KubaMpakiet Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 efekt tykania powinien się nasilić a nie na odwrót. A jednak. Idac tym tokiem myslenia 15W powinien to calkowicie wyeliminowac...
wgabor Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Wiec tak, po przejsciu z 5W40 na 0W30 zauwazylem ze silnik nie wylecial w powietrze a tak powaznie po 300 km moge powiedziec ze lzej pracuje na jalowym, pod obciazeniem nie slysze roznicy, poki co nie tryka juz napinacz przy porannym starcie,jak narazie same plusy To jest ciekawe. Bo ten olej szybciej spłynie z napinacza i efekt tykania powinien się nasilić a nie na odwrót. To bardzo ciekawe bo mi po zalaniu 0w30 też przestal napinacz halasowac
Rabbi Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 pany czy teraz na zimę zalewać 5w40,5w30 czy może 0w30 ? jeżdżę 90% bardzo krótkie odcinki i 10% trasa. motor 1.8T 163KM ?
Dev Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Dobry 5w40 Np Liquy Moly synthoil high tech
Rabbi Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 dzięki.a pamiętasz ile oleju wchodzi do 1.8T ? ---------- Post dopisany at 08:42 ---------- Poprzedni post napisany at 08:33 ---------- już znalazłem,wchodzi 3,5L ...
KubaMpakiet Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 na krotkie odcinki lepszy bedzie 0W30 mozesz wybierac z syntetycznych, kolejnosc przypadkowa Motul Statoil Ravenol Fuchs Valvoline sam miód
slawek72 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Na krotkie jak najbardziej 0W, a przy tym zima idzie wiec zawsze to ciut szybciej cieplej w kabinie, oczywiscie zalezy to tez od kazdej oliwy z osobna, trzeba porownac karty i dobrac olej do wlasnych potrzeb. Sent from my A511
Rabbi Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 kumpel jeździ paskiem 1.8T na Valvoline 0w40 i sobie chwali.i chyba taki zaleję
KubaMpakiet Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 na Valvoline 0w40 d*py juz nie urywa Valvoline SynPower 0w40 Api Sj Malo wapnia i ogolnie malo wszystkiego za to 0W30 jest napakowany dodatkami jak cholera Valvoline Synpower MXL 0W-30
Rabbi Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 na Valvoline 0w40 d*py juz nie urywa Valvoline SynPower 0w40 Api Sj Malo wapnia i ogolnie malo wszystkiego za to 0W30 jest napakowany dodatkami jak cholera Valvoline Synpower MXL 0W-30 a co daje duża ilość wapnia w oleju?
KubaMpakiet Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 a co daje duża ilość wapnia w oleju? "neutralizuje kwaśne produkty spalania - wartość neutralizacji tych produktów obrazuje współczynnik TBN im wyższa zawartość wapnia i magnezu tym lepsze właściwości myjące i dyspergujące " zapozyczone z innego forum
POWER-KRIS Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Kupie se w aptece i dosypie będzie taniej. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4.
Rabbi Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 a co daje duża ilość wapnia w oleju? "neutralizuje kwaśne produkty spalania - wartość neutralizacji tych produktów obrazuje współczynnik TBN im wyższa zawartość wapnia i magnezu tym lepsze właściwości myjące i dyspergujące " zapozyczone z innego forum generalnie już d*pa zbita bo Valvoline 0W40 zalane. co ile tysi km taki 0W40 zmieniać?
KubaMpakiet Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 W 1.8T bym go trzymal do 10 tysi max, ale zrobisz jak bedziesz chcial
Rabbi Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 a gdybym miał Valvoline 0W30 to wymiana też co 10tyś? (pytam na przyszłość)
Rabbi Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 podziękował aha,zauważyłem dziś że na tym 0W40 nie ma już rzegotu łańcuszka z rana,który miałem na Motulu 5W40 przez pierwsze 1-2 sek po odpaleniu po nocy .i gitarra
jihaad Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Nie jarajcie się tak po zmianie oleju na inny, bo największą różnicą jest to, że ściągacie olej zmęczony, a zalewacie swieży.
Dev Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Dokladnie, jak sobie popracuje to bedzie to samo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się