowana muszą być dwa kluczyki. A ten wkładany do stacyjki może być plastikowy?? bo mam taki jakis dodatkowa z tworzywa a scyzoryk mi coś nawala :polew: Sorki, ale nie mogłem się powstrzymać :decayed: ale nie wiem co Cie tak rozbawiło??
truckmaniac Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Włóż ten plastikowy do stacyjki i odpal
Kulek Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 bo mam w sumie 3 kluczyki 2 scyzoryki i cienki plastikowy ale jeden scyzoryk mi pieprzy przy otwieraniu z kluczyka a drugi z pilota
Ambro Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Plastikowym kluczykiem można normalnie odpalić auto. Jest to kluczyk awaryjny, który według zaleceń producenta powinien być przechowywany np. w portfelu. Gdzieś czytałem że powinno się go używać jedynie w sytuacjach awaryjnych. Podobno komputer odnotowuje, że użyto awaryjnego klucza.
steve69 Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Włóż ten plastikowy do stacyjki i odpal Nie wiem jak jest w B5, ale w B6 spokojnie odpalisz silnik z tego 3 plastikowego (u mnie przynajmniej nie ma z tym najmniejszego problemu). Czyli w tym plastikowym również jest chip... -- Pozdrawiam. Sławek
Kulek Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 No to biorę wszystkie klucze i idę próbować :> dzięki za info
Ambro Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Kluczyk plastikowy jest kluczykiem 4. Pełen komplet jaki otrzymuję się wraz z nowym autem to: 2 kluczyki główne, 1 warsztatowy i 1 awaryjny,plastikowy. Ktoś kiedyś twierdził że kluczyka awaryjnego można użyć ograniczoną ilość razy. Chyba chodziło, że nie można go stale używać i komputer liczy ile razy został użyty pod rząd. Głowy za tą teorie nie daje
truckmaniac Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Chyba troszkę się zagalopowałem. Sorki Cały czas byłem przekonany, że ten plastikowy jest tylko do otwarcia drzwi (awaryjnego). Nie wiedziałem, że da się nim odpalić brykę. Sorki :hi:
artim Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 Chciałbym sam zakodować imo w nowym kluczyku. Znalazłem na allegro transponder MEGAMOS ID13, posiadam VAG COMA USB KKL oraz program VAG EEProm. Czy to mi wyszczy żeby sczytać pin z imo i zaprogramować nową pastylkę?
szogun0 Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 Nie. Bo ten program nie zagra z fejsem na USB.
miniSteel Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 A w b6 jaka jest częstotliwość? :gwizdanie: To zależy od modelu czy jest wszędzie tak samo i gdzie mogę sprawdzić jaka jest u mnie
MoorPH Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 Jeśli to nadal aktualne, to daj znac na PW to dam Ci numer do znajomego. On z IMO radzi sobie bez problemu, ma sprzęt, czy z alarmem da sobie rade to niewiem. To jest w Jabłonnie/pod wawa/.
bolsblu Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Witam Piszę bo nie znalazłem odpowiedzi. Chodzi o pilota do b7 mam 2 scyzoryki. oba działaly, po czym z obu wyjołem baterie i przestały działać. zakodowałem oba piloty chyba wkładając jeden do stacyjki a drugi do zamka, dzialały. Teraz jeden główny przestgał działac i używam zapasowego. nie mogę zakodowac głównego. wymieniłem baterie i nic??????????
topor Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 witam. mam problem z zakodowaniem kluczyka, przestudiowalem w praktyce wszelakie teorie na temat programowania kluczyka i ni hu hu... a rozchodzi sie o to ze gdy podpinałem nowe radio poszła mala zwara a kluczyk byl w stacyjce..(mam nadzieje ze sie rozkodował) od dluzszego czasu nie moge sie z tym uporac, a otwieranie zamochodu niczym poloneza kluczykiem w zamek jest nieco uciazliwe...
dyrdan Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 odświeżę temat muszę dorobić kluczyk scyzoryk do Audi 2007, czy wiecie gdzie mogę to zrobić w Poznaniu lub okolicach w miarę tanio, uknułem że kupię obudowę z transponderem na allegro i muszę tylko dorobić grot i zaprogramować immo (chyba tak można) może zna ktoś ceny samego dorobienia i zaprogramowania
szogun0 Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 Raczej nie da rady. Pozostaje ASO.
Ambro Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 U mnie w Gdańsku u gościa dorabiającego klucze taka operacja kosztuje tyle co w ASO przed upustem. Czyli uważam że bez sensu. W ASO za domówienie zwykłego kluczka biorą 190 zł + 150 za zaprogramowanie. Możliwe że zamawiając sam grot będzie taniej o ile się tak można.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się