jihaad Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 to i tak wyjdzie z 9 godzin czytania 9 godzin chcesz czytać kilka, kilkanaście postów? Na tej samej stronie: Witam posiadam 1.6 jaki olej będzie najlepszy dla niego? Syntetyczny , półsyntetyczny?. Przebieg 192 tyś. Syntetyk 5w40 motul x-cess sam latam na takim i jest git Wlej 5W40 potem wymieniaj olej co 10000km. I dalej: na tej stronie nie moge znaleźć swojego silnika Motul albo Total Poland albo Elf Poland albo EXM PVL Poland
xXPiotrekXx19 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 czyli jak do mnie to bedzie dobry motul 6100 x-cess 10w40 bo jednak chyba nie chcial bym ryzykowac z tym syntetykiem
jihaad Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Lej co chcesz, twoj samochod. I nie pytaj o rade, jesli nie chcesz ich sluchac. Wyslałane z SGSA
xXPiotrekXx19 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 nie ktuzi mowia ze nie wraca sie na syntetyk z pulsyntetyku dlaczego wedlug was powinno sie wrucic na syntetyk przy takim przebiegu pytam bo poprostu sie boje zeby cos sie nie stalo
kiko79 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 ta zasada obowiązywała w fiacie 125p... uszczelki nie są z mydła - syntetyk ich nie wypłucze, a jak już nie trzymają to na mineralnym silnik też pocieknie
jihaad Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 nie ktuzi mowia ze nie wraca sie na syntetyk z pulsyntetyku dlaczego wedlug was powinno sie wrucic na syntetyk przy takim przebiegu pytam bo poprostu sie boje zeby cos sie nie stalo Kolego, zdecyduj sie, czy chcesz rady z forum, czy od mechaników z PRLu. Zresztą ci młodsi zwykle nie lepsi, gdyż ta watpliwa wiedza przechodzi ze starego mechanika na młodego. Czasy sie zmieniają, technologie sie zmieniają, a większość i tak tkwi w średniowieczu olejowym. To wszystko juz było pisane, dziesiątki jak nie setki razy. Że nie ważny jest przebieg, że nie wazne jest LPG, że nie ważne jest... itd. Trzeba mieć jednak troche chęci i poczytać, bo nikomu sie nie chce robic wykładów olejowych dwa razy w tygodniu, dla każdego użytkownika oddzielnie.
Dev Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 nie ktuzi mowia ze nie wraca sie na syntetyk z pulsyntetyku dlaczego wedlug was powinno sie wrucic na syntetyk przy takim przebiegu pytam bo poprostu sie boje zeby cos sie nie stalo Ja pierd....
xXPiotrekXx19 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 czyli wybrac ten motul 6100 x-cess 5W40 i nie martwic sie kims innym co mi mowia na temat wymiany chce pomocy z forum bo chcial bym jezdzic na dobrym oleju a plukanie jest konieczne bo z 7 tys km teku robiony byl remoncik i czyszczona byla miska. i po tym byl wlany olej 10w40 i teraz go musze plukac czy nie przeprassam ze tak truje ale na punkcie auta jestem przewrazliwiony
bediks Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 no wlasnie skoro robiles remont o jakim piszesz to tym bardziej powinienes zalac go 5w40
Knob Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 nie ktuzi mowia ze nie wraca sie na syntetyk z pulsyntetyku dlaczego wedlug was powinno sie wrucic na syntetyk przy takim przebiegu pytam bo poprostu sie boje zeby cos sie nie stalo Na początku zeszłego roku byłem zmuszony kupić dupowóz. Okazyjnie kupiłem mazdę 323 1,3 z 1992r, przebieg powyżej 264 tys. Zalany był olej jakiś czarny i gęsty. Czemu gęsty? - bo jak był mróz, to rozrusznik ledwie kręcił, więc musiał być mineralny. Wymieniłem olej na syntetyk 5w40 bez żadnych płukanek. Auto lepiej zaczęło kręcić na mrozie, nie bierze oleju, nic nie cieknie, równiej pracuje silnik szczególnie na zimnym. Niebawem będzie już trzecia wymiana i jest ok.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 dziękuję za pomoc a co stosujecie do płukania ?
Dev Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 http://image.ceneo.pl/data/products/22409302/i-liqui-moly-plukanka-engine-flush-pro-line-500ml.jpg
xXPiotrekXx19 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 dzięki wielkie za pomoc ---------- Post dopisany at 23:01 ---------- Poprzedni post napisany at 22:45 ---------- a jeszcze na jakiej zasadzie działa ten płyn do płukania wlewam go do istniejacego oleju i przejeżdżam ileś km a potem spuszczam i zalewam nowym czy jak to działa ?
Dev Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Wlewasz na goracy silnik, najlepiej przez lejek bagnetu i odpalasz auto na 10-15 minut i zlewasz. Potem nowy olej i filtr i wioooooo...
xXPiotrekXx19 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 aha no to juz wszystko wiem wielkie dzięki za pomoc
KubaMpakiet Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Na jalowym, i nigdzie nie jedziesz, nawet po bulki do Tesco dla tesciowej
slawek72 Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Generalnie "turlac" sie mozesz z plukanka, ale najlepiej nie dalej niz kilkadziesiat metrow, oczywiscie na niskich obrotach, plukanek wartych uwagi jest kilka m.in Liquid Molly, Millers, Motul, Amsoil, Valvoline. Sent from my A511
yarosyaros Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Koledzy jaką normę ma mieć olej do Audi z silnikiem benzynowym??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się