Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi RS4 Avant 2.9 TFSI Glacier white - odebrana


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Marzenie:) tylko jednak koniecznie czarne:D i Gratulacje furaka:) teraz to chyba najdłuższe 3 miesiące przed tobą:D

Opublikowano

gratki! bez dwóch zdań. W końcu RS, którym będzie można zrobić 500KM na baku po autostradzie :P

BTW. dopiero teraz skojarzyłem znajomą twarz ..:: Platinium Forumus ::.. czytając wątek "co zamiast STI MY15" ;)

Opublikowano

Gratulacje! No i życzę dużo wytrwałości w oczekiwaniu a jak już odbierzesz to dużo cierpliwości... dla Twojej żony :grin:

Opublikowano

gratulacje zakupu! męski wybór :kox:

 

17 godzin temu, Kosmita napisał:

EDIT: a u nas właśnie też wrzucili konfigurator RS-y na stronę :) Idę się pobawić :)

 

polski konfigurator jest już od piątku ;) moja konfiguracja wyszła na ok 501 000 ;) więc jeszcze nie tak źle..

Opublikowano
2 godziny temu, jedrekx napisał:

gratulacje zakupu! męski wybór :kox:

 

 

polski konfigurator jest już od piątku ;) moja konfiguracja wyszła na ok 501 000 ;) więc jeszcze nie tak źle..

Jest od piątku ale mi w weekend błąd wywalało cały czas i wyrzucało z konfiguratora, a właściwie nie mogłem w niego wejść. Wczoraj zrobiłem dwie konfiguracje pod siebie i oszczędniejsza wyszła 530, ta docelowa prawie 600. No nic. Będę się zastanawiał. Pewnie RS5 sportback będzie dla mnie fajniejszy i w tej samej cenie. Czekam na warunki finansowe Panamery i na wejście A7, a właściwie S7 do konfiguratorów i w przyszłym roku będzie trzeba coś mądrego wymyśleć. 

Opublikowano

Jak robię konf. na Audi.pl to wychodzi 570K pln. Uff pojechali trochę z tymi cenami ........Problem w tym że w B9 musisz mieć wyposażeni inaczej to nie ma sensu.

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie tak jak pisałem wcześniej, albo gdzieś indziej - b9 za 150 tys. można kupić, pytanie: po co? Wolałbym fajnego Superba wtedy wziąć.

B9 opłaca się kupić żeby była jako tako sensowna od 250k, S4 od ok. 400, a RS4 od 500. Poniżej tych kwot w sumie bez sensu kupować. Lepiej zejść poziom niżej i dobrać żeby to wyglądało jakkolwiek.

Chociaż z drugiej strony jak mówią Szkoci o Whisky - Nie ważne jak (np. 25 letnią single malt w drinku z colą) ważne żeby pić :) Więc i w Audi nie będą płakać jak ktoś golasa zamówi.

Edytowane przez Kosmita
Opublikowano

Gratulacje!  Fura pierwsza klasa i kolor biały też dobry wybór praktyczny i ładny :) Jak pojezdzisz daj znać co z tym silnikiem jakie odczucia jak przyspiesza itd. 

Opublikowano

Piękna.

Jaki rabat Ci dali ??

Opublikowano
7 minut temu, rodosbwa napisał:

Gratulacje!  Fura pierwsza klasa i kolor biały też dobry wybór praktyczny i ładny :) Jak pojezdzisz daj znać co z tym silnikiem jakie odczucia jak przyspiesza itd. 

Będzie przepaść. S4 b9 jeździ tak jak RS4 b8. Więc RS4 b9 będzie wymiatać. No i po opiniach nowego RS5 będzie to normalny też samochód użytkowy tzw. daily car bez żadnych wyrzeczeń. 

Opublikowano

rozbiłeś Pan bank :kox: 

 

Właśnie to mi się podoba w nowych RSach, łącznie z obecnym RS6/RS7 że nie sa to auta tylko dla zakręconych freak'ów tylko dla zwykłych ludzi. Da się tym jeździć na codzień bez wyrzeczeń a co najlepsze z umiarkowanym spalaniem. Pewnie nie uwierzycie ale RS7 MY2015 kuzyna ma średnie spalanie 13,5/100km. 

Opublikowano
rozbiłeś Pan bank :kox: 
 
Właśnie to mi się podoba w nowych RSach, łącznie z obecnym RS6/RS7 że nie sa to auta tylko dla zakręconych freak'ów tylko dla zwykłych ludzi. Da się tym jeździć na codzień bez wyrzeczeń a co najlepsze z umiarkowanym spalaniem. Pewnie nie uwierzycie ale RS7 MY2015 kuzyna ma średnie spalanie 13,5/100km. 
Ja mam w 3.0 tdi średnie ponad 9L i połowę koni rs7 :-D Także jak widać rs zmierzają w dobrym kierunku oby tak dalej! Zachodzi pytanie jak z dźwiękiem silnika przy tym downsizingu..

