Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki za update Grześku!

Na przyszłość info pewnie się przyda.

Z tym nitowaniem okładziny istotna kwestia?

BTW. odnośnie dźwięku tłumików RM nic nie wysyłałem, filmiki tego nie oddadzą.

Może w Bukowinie odsłuchasz? ;D

Pozdrawiam

 

 

 

 

Opublikowano
29 minut temu, HOLMATRO napisał:

Za kilka godzin dostanę telefon z werdyktem od mechanika, ja jutro będę przy aucie dopiero. 

Czekam na zwrotny feedback... :)

Opublikowano
10 minut temu, black4 napisał:

Z tym nitowaniem okładziny istotna kwestia?

Te bajki już słyszałem... że inny sposób nitowania, że okładzina z kilku elementów a nie z jednego, że dlatego ze bez docisku... no mam nadzieje że będzie już dobrze...

Mój SAchs Perf po zabielniu i Luk8090s klei miodnie.

 

PS. Ciekawe jak po upierdzielaniu.

Opublikowano
W dniu 3.02.2019 o 15:22, HOLMATRO napisał:

9ECE1A12-0B68-421B-A154-ACD34C0C95BC.jpeg

 

o to ci Tomku chodziło ?

Zamontuj i wciśnij przycisk na odpalonym aucie :decayed:

Opublikowano
19 minut temu, H4mm3R napisał:

Zamontuj i wciśnij przycisk na odpalonym aucie :decayed:

Ze nie to ? Nie stresuj mnie

Opublikowano

Pany takie pytanie,a nie podeszłoby sprzęgło z 3.0TDI????chodzi mi o tarczę i docisk,bo o ile dobrze pamiętam tam też jest 240mm,a seria klei do około 600nm.

Opublikowano
41 minut temu, HOLMATRO napisał:

Ze nie to ? Nie stresuj mnie

Nie wiem jaki tam jest przekaźnik, zamontuj to zobaczymy.

Opublikowano
3 godziny temu, HOLMATRO napisał:

Zestaw sprzęgła doszedł, montujemy, testujemy. 

Zabielone 3 razy ładniej niż ostatnio, zmieniony sposób nitowania który okazał się (wstępna) przyczyną moich problemów. 

30D089B4-B13F-482E-A40D-9FF42CA9AB62.jpeg

4877141D-8AAF-45C8-8137-64DDD021FFDB.jpeg

2038B866-406B-4BB7-9B8A-5FF4497B196B.jpeg

4253EF57-166A-4B72-9CEA-52096887A053.jpeg

 

Dużo dyskutowałem z Makowskim, gdybym dorwał na czas docisk Sachsa Performance poszedłby Luk8090S, ale ze musi zostać seryjny zrobił jeszcze raz kevlar. Wsadziłem do kilku aut już to samo i wszędzie jest bardzo dobrze, golf GTI 350 KM przyjął kevlar jak dziecko mleko matki. 

Za kilka godzin dostanę telefon z werdyktem od mechanika, ja jutro będę przy aucie dopiero. 

Mody się kumulują, dzisiaj kupiłem kolejny element niezbędny do pewnego moda o którym wspominałem. 

Bardzo ładnie to wygląda, pisz jak najszybciej, jakie efekty, jaka różnica!

Pozdr.

Opublikowano
5 godzin temu, black4 napisał:

Dzięki za update Grześku!

Na przyszłość info pewnie się przyda.

Z tym nitowaniem okładziny istotna kwestia?

BTW. odnośnie dźwięku tłumików RM nic nie wysyłałem, filmiki tego nie oddadzą.

Może w Bukowinie odsłuchasz? ;D

Pozdrawiam

 

 

 

 

Maciej nie chrzan tylko wyślij cokolwiek, czekam i czekam ! Wiem ze na nagraniu będzie trochę inaczej, ale lepszy rydz jak nic, coś tam bede już wiedział. 

