wampir Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 A8 nie jedzie w porównaniu z Allroadem Pewnie odczucia za kierownicą też były mniej intensywne bo wiadomo A8 lepiej wyciszone. Wczoraj w ramach pokuty wziąłem do pracy auto mojej Szanownej Małżonki tzn. Skodę Fabię 1.2 wolnossące i brutalne 64KM. Wystarczy zrobić tym potworem 20 kilometrów i już nie potrzebuje podnosić mocy w Allroadzie 1
Wihajster Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 3 minuty temu, wampir napisał: Wystarczy zrobić tym potworem 20 kilometrów i już nie potrzebuje podnosić mocy w Allroadzie tez tak mam ?
Korton555 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2019 Kiedyś jak żona miała fieste 75KM, to na początku jazdy sprawdzałem czy aby ręcznego nie mam zaciągniętego bo coś nie chciało jechać
Korton555 Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Opublikowano 2 Lutego 2019 W dniu 30.01.2019 o 12:50, jnow napisał: jak będziesz miał okazję to nagraj proszę też 0-100 km/h. Nagrałem dwa starty: 1. Normalny w trybie : 2. W trybie sport: Wychodzi ok 5 sek w trybie sport i 6 sek w trybie drive 1
wampir Opublikowano 2 Lutego 2019 Opublikowano 2 Lutego 2019 (edytowane) No powiem Ci, że jedzie. S4 B6 344KM ma gorsze osiągi Juz sie nie moge doczekać aż sam pojade do Gregor10 i coś czuje, że też bedzie mod skrzyni tylko, że ja mam tiptronic... ZF8HP55. Edytowane 2 Lutego 2019 przez wampir
Korton555 Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Opublikowano 2 Lutego 2019 6 minut temu, wampir napisał: No powiem Ci, że jedzie. S4 B6 344KM ma gorsze osiągi Juz sie nie moge doczekać aż sam pojade do Gregor10 i coś czuje, że też bedzie mod skrzyni tylko, że ja mam tiptronic... ZF8HP55. No....19sek do 200 to poziom leon'a cupry, czy golfa R
Dev Opublikowano 2 Lutego 2019 Opublikowano 2 Lutego 2019 5 godzin temu, Korton555 napisał: Nagrałem dwa starty: 1. Normalny w trybie : 2. W trybie sport: Wychodzi ok 5 sek w trybie sport i 6 sek w trybie drive idzie zdrowo, moja Esa ma minimalnie lepszy wynik na 200, dwie moze trzy sekundy
Korton555 Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 48 minut temu, kamelus_ napisał: Ile Ci mocy i momentu wyszło w serii? 229KM i 370Nm
wampir Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Realny wynik, a nie jak na niektórych hamowniach wychodzi seria plus 20KM więcej Tomek, jaki masz numer OEM swojej turbiny?
kamelus_ Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 34 minuty temu, Korton555 napisał: 229KM i 370Nm No to imponujący przyrost. Ciekawe ile mi wypluje i ile finalnie wystroją. Bedę robił w Comp Sport. Ile Ci wzięli za program silnika i skrzyni?
wampir Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Pewnie połowe tego co compsport Wolalbym już pojechać do Jasła.
skotyman Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Między compsportem a gregorem wcale nie ma takiej dużej różnicy w cenie. Jeśli chodzi o mój silnik to: compsport 2500 a gregor 2300
kamelus_ Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 3 godziny temu, wampir napisał: Pewnie połowe tego co compsport Wolalbym już pojechać do Jasła. Ja mam do nich zaufanie. Robili mi kilka aut i znam wiele ich projektów. Co by nie mówić fachowcy z najwyższej półki. Wolę trochę dopłacić a mieć to jak należy (nikomu nie ujmując).
wampir Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Ostatnio mój znajomy robił takie auto jak Twoje i płacił chyba niecałe 2000zł. Trzeba zawsze dzwonić i pytać o aktualne ceny. Każdy może wydawać swoje pieniądze jak chce, podałem tylko alternatywę wartą rozważenia Ja wolałem z Opola jechać do Jasła specjalnie aby mieć wystrojone auto u Grześka w Gregor10 a efekt uboczny w postaci zaoszczędzonych pieniędzy mogłem dalej przeznaczyć na mody.
Gibons Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 4 godziny temu, wampir napisał: Ostatnio mój znajomy robił takie auto jak Twoje i płacił chyba niecałe 2000zł. Trzeba zawsze dzwonić i pytać o aktualne ceny. Każdy może wydawać swoje pieniądze jak chce, podałem tylko alternatywę wartą rozważenia Ja wolałem z Opola jechać do Jasła specjalnie aby mieć wystrojone auto u Grześka w Gregor10 a efekt uboczny w postaci zaoszczędzonych pieniędzy mogłem dalej przeznaczyć na mody. Jeżeli chodzi o benzyne to gregor chyba najlepiej ogarnia temat ja jakbym miał PB to jechałbym tylko do niego. Mierzyłeś może 100-200 ? ciekawy jestem wyniku
Korton555 Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 17 godzin temu, wampir napisał: Tomek, jaki masz numer OEM swojej turbiny? Nie mam pojęcia Wiem tyle, że jest w miarę nową, 20 tys km temu poprzedni właściciel miał wymieniane turbo na gwarancji w ASO.
Korton555 Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 12 godzin temu, Gibons napisał: Mierzyłeś może 100-200 ? ciekawy jestem wyniku Ok 13 sek
jnow Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Idzie jak burza, gratuluję i zazdroszczę Ja swojego jutro odstawiam na przegląd 120 tys. km i przy okazji ocenę stanu technicznego skrzyni/silnika pod kątem remapu. Jak będzie pozytywny werdykt to się będę powoli umawiał... Pytanie tylko czy jest sens zasuwać do Gregora z Gdańska (660 km w jedną stronę...) czy ogarnąć to w Tune-Up w Gdańsku..
Gibons Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 54 minuty temu, jnow napisał: Idzie jak burza, gratuluję i zazdroszczę Ja swojego jutro odstawiam na przegląd 120 tys. km i przy okazji ocenę stanu technicznego skrzyni/silnika pod kątem remapu. Jak będzie pozytywny werdykt to się będę powoli umawiał... Pytanie tylko czy jest sens zasuwać do Gregora z Gdańska (660 km w jedną stronę...) czy ogarnąć to w Tune-Up w Gdańsku.. Trochę km jest ale Gregor TFSI ogarnia chyba jak nikt inny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się