xsebo1 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Przy okazji rozrządu wymienili mi zabierak pompy 10mm w a6 c6 2010. Przebieg 170k, miał lekkie nacięcia na ostrych kątach. Mechanik mówił że nie było luzu, mimo wszystko pewniej się będę czuł Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
tomiqu Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 12 godzin temu, quadral20004 napisał: objawy ktore mnie niepokoja to niesystematyczne drgania na wolnych obrotach.przenosza sie na kabine.z reguly na zimnym silniku.jak odpale, to czuje ze drgnie i cisza,zaraz znow drgnie i cisza. jak zwieksze obroty to objawow brak. Sprawdź sobie korekcje wtryskiwaczy bo to one mogą odpowiadać za taką pracę silnika.
tomiqu Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 11 godzin temu, xsebo1 napisał: Przy okazji rozrządu wymienili mi zabierak pompy 10mm w a6 c6 2010. Przebieg 170k, miał lekkie nacięcia na ostrych kątach. Mechanik mówił że nie było luzu, mimo wszystko pewniej się będę czuł. Nie mam zdjęcia, gdzieś posiałem Przebieg niewielki, a imbus 100mm głębiej wchodzi w moduł pompy olejowej zatem siła napędu rozkłada się na większej powierzchni imbusa. Stąd pewnie jeszcze te minimum 100 tys km byś przejechał. Aczkolwiek grubość imbusa jest taka sama jak w starszym typie stąd wytarcie też nastąpi tyle , że później
quadral20004 Opublikowano 9 Września 2017 Opublikowano 9 Września 2017 W dniu 8.09.2017 o 08:46, tomiqu napisał: Sprawdź sobie korekcje wtryskiwaczy bo to one mogą odpowiadać za taką pracę silnika. Czyli to nie zabierak.ok dzieki
MasterCX Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Panowie, Chciałem kupić właśnie Audi A4 z silnikiem 2.0tdi po 2012 r. czy poprawiono w tych modelach "napęd pompy oleju" czy nadal są problemy i trzeba spodziewać się takiej wymiany tego zbieraka lub całego mechanizmu?? Pzdr.
Rabbi Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 5 godzin temu, MasterCX napisał: Panowie, Chciałem kupić właśnie Audi A4 z silnikiem 2.0tdi po 2012 r. czy poprawiono w tych modelach "napęd pompy oleju" czy nadal są problemy i trzeba spodziewać się takiej wymiany tego zbieraka lub całego mechanizmu?? Pzdr. Napęd pompy oleju poprawiono już pod koniec 2009
tomiqu Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Tak, poprawiony ale po sporym przebiegu ( ~ 400 tys ) pewnie i tak trzeba będzie tam zajrzeć dla pewności.
xsebo1 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Silniki po 10.2009 mają ten sam napęd pompy, najwcześniej po ok 300 tys może siąść. Proponuję jednak wymienić przy pierwszym rozrządzie lub drugim z uwagi na wyrobienie gniazda i generowanie niepotrzebnych kosztów Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
kamilm1204 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Robił to ktoś Panowie na Śląsku lub Kraków ? Dajcie namiary na mechanika i firme regenerująca. I pytanie w jednym serwisie mi powiedzieli ze wystarczy wymienić imbus, to w końcu regenerowac cala pompe czy tylko imbus wymieniac ?
peter22 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Kolego zależy czy masz gniazdo tam gdzie siedzi Imbusik wyrobionycczy nie. Ja u ojca w q5 wymieniałem przy przebiegu 197000 Imbusik miał delikatne oznaki obrobienia . Gniazdo Ok Wiec wymieniłem Imbusik w aso chyba 11 zł
Schmolke Opublikowano 20 Czerwca 2018 Opublikowano 20 Czerwca 2018 3 godziny temu, kamilm1204 napisał: Robił to ktoś Panowie na Śląsku lub Kraków ? Dajcie namiary na mechanika i firme regenerująca. I pytanie w jednym serwisie mi powiedzieli ze wystarczy wymienić imbus, to w końcu regenerowac cala pompe czy tylko imbus wymieniac ? TurboTechnike Imielin ze Śląska polecam.
