Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witaj, 

Jeżeli wystaje to minimalnie.

Może akurat Conti tak się układa?

Ważne, żeby nic nie przycierało...

Wygląda ten setup świetnie!

BTW. Jak sprzęgło?

Pozdrawiam

 

Opublikowano

Sprzegło.. opisze szerzej bo ty znasz temat na bieżąco przez telefon inni nie.

Jak wiadomo wpadł Makland. Cały promieniałem. Czekałem na ten „klej”...
Po zmontowaniu auta czekam na telefon od mechanika żeby odbierać, patrze, dzwoni, ubierając buty odbieram.
A on ze jest jedno wielkie G..... ze sprzęgłem, wsteczny nie wchodzi w ogole, jedynka ledwo i juz wpinajac bieg auto zaczyna sunąć do przodu. Jak juz sie uda wrzucić bieg to przy 2,5 tys zrywa, ślizga sie sprzeglo, auto stoi obroty ile byś chciał. I że on zaczyna zrzucać skrzynie bo tak mi nie odda auta, musi być seria, a mówił zeby wynalazków nie wkładać..
Dzwonie szybko do Maklandu, łącza z Makowskim a on spokojnie tłumaczy ze tak sie zdarza, trzeba pojeździć chwile, strzelić ze sprzegła kilka razy i sklei. Nie podoba mi sie ten pomysł ale sie zgodziłem poczekać i sprawdzić czy faktycznie, zależy mi na kevlarze..
Przejechałem do tej pory 500 km, kilka razy pilowalem sprzeglo co jest dla mnie kretyństwem bo dostaje tez dwumasa i docisk, ale jak chłop mowi ze da sobie odciąć reke ze pomoże, to zawsze bede miał te reke...

Nie wiem co dalej robic, sprzeglo niby pózniej zaczyna sie ślizgać bo przy 3-3,5 tys obrotów, ale boje sie wyprzedzić, nie wiem jak ciągnie do tej pory nowa hybryda od Geremiego i generalnie duży niesmak. Ciesze sie z wolnej jazdy tylko dlatego, ze są Rotory i wożę się pomau.

Rady ? Ktos miał problem taki z Kevlarem ? Z Maklandem ?


Doradzajcie bo nie wiem co robic.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Grzegorz dziwna sprawa. Ja problemów nie miał absolutnie żadnych. Wszystko śmiga jak należy. 

Nie słyszałem też żadnych niepochlebnych opinii odnośnie Maklandu.

Dziwna sprawa :mellow:

Opublikowano

Ale biegi wchodza Ci teraz normalnie ? Moze jakas lipa z dociskiem ?

Opublikowano

Tak patrze na zdjecia i wedlug mnie opona 225,mam u siebie 235 i tez jest problem ja siadzie komplet osob dlatego ze boki opony ocieraja o blache nadkoli i scieraja lakier do blachy gołej uwazaj na to bo potem do rdzy juz nie daleko...

Opublikowano

@daglas

Makland twierdzi ze to przez podwójne blaszki miedzy okładzinami tarczy, i przez to potrzeba czasu bo wyszło 0,5-1,0 mm za dużo okładziny kevlarowej.

Jeden kolega mi podpowiedział ze mogli nie zredukować luzu na docisku na prasie, jutro zadzwonię. Teraz polatałem chwile po esach i sprzeglo zaczyna cos kleić, nie strzelałem z niego po prostu kręciłem pod 6 tysięcy 2-3-4 i chwilami lekko uslizgiwało, popuszczalem gazu, znowu but i trzymało. Wiec cos zaczyna sie dziać, ale wbicie jedynki i wstecznego to porażka.

 

@Mizur138 co do opon to ty masz chyba 8,5 cala felgę ? To inaczej układa oponę i jest bardziej na sztorc, wyższa i może trzeć. U mnie jest opona rozpłaszczona przez szersza felge a i z tylu nigdy nie jeździ nikt cięższy niż moje 1,5 i 6 letnie dzieci.. póki co jest wszystko Ok.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Opublikowano

Jeżeli chodzi o tarczę z Maklandu mam bardzo podobnie. Jazda na pólsprzęgle nie istnieje, jazda z jedynki ze wzniesienie nie bardzo trudna. Dostałem te same informacje co ty od Maklandu, przypalać i ma się ułożyć. Przysłali mi druga tarczę na nowo obitą i jutro ją wsadzam. Będę składał u nich oficjalna reklamację, bo drugi raz zwalam skrzynię. Jeżeli sytuacja sie powtórzy opisze przygodę z Maklandem na wszystkich forach. Mam w swoim mieście kolegę co miał identycznie jak ty. Dam znać co i jak po kolejnej wymianie tarczy. Dwumas i docisk mam nowy więc krzywy raczej nie jest.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dzięki @Maniusiek28 .. też postawie na swoim i jutro atakuje telefonem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Grześ, rozmawiałem z kumplem z Hamburga który przerabia auta na potężne moce i wszystkie kuje kevlarem. Powiedział, że to się musi ułożyć i takie objawy to norma. On zanim puści auto na wyścigi to katuje wręcz sprzęgło. No stres i do przodu[emoji12]

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Grześ, rozmawiałem z kumplem z Hamburga który przerabia auta na potężne moce i wszystkie kuje kevlarem. Powiedział, że to się musi ułożyć i takie objawy to norma. On zanim puści auto na wyścigi to katuje wręcz sprzęgło. No stres i do przodu[emoji12]

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka



No hej Dawid. Tak jak wyżej pisałem chwile dzisiaj je pomęczyłem i faktycznie cos tam zaczyna uciągać. Długo mi nie zrywało nie ślizgało tylko delikatnie przerywało, podslizgiwało, ale po odpuszczeniu gazu i ponownym bucie w podłogę juz kleiło. Dopiero pod domem dwa razy strzeliłem z jedynki ( lekko lotny start ) to zaczęło sie ślizgać i po tym az do domu to powyżej 3 wyskakiwał napęd. Dopiero jak sie schłodzi to trzyma.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano
11 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Makland twierdzi ze to przez podwójne blaszki miedzy okładzinami tarczy, i przez to potrzeba czasu bo wyszło 0,5-1,0 mm za dużo okładziny kevlarowej.