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, rodosbwa napisał:

Ja mam w 3.0 tdi średnie ponad 9L i połowę koni rs7 :-D Także jak widać rs zmierzają w dobrym kierunku oby tak dalej! Zachodzi pytanie jak z dźwiękiem silnika przy tym downsizingu..

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
 

o dźwięk to się nie martw. Po pierwsze w RS4 możesz domówić sportowy wydech (nie mylić ze sportowymi końcówkami, które też można domówić), który gra agresywniej od serii, a po drugie teraz z R4 robią Ci dźwięk V8 albo V12 co tylko życzysz :) I dla ucha nie ma różnicy żadnej.

Edytowane przez Kosmita
Opublikowano
o dźwięk to się nie martw. Po pierwsze w RS4 możesz domówić sportowy wydech (nie mylić ze sportowymi końcówkami), który gra agresywniej od serii, a po drugie teraz z R4 robią Ci dźwięk V8 albo V12 co tylko życzysz [emoji4] I dla ucha nie ma różnicy żadnej.
Nic tylko brać rsa :-D. Przy okazji nowy rs4 będzie lepiej spisywał się na torze bo zawsze to mniej kg z przodu przez silnik 2.9 l. Jak byłem na torze w Poznaniu to audi rs6 c6 przez ten ciężki silnik krecily bardzo słabe czasy mimo iż mocy było dużo w zapasie. Co do wydechu to zapewne dźwięk jest z głośników wspomagany?

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Jak robię konf. na Audi.pl to wychodzi 570K pln. Uff pojechali trochę z tymi cenami ........Problem w tym że w B9 musisz mieć wyposażeni inaczej to nie ma sensu.

Ale Twój w Norwegii pewnie z 60% droższy??


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Krumak napisał:


Ale Twój w Norwegii pewnie z 60% droższy??


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Seria miala kosztowac cos okolo 1kk NOK

Wiec + dodatki mysle, ze wyszlo okolo 1,2-1,4kk NOK

Edytowane przez Kooga
Opublikowano

Dobrze muslislisz wyszlo 1,4 a po rabatach 1,2 kk nok. S4 mogłem mieć za 1,0 a w tym wypadku nie bylo się co zastanawiać. Roznica w osiagach jest ale nie jakaś potworna to S4 też jest szybkie ja po prostu kocham wygląd RSow  z tymi nadmuchanymi blotnikami.

Przed zamówieniem jeździłem Nowym RS5 i z tym nowym motorem auto idzie strasznie ale największe różnica w stosunku do S4 jezt taka że 2.9 TFSI kręci się wyżej i jest mocniejszy w górnym zakresie obrotów. To co przemawia też za RS poza wyglądem to nowe zawieszenie DRC które w RS5 jest zkalibrowane wręcz fantastycznie.W trybie Komfort auto tłumi jak wysokiej klasy limuzyna a w Sport jest twardo tak jak powinno być.

Opublikowano

Witaj, 

Gratulacje auto poezja :D

BTW. Do białego pakiet carbon też by pasował.

Pozdrawiam

 

Opublikowano

Graty zamówienia, teraz byle do odbioru oraz liczyć na to, ze nie zmienia terminu :P  fajnie, że jasny kolor bo eksponuje wszystkie detale :) 

Przy Nardo Grey tez dobrze by wyglądał. Oglądałem rs3 w tym kolorze i jak dla mnie petarda :kox: 

p.s czekam na fotki jak będzie po zjeździe z platformy :decayed: 

Opublikowano
6 minut temu, turdzi napisał:

Dobrze muslislisz wyszlo 1,4 a po rabatach 1,2 kk nok. S4 mogłem mieć za 1,0 a w tym wypadku nie bylo się co zastanawiać. Roznica w osiagach jest ale nie jakaś potworna to S4 też jest szybkie ja po prostu kocham wygląd RSow  z tymi nadmuchanymi blotnikami tak więc w praktyce niewiele drożej niż w PL.

 

Przed zamówieniem jeździłem Nowym RS5 i z tym nowym motorem auto idzie strasznie ale największe różnica w stosunku do S4 jezt taka że 2.9 TFSI kręci się wyżej i jest mocniejszy w górnym zakresie obrotów. To co przemawia też za RS poza wyglądem to nowe zawieszenie DRC które w RS5 jest zkalibrowane wręcz fantastycznie.W trybie Komfort auto tłumi jak wysokiej klasy limuzyna a w Sport jest twardo tak jak powinno być.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...