FUTURUM Opublikowano 26 Czerwca 2018 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Wciskane tulejki stosują, które potrafią się obrócić-na FORUM A6 jest opisany przypadek że nie chcieli zwrócić za robociznę
piotrsob1 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Opublikowano 26 Czerwca 2018 W dniu 8.09.2017 o 08:46, tomiqu napisał: Sprawdź sobie korekcje wtryskiwaczy bo to one mogą odpowiadać za taką pracę silnika. A to ciekawe, ja zawsze myślałem że rozjechane korekcje są objawem a nie przyczyną W dniu 20.06.2018 o 16:32, kamilm1204 napisał: w jednym serwisie mi powiedzieli ze wystarczy wymienić imbus, to w końcu regenerowac cala pompe czy tylko imbus wymieniac ? A co ma piernik do wiatraka ? Nie słyszałem by imbus się obrócił w pompie olejowej, obraca się w wałku wyrównoważającym i to jego ewentualnie trzeba regenerować ... Jak pompa olejowa wytwarza odpowiednie ciśnienie , albo po organoleptycznej weryfikacji nie widać ponadnormatywnego zużycia to po co ją regenerować ?
arek252525 Opublikowano 2 Lipca 2018 Opublikowano 2 Lipca 2018 W dniu 26.06.2018 o 10:09, piotrsob1 napisał: A to ciekawe, ja zawsze myślałem że rozjechane korekcje są objawem a nie przyczyną A co ma piernik do wiatraka ? Nie słyszałem by imbus się obrócił w pompie olejowej, obraca się w wałku wyrównoważającym i to jego ewentualnie trzeba regenerować ... Jak pompa olejowa wytwarza odpowiednie ciśnienie , albo po organoleptycznej weryfikacji nie widać ponadnormatywnego zużycia to po co ją regenerować ? Jeśli jest małe zużycie w wałku to można użyć nowego imbusa to pomoże. A tak na marginesie wyrabia się wałek i imbus a nie tylko wałek.
piotrsob1 Opublikowano 2 Lipca 2018 Opublikowano 2 Lipca 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, arek252525 napisał: Jeśli jest małe zużycie w wałku to można użyć nowego imbusa to pomoże. A tak na marginesie wyrabia się wałek i imbus a nie tylko wałek. Jeżeli wystąpiła awaria napędu pompy oleju to wymiana samego imbusa pomoże , ale trwałość tak zlichwionego mechanizmu jest nie do określenia Może za to z powodzeniem posłużyć do zepchnięcia problemu nowemu właścicielowi auta Z punktu widzenia trwałości i ekonomii, przy i tak zwalonej misce olejowej zostawienie niezregenerowanego gniazda w wałku wyrównoważającym jest bez sensu PS To że imbus się wyrabia jest rzeczą oczywistą i nigdy tego mnie negowałem Edytowane 2 Lipca 2018 przez piotrsob1
arek252525 Opublikowano 2 Lipca 2018 Opublikowano 2 Lipca 2018 (edytowane) Przy awari mechanizmu pompy wymiana samego imbusa to już za późno i trzeba regenerować. Ale jeśli ktoś wcześniej zdemontuje te inbus i stwierdzi ze jest mały luz morze tylko wymienić sam imbus na utwardzony i nieco grubszy sprzedają takie w Niemczech są koloru żółtego i są 3 razy twardsze od orginału. Edytowane 2 Lipca 2018 przez arek252525
FUTURUM Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 Tak wygląda praca osoby, która przez telefon twierdzi że wie jak sobie ustawić koła zębate które odkręcił... Zniszczone koło zębate na wale,pompka oleju zaciągnęła opiłki-jednym słowem "śmietnik" KOLEJNY RAZ TRĄBIĘ-NIE DOTYKAJCIE KÓŁ ZĘBATYCH!!!!!
MariooPL Opublikowano 17 Września 2018 Opublikowano 17 Września 2018 (edytowane) Witam Kolegów, czytam o problemie i czas zainteresować się tematem. Ktoś może mi powie gdzie sprawdzić dokładna datę produkcji i jaki jest u mnie ten imbus ? Modelowo już 2010 ale boję się że mam ten krótszy. Pozdrawiam Edytowane 17 Września 2018 przez MariooPL
czarek76 Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 W dniu 17.09.2018 o 09:01, MariooPL napisał: Witam Kolegów, czytam o problemie i czas zainteresować się tematem. Ktoś może mi powie gdzie sprawdzić dokładna datę produkcji i jaki jest u mnie ten imbus ? Modelowo już 2010 ale boję się że mam ten krótszy. Pozdrawiam Na obudowie rozrządu powinieneś mieć naklejkę jak na fotce, tam jest data produkcji (na fotce silnik wyprodukowany 29 sierpień 2011)
MariooPL Opublikowano 19 Września 2018 Opublikowano 19 Września 2018 @czarek76 Niestety naklejki już brak. A na silniku nie będzie gdzieś wybita data?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się