Jeden kolega mi podpowiedział ze mogli nie zredukować luzu na docisku na prasie, jutro zadzwonię. Teraz polatałem chwile po esach i sprzeglo zaczyna cos kleić, nie strzelałem z niego po prostu kręciłem pod 6 tysięcy 2-3-4 i chwilami lekko uslizgiwało, popuszczalem gazu, znowu but i trzymało. Wiec cos zaczyna sie dziać, ale wbicie jedynki i wstecznego to porażka.

Myslalem ze ten Makland to idealne rozwiazanie zarowno cenowe jak i tuningowe. A jednak. Mam nadzieje, ze sie ulozy bo wiem jak irytujace jest oddawanie auta po raz kolejny na warsztat w tej samej sprawie.

Opublikowano

U mnie porażka jest ruszenie z 1'ki na wzniesieniu. Dziś auto ponownie u mechanika druga tarcza z Maklandu wlatuje. Trzymam kciuki aby było dobrze. Dam foto jak wygląda moja tarcza po demontażu i 30 dniowym uzytkowaniu.

Opublikowano
U mnie porażka jest ruszenie z 1'ki na wzniesieniu. Dziś auto ponownie u mechanika druga tarcza z Maklandu wlatuje. Trzymam kciuki aby było dobrze. Dam foto jak wygląda moja tarcza po demontażu i 30 dniowym uzytkowaniu.

Ok i zrob zdjęcie jak nie jest za późno nowej tarczy, jaka grubość okładzin


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Grubość 9mm , zauważyłem tez ze wczesniej wkładana tarcza była z kawałków, ta co wkładzm dziś jest pierścień w całości. Foto tarczy którą dosłano mi p[o zgłoszeniu problemu.

IMG-20180326-WA0001.jpeg

IMG-20180326-WA0003.jpeg

Opublikowano
W dniu 8.04.2018 o 12:51, H4mm3R napisał:

Mi nie chodzi że jest wysoko czy za dużo gumy, przecież nie każdy musi mieć naciągi i mega glebę, tylko o to że koło wystaje 1,5cm poza błotnik. Nie sztuką jest zapodać fajne koło jak później nie da się tego spasować. Gdyby te felgi miały ET40 to by lepiej spasowały. 

Te parametry (9J ET33) Spokojnie się schowają. Stawiam na nie opuszczone auto i niestety zdjęcie zostało tak zrobione, że wygląda jakby sporo wystawały koła. Też swoje jak pstrykałem to na foto tak wychodziły, a na żywca całkowicie inaczej.

201610121_qnsxqhq.jpg

Opublikowano
Te parametry (9J ET33) Spokojnie się schowają. Stawiam na nie opuszczone auto i niestety zdjęcie zostało tak zrobione, że wygląda jakby sporo wystawały koła. Też swoje jak pstrykałem to na foto tak wychodziły, a na żywca całkowicie inaczej.

201610121_qnsxqhq.jpg

Auto było opuszczone ale nieruszane, wiec kola były napięte. Zdjęcia nie oddają, masz racje, ciezko umieścić na zdjęciu faktyczne odsadzenie. Z przodu po 2-3 mm wystają, tył równo albo 1 mm, zależy kto jakiego zeza ma.. ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano (edytowane)

@Maniusiek28 - jak sytuacja ? Masz zdjęcie tej miesięcznej tarczy ? Widać jakas przyczynę ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

 

Edytowane przez HOLMATRO
Opublikowano (edytowane)

Ja mam u siebie kevlar i nie było takich jaj, ale robiłem gdzie indziej ;) i tez moje sprzęgło wyglądało inaczej, (inna mieszanka zapewne) po założeniu nie katowałem (ok 300km spokojnej jazdy, dużo zmiany biegów, żeby docisk popracował sobie), nie było problemów z wbijaniem jakikolwiek biegów, jazda na półsprzęgle to czysta przyjemność, dziwna sprawa z tym Twoim sprzęgłem...  u mnie aktualnie 20tyś pykło i klei dalej tak jak kleiło, nic nie ślizga. 

Mniej więcej tak moja tarcza wyglądal o ile pamiętam (zdjęcie z google podglądowe ale chodzi mi o rodzaj mieszanki nabitej na tarcze)

DSC_0194.jpg

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano

@arek_cccp wrzuć zdjęcie jeszcze raz, nie widać nic.. :/

Opublikowano (edytowane)

No juz jestem po wymianie. Nowa tarcza 70% poprawy, do czegos bym sie tam przyjebał ale naprawdę jest lepiej. Stara tarcza spalona ale to normalne, bo kazali upalać aby się ułozyła. Ale ciekawi mnie ile procent jej przylegało (X), moim zdaniem bardzo mało. Dwimas i docisk nowy . Stara była z kawałków , nowa w całości.

IMG-20180411-WA0009.jpg

IMG-20180411-WA0007.jpg

Edytowane przez Maniusiek28

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...