iza123 Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 Witam ! Chciałam się zapytać specjalistów czy żeby wyjąć rurę idącą od intercoolera do turbiny trzeba odkręcać chłodnicę ??? Bo mi przerdzewiała ta rura i zastanawiam się czy bardzo dużo roboty jest
Wihajster Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 Witam ! Chciałam się zapytać specjalistów czy żeby wyjąć rurę idącą od intercoolera do turbiny trzeba odkręcać chłodnicę ??? Bo mi przerdzewiała ta rura i zastanawiam się czy bardzo dużo roboty jesto ile wiem to od turbo do intercoolera jest rura gumowa no chyba ze sie myle
spanky Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 Witam ! Chciałam się zapytać specjalistów czy żeby wyjąć rurę idącą od intercoolera do turbiny trzeba odkręcać chłodnicę ??? Bo mi przerdzewiała ta rura i zastanawiam się czy bardzo dużo roboty jesto ile wiem to od turbo do intercoolera jest rura gumowa no chyba ze sie myle moze nie o ta rure chodzi ...... ;-) a wracajac do tematu jezeli chodzi o rure IC->turbo to chyba jak pamietam nie jest tam duzo miejsca ale powinno sie dac to zrobic bez ruszania chlodnicy .....
iza123 Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Opublikowano 16 Maja 2006 Witam ! Chciałam się zapytać specjalistów czy żeby wyjąć rurę idącą od intercoolera do turbiny trzeba odkręcać chłodnicę ??? Bo mi przerdzewiała ta rura i zastanawiam się czy bardzo dużo roboty jesto ile wiem to od turbo do intercoolera jest rura gumowa no chyba ze sie myle moze nie o ta rure chodzi ...... ;-) a wracajac do tematu jezeli chodzi o rure IC->turbo to chyba jak pamietam nie jest tam duzo miejsca ale powinno sie dac to zrobic bez ruszania chlodnicy ..... przerdzewiała mi strasznie i przez to mi samochodzik kopci i musze to zrobic bo dziury są w niej straszne i samochód jest słabszy
dark79 Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 może byc ciężko z tą rurą bo jak sie nie myle to na niej właśnie od dołu siedzi chłodnica, ale zawsze moge sie mylić, na podnośnik i trzeba parzeć co się dzieje przy odkręcaniu
Pikuś Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 Pnowie kolezanka dobrze mowi. Od turbo idzie kawalek rury gumowej ktora jest polaczona z kawalkiem metalowej rury, ktora idzie pod cala dlugoscia chlodnicy i tam znowu jest przejscie na gumowa i dochodzi do IC. Nie mam pewnosci jak ona jest polaczona z cala chlodnica i czy nie tworzy calosci ale raczej nie powinna.
iza123 Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Opublikowano 16 Maja 2006 kurde najpierw męczyłam się pół godziny żeby odkręcić przedni zderzak ( myślałam że poradzę sobie sama ) zderzak odkręciłam , następnie odkręciłam 3 srubki od podłużnicy ( bo od rury odchodzi takie ramie które jest tam przykręcone a rura ani nie drgnie . Chyba muszę poczekać na moją męską pomoc bo niestety ja nie umiem tej małpy odkręcic
piurko Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 Jestem pełen podziwu :shock: dla Twojego zapału do TAKIEJ pracy
dark79 Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 z tego co tam kiedyś zauważyłem to ona chyba jest przykręcona po bokach, a swoją drogą to ciekawe ze przerdzewiała, jakby tam jakaś wilgoć była, u mnie to tylko brudna,ani śladu rudej
Sprinter Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 Fakt, to podejrzane, że przerdzewiała, u mnie wygląda jak dzwon Zygmunt :mrgreen: Ani śladu rdzy. Może ma jakąś historię, a wiadomo potem takie są konsekwencje.
spanky Opublikowano 16 Maja 2006 Opublikowano 16 Maja 2006 Może ma jakąś historię.... czytaj. dzwon ..... :twisted:
Gość Murzyn Opublikowano 17 Maja 2006 Opublikowano 17 Maja 2006 kurde najpierw męczyłam się pół godziny żeby odkręcić przedni zderzak ( myślałam że poradzę sobie sama ) zderzak odkręciłam , następnie odkręciłam 3 srubki od podłużnicy ( bo od rury odchodzi takie ramie które jest tam przykręcone a rura ani nie drgnie . Chyba muszę poczekać na moją męską pomoc bo niestety ja nie umiem tej małpy odkręcic WOW! Jestem pełen podziwu i uznania! Ja już z najdrobniejsza pier**la do mechanika jezdze (plyn do spryskiwacza jeszcze sam wlewam) chyba sie zestarzalem :roll:
adadur Opublikowano 18 Maja 2006 Opublikowano 18 Maja 2006 W moim autku te rura i powrotna jest łączona tak jak piszecie gumowe na końcu lub kolanka a reszta ... w łasnie nie metalowe napewno to jakiś bardzo twardy plastik ale nie metal wiec nie rdzewieje. Popatrz na powrotne węrze z IC czy tam też jest metalowa wstawka bo moze w starszych tak bylo inaczej podejrzewam jakąś samoróbkę.
Pikuś Opublikowano 18 Maja 2006 Opublikowano 18 Maja 2006 W moim autku te rura i powrotna jest łączona tak jak piszecie gumowe na końcu lub kolanka a reszta ... w łasnie nie metalowe napewno to jakiś bardzo twardy plastik ale nie metal wiec nie rdzewieje. Popatrz na powrotne węrze z IC czy tam też jest metalowa wstawka bo moze w starszych tak bylo inaczej podejrzewam jakąś samoróbkę. Adadur jakie powrotne weze z IC???? A plastik o ktorym mowisz to jest kawalek rury ktora jest w komorze i jest w niej czujnik, a tu mowa o kawalku rury metalowej, ktora idzie pod chlodnicami. Czyba ze ja zle zrozumialem Twoja wypowiedza
adadur Opublikowano 22 Maja 2006 Opublikowano 22 Maja 2006 Obie wstawki są wykonane z tego tworzywa - jadna pod chłodnicą a druga obejściowa za silnikiem (patrząc do przodu).
oktawiusz5 Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 w ahu dało się bez zdejmowania przodu pas odginałem dołem trochę motania jest z poduszką silnika ale jak masz kanał to bedzie spoko ja robiłem na ziemi .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się