Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] 1.8T Quattro Avant


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak więc audi wróciło do żywych 

IMG_2308.JPG

Podczas remontu zrobione zostało :

-Kompletna regeneracja głowiny 

-Napinacz Swag + łańcuch INA

-blok po honowaniu

-pierścienie prima

-panewki główne kolbenschmidt

-panewki korbowodowe kolbenschmidt sputter

-polerowanie wału 

-nowe sruby głowiny Erling 

-uszczelka głowicy VW

-Kompletny rozrząd INA + pompa wody INA 

-uszczelniacz wału przód i tył 

-uszczelniacze wałków rozrządu + wałka pośredniego 

-uszczelka dekla,miski,podstawy filtra oleju,chlodniczki oleju , obu kolektorów, turbo dosłownie wszystko co się dało 

-nowa odma 

-termostat

-oringi wtrysków

-nowy docisk sachsa 

-tarcza kevlar 

-nowe łozysko skf 

Pewnie o czymś zapomniałem ale większość rzeczy jest nowa 

 

 

Opublikowano

Noo to teraz nic tylko się cieszyć ;) niech służy 

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Jak wyglądały panewki wałka pośredniego?

Opublikowano
8 godzin temu, Randor napisał:

Jak wyglądały panewki wałka pośredniego?

Zewnętrzna już się kruszyła i ją wymieniłem cena chyba 30 zł .

a wewnętrzna była w idealnym stanie .

Opublikowano (edytowane)

No i git. Oby silniczek latał jak najdłużej. Po dotarciu móigłbyś zmierzyć kompresje oraz ciś oleju i wrzucić wyniki:) Będzie do czego porównywać.

Edytowane przez Randor
Opublikowano
W dniu 19.07.2019 o 19:29, Randor napisał:

No i git. Oby silniczek latał jak najdłużej. Po dotarciu móigłbyś zmierzyć kompresje oraz ciś oleju i wrzucić wyniki:) Będzie do czego porównywać.

jasne nie ma problemu jak tylko znajdę czas to pomierzę i wyśle wyniki..

mam nadzieje ze już żadnych niespodzianek nie będzie  ? 

Opublikowano

Pryz tak wiekowym aucie zawsze są niespodzianki ale głowa do góry. Będzie dobrze? Warto się babrać w tych B5 Q.

Opublikowano

No było w opór pracy jak widać:), ale prawidłowe podejście do tematu, teraz niech słuzy i bujac sie dalej:):)?

 

Opublikowano
W dniu 27.07.2019 o 15:49, marcinoa4b5 napisał:

No było w opór pracy jak widać:), ale prawidłowe podejście do tematu, teraz niech słuzy i bujac sie dalej:):)?

 

silnik dotarty.

Tak wiec teraz pora ogarnąć porządnie wszystkie logi i dokładnie wszystko przejrzeć żeby nie było znowu jakiejś niespodzianki  

Opublikowano

Silnik dotarty tak wiec wlatuje nowy olej 

609EAFCC-E923-4239-AAA3-585C6C823A6F.jpeg

Opublikowano

Wlej mu coś lepszego po tym remoncie:-) W50 też mu raczej niepotrzebne.

Opublikowano
3 godziny temu, Randor napisał:

Wlej mu coś lepszego po tym remoncie:-) W50 też mu raczej niepotrzebne.

Wystarczy 40tka 

Opublikowano

2 godziny temu, Dev napisał:

Wystarczy 40tka 

 

6 godzin temu, Randor napisał:

Wlej mu coś lepszego po tym remoncie:-) W50 też mu raczej niepotrzebne.

 No właśnie zawsze na 40 jeździłem i chyba przy następnej wymianie będzie trzeba wrócić bo raczej większego sensu nie ma . Ale no dałem się namówić na 50 to już się przejeździ. 

Z tymi olejami to już tez nie wiem co lać co osoba to inna opina . 

Dużo osób poleca teraz ravenol może ktoś z was miał styczność i może się coś wypowiedzieć na ten temat 

Opublikowano (edytowane)

Jeżdżę czwartą wymianę na ravenolu turbo vst. Jak dla mnie najlepszy w tej cenie i na pewno lepszy od przereklamowanego lm sht i szczerze polecam. Mniej go pije niż lm i nie wali tak spalenizną.

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)

Vst to bdb olej. Lm sht nie jest przeraklamowany. Wypada bdb w analizach i trzyma skład w odróżnieniu od ravenola. Tylko nie ma po co go kupować. Meguin jest tańszy a to ten sam olej. Sam latam na 0w40 (odpowiednik lm sht energy).

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Przez nie spodziewany remont silnika był mały przestuj w pracach przy samochodzie ale pomału zaczynam ruszać od nowy tak wiec .

niedzielna wycieczka zakończona powrotem z dwoma fotelami które posłużą za dawcę skóry na fotel kierowcy , podgrzewanymi matami i pompowanymi lędźwiami także czeka mnie teraz zabawa żeby z 4 zrobić 2 

051AA560-5069-41F2-92EF-CF3FC8B800F6.jpeg

 

dodatkowo samochód pod koniec miesiąca leci do lakiernika tak wiec wszystko co należy malować,zaprawić będzie ogarnięte a trochę się tego nazbierało .

 

na ten moment to tyle w tym miesiącu na prwno wpadnie jeszcze sztywny TIP i DP .

Po remoncie audi jak do tej pory jeździ bez problemowo a kilometrów robi sporo .

0B586FB2-43A3-48EF-B216-0625CA8AD340.jpeg

Opublikowano

Tip już u mnie tak wiec jak pogoda jutro dopisze to będę zakładał . Ma tez przyjść komplet nowych sylikonów i pare innych gratów ale to będzie na bierząco aktualizowane .

  48B6648B-687D-424B-AA4B-251F79742ECB.jpeg

Opublikowano

Tip siedzi już na swoim miejscu .

dzisiaj udało się jeszcze założyć nowa gałkę B)

438689F2-CF7F-4FC9-9CEA-1A00BAF3BEB8.jpeg

EFA2946E-1240-4260-BB27-6BADFD60FA87.jpeg

Opublikowano

Jak ta gałka leży w ręku? Jest wyższa niż seryjna? Z jakiego to auta i ile kosztuje Ori? Sorry za multum pytań:-)

Opublikowano
48 minut temu, Randor napisał:

Jak ta gałka leży w ręku? Jest wyższa niż seryjna? Z jakiego to auta i ile kosztuje Ori? Sorry za multum pytań:-)

Leży bardzo fajnie przynajmniej dla mnie  ?

jest wyższa ale ja obciąłem  2/3 cm drążka i jest idealnie 

gałka z a4 b6/b7 s-line  koszy 43 zł na Allegro jest to zamiennik ale wykonanie bardzo fajne bodajże na Allegro jest jeden gość co sprzedaje dokładnie ta gałkę bo inne zamienniki niestety ale są wykonane tak że nawet nie chce tego komentować ....

 

 

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...