W Bukowinie mnie nie będzie, dla mnie to trefny termin, mam dużo rzeczy i spraw na głowie na przełomie tych miesięcy. 

Ale tak jak i w zeszłym, tak w tym roku czekam na fotorelacje z twojej strony :good:

Opublikowano

wiesz że takie zabawy "sprzęgłowe" robią dość dobrze chłopaki z wroo

rm bym ci osobiście nie polecił, moja pucha rozleciała się dość szybko (puściły spawy)

 

Opublikowano
24 minuty temu, _małyTM_ napisał:

 

rm bym ci osobiście nie polecił, moja pucha rozleciała się dość szybko (puściły spawy)

 

No właśnie z tym mam problem u mnie, puchy i końcówki bardzo szerokie i często lała się tam woda podczas mycia, przyszedł mróz i puściły spawy od tylu. Do tego zamókł cały wkład i wełna, zaczęło mi tak rezonować strasznie w środku ze mam dość. 

Jesli nie RM, to co jeszcze jest w przystępnej cenie sprawdzone ?

Opublikowano

I co szarpie czy nie?

Opublikowano
7 minut temu, HOLMATRO napisał:

No właśnie z tym mam problem u mnie, puchy i końcówki bardzo szerokie i często lała się tam woda podczas mycia, przyszedł mróz i puściły spawy od tylu. Do tego zamókł cały wkład i wełna, zaczęło mi tak rezonować strasznie w środku ze mam dość. 

Jesli nie RM, to co jeszcze jest w przystępnej cenie sprawdzone ?

Może magnaflow? Dobre opinie ma. Niestety sztuka wychodzi ~500zł ? O ile masz już końcówki fajne, to jeszcze można to przełknąć, ale zakup 2 tłumików + końcówki + montaż, to koszta trochę się robią. Są fajne okrągłe tłumiki i nie będziesz miał takich wielkich puch :D

Opublikowano
13 minut temu, golden87 napisał:

I co szarpie czy nie?

Wiesz co miałem tyle roboty cały dzień dzisiaj, ze nie miałem chwili żeby zadzwonić i zapytać czy ujeździli auto i sprawdzili czy gra, a teraz już nie będę wydzwaniał. Skoro nie dzwonili, a jak coś jest nie tak to zawsze telefonują i pytają co postanawiam, to znaczy, ze jest kino. Jutro mam spotkanie rano i dopiero przyjadę zobaczyć auto koło 11-12. Po południu mam do zrobienia ze 100 km i wezmę Audi na testy, sprawdzę sprzęgło w każdym scenariuszu. 

W środę gonie do bielska białej, może wezmę audi, chociaż zaczął mnie ten wydech już męczyć trochę na autostradzie. 

Jutro ci zrelacjonuje jak to siadło :good:

14 minut temu, MarcinL napisał:

Może magnaflow? Dobre opinie ma. Niestety sztuka wychodzi ~500zł ? O ile masz już końcówki fajne, to jeszcze można to przełknąć, ale zakup 2 tłumików + końcówki + montaż, to koszta trochę się robią. Są fajne okrągłe tłumiki i nie będziesz miał takich wielkich puch :D

Trochę drogo, tysiak za dwie puszki. Wiadomo, płaci się za jakość. 

Pewnie bym wziął bez zastanowienia, gdyby nie to ze świeżo kupiłem nowy gwint, heble 345 się malują i zaraz muszę kupić tarcze OZ i Ferodo DS, a to już się robi cena jak za wydech. ?

Zobaczę, może ktoś coś jeszcze zaproponuje ciekawego. :eusathink:

Opublikowano (edytowane)

To lipa z Bukowina Panie,

Ja tu się już cieszyłem, że wreszcie pogadamy i obczaje bolida a Ty mi z chrzanieniem wylatujesz ? Odnośnie RM nie spotkałem się z puszczającymi spawami na tłumikach. Kiedyś ktoś pisał o przypadku felernego spawu na DP. Dawne story. Widziałem za to pokryte nalotem rdzy Magnaflow. Oczywiście nic nie sugeruje. Zależy kto na jaka partie trafi...

Zerknij na układ ma 2 x RM01 i 2 x RM14 w 1.8T:

Pozdrawiam ☺

Edytowane przez black4
Opublikowano
Godzinę temu, black4 napisał:

To lipa z Bukowina Panie,

Ja tu się już cieszyłem, że wreszcie pogadamy i obczaje bolida a Ty mi z chrzanieniem wylatujesz ? Odnośnie RM nie spotkałem się z puszczającymi spawami na tłumikach. Kiedyś ktoś pisał o przypadku felernego spawu na DP. Dawne story. Widziałem za to pokryte nalotem rdzy Magnaflow. Oczywiście nic nie sugeruje. Zależy kto na jaka partie trafi...

Zerknij na układ ma 2 x RM01 i 2 x RM14 w 1.8T:

Pozdrawiam ☺

Szału to tu nie ma totoalnie.. no i nie wiem czyje to ale nie moge patrzeć na ten skrzywdzony zderzak.. :facepalm:

czekam na twój filmik, bo masz przelot środek jak ja i końcowe same, ten układ mnie interesuje. Szukałem na YT to niewiele jest w Vagach w takim ustawieniu. 

Opublikowano
11 godzin temu, HOLMATRO napisał:

to co jeszcze jest w przystępnej cenie sprawdzone ?

podobno lepiej wykonany jest proex
zadzwoń do "mg" mi za zrobienie końcowego tłumika powiedzieli 700zł

ewentualnie "trykal" arek_cccp ma jego kpl wydech

Opublikowano
14 godzin temu, golden87 napisał:

I co szarpie czy nie?

Odebrałem auto, biegi wchodzą jak w ciepłe masło, różnica między tym co było a jest-kosmiczna.

Przy ruszaniu zero skakania, szarpania, nawet pulsowania. Dużo lepiej niż seria, jak pamietam. Jeszcze nie goniłem go na wyższe obroty, za dwie godziny jadę w dalsza trasę międzymiastowa to sprawdzę jak z trzymaniem momentu, ale już widzę, ze od początku jest pełen styk tarcz i nie ma mowy i jakimś uślizgu. 

Takze z reklamacji jestem bardzo zadowolony, do kartonu wrzucili zgodnie z obietnica kasę dla mechaników za zrzucenie skrzyni ?

Nadal jestem z tych, którzy będą chwalić makland i ich okładziny. Kilka aut dostało od nich zestawy i wszędzie ( prócz mnie ) była bajka od początku. Natomiast u mnie reklamacja przebiegła bardzo miło i sympatycznie, może z uwagi na fakt, ze kilka faktur już na mnie wystawili. :drinks:

Opublikowano

Grzesiek, co do gwintu, to szukałeś używki pod konkretne klasy wagowe? Czy po prostu b7 Q?
Szukałem niedawno używek do ewentualnej regeneracji, ale zupełnie nie wiem czy kierować się klasami wagowymi - aktualnie mam 1BV i na każdej studzience wypadają plomby. Regulacja twardości by się przydała :kox:

Opublikowano
26 minut temu, HOLMATRO napisał:

Przy ruszaniu zero skakania, szarpania, nawet pulsowania. Dużo lepiej niż seria, jak pamietam. Jeszcze nie goniłem go na wyższe obroty, za dwie godziny jadę w dalsza trasę międzymiastowa to sprawdzę jak z trzymaniem momentu, ale już widzę, ze od początku jest pełen styk tarcz i nie ma mowy i jakimś uślizgu. 

Czyli może w końcu uporali się z jakimś tak problemem technologicznym, jak wchodzili na poczatku ich oferta wydawala sie rewalacyjna, bo na serjnym docisku mozna bylo robic konkret rzeczy, ciekawi mnie dlaczego mnie nie obili korkiem tylko Lukiem 8090s skoro już niby opanowany problem, w sumie nie wazne juz, wazne ze juz masz oki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...