Kowi87 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Armi ja bym brał z alegro, prawdopodobnie to i tak to samo co u mapeta:wink:
radimm Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 fajnie mu będzie z tą lotką Armi nie martwisz się, co będzie dalej, gdy przyzwyczaisz się do tego setup'u mocy? Bo już powoli sensowne możliwości AFN'a się chyba kończą
Klajtekkk21 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Armi bierz z allegro, ja mialem z eBay i spoko, nic sie z tym nie dzieje i calkiem fajnie wyglada
Armi Opublikowano 23 Września 2012 Autor Opublikowano 23 Września 2012 W tym samochodzie mocy mi wystarczy. Nie ma sensu sie pchac w bigT, zanim sie rozbuja to mija polowa obrotow. Moc jest ladna na papierze a jezdzi fajnie pod koniec obrotow. Nawet po przejsciu z turbo awx na brd i podlaniu paliwem czuc, ze to wieksza turbina. Za to w A3 mam wieksze pole do popisu, samym programem 170/370 czy 380Nm wyciaga. Zmiana turbo i wynik jak w A4, a buda lzejsza:wink: Skrzynia 6, zupelnie inna jazda. Tyle, ze oska ale nie mozna miec wszystkiego. Mialo byc pieciodrzwiowe a3, 1.8T z Q, z wypasem i biala skora w srodku, a jest 5-drzwi, wypas z jasna skora ale 6-biegowy diesel i oska:confused4: ---------- Post dopisany at 13:10 ---------- Poprzedni post napisany at 13:07 ---------- http://s16.postimage.org/o4vw0h8z5/P1030916.jpg :slina: Jeszcze takie znalazlem:decayed:
slepy Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Medik miał takiego Lipa w dobrej kasie:wink:
slepy Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 co miałem ? ten spjlerek na klape nie?
medik Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 a no tak, już poszedł, 50 zł taniej niż w sklepie
slepy Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 a no tak, już poszedł, 50 zł taniej niż w sklepie właśnie dlatego mu pisałem, ze w dobrej kasie to miałeś
Duds Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Za to w A3 mam wieksze pole do popisu, samym programem 170/370 czy 380Nm wyciaga. Zmiana turbo i wynik jak w A4, a buda lzejsza:wink: Skrzynia 6, zupelnie inna jazda. Tyle, ze oska ale nie mozna miec wszystkiego. Mialo byc pieciodrzwiowe a3, 1.8T z Q, z wypasem i biala skora w srodku, a jest 5-drzwi, wypas z jasna skora ale 6-biegowy diesel i oska:confused4: jedzie to jakoś? Planuję sobie następne auto kupić a3 na wypasie:decayed: Może nie jest takie ładne jak a4, ale coś by można z mocą zrobić właśnie:wink:
EndriuGiz Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 taśma dwustronna i dobrze trzyma ?
Armi Opublikowano 24 Września 2012 Autor Opublikowano 24 Września 2012 Za to w A3 mam wieksze pole do popisu, samym programem 170/370 czy 380Nm wyciaga. Zmiana turbo i wynik jak w A4, a buda lzejsza:wink: Skrzynia 6, zupelnie inna jazda. Tyle, ze oska ale nie mozna miec wszystkiego. Mialo byc pieciodrzwiowe a3, 1.8T z Q, z wypasem i biala skora w srodku, a jest 5-drzwi, wypas z jasna skora ale 6-biegowy diesel i oska:confused4: jedzie to jakoś? Planuję sobie następne auto kupić a3 na wypasie:decayed: Może nie jest takie ładne jak a4, ale coś by można z mocą zrobić właśnie:wink: A3 jedzie świetnie, wykonczenie wnetrza jak w b6(mam polifta). Nie za duze, wiec wszedzie się wcisnie. Zawieszenie bez wahaczy - jak odkrecilem koło to prawie padłem ze śmiechu:naughty: - tam nic nie ma:decayed: A mimo to komfort jest (17 i -16mm). Skórzane kubełkowe fotele, trzymają lepiej niż kubełki w a4. Ogólnie czuć, że to młodsze auto.
Duds Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Za to w A3 mam wieksze pole do popisu, samym programem 170/370 czy 380Nm wyciaga. Zmiana turbo i wynik jak w A4, a buda lzejsza:wink: Skrzynia 6, zupelnie inna jazda. Tyle, ze oska ale nie mozna miec wszystkiego. Mialo byc pieciodrzwiowe a3, 1.8T z Q, z wypasem i biala skora w srodku, a jest 5-drzwi, wypas z jasna skora ale 6-biegowy diesel i oska:confused4: jedzie to jakoś? Planuję sobie następne auto kupić a3 na wypasie:decayed: Może nie jest takie ładne jak a4, ale coś by można z mocą zrobić właśnie:wink: A3 jedzie świetnie, wykonczenie wnetrza jak w b6(mam polifta). Nie za duze, wiec wszedzie się wcisnie. Zawieszenie bez wahaczy - jak odkrecilem koło to prawie padłem ze śmiechu:naughty: - tam nic nie ma:decayed: A mimo to komfort jest (17 i -16mm). Skórzane kubełkowe fotele, trzymają lepiej niż kubełki w a4. Ogólnie czuć, że to młodsze auto. W przyszłym roku planuję zmianę na a3 poliftowe. Zrobiłbym to już teraz, ale za dużo pracy w a4 włożyłem, trzeba się nacieszyć. BTW Twoje a4 miażdży suty:slina:
koman Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 taśma dwustronna i dobrze trzyma ? właśnie że kijowo ;/ jak sie klapa nagrzeje to taśma powoli puszcza ,odarłem starą taśmę i wrzuciłem nową i zobaczę co dalej
Kowi87 Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 taśma dwustronna i dobrze trzyma ? właśnie że kijowo ;/ jak sie klapa nagrzeje to taśma powoli puszcza ,odarłem starą taśmę i wrzuciłem nową i zobaczę co dalej trzyma tak samo jak chrom na metry czyli po roku odchodzi:wink: chyba trzeba cos bardziej inwazyjnego zastosować żeby to trzymało sie na stałe:whistling:
koman Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 taśma dwustronna i dobrze trzyma ? właśnie że kijowo ;/ jak sie klapa nagrzeje to taśma powoli puszcza ,odarłem starą taśmę i wrzuciłem nową i zobaczę co dalej trzyma tak samo jak chrom na metry czyli po roku odchodzi:wink: chyba trzeba cos bardziej inwazyjnego zastosować żeby to trzymało sie na stałe:whistling: może na silikonie to zamontować ,tylko dobrze trzeba zabezpieczyć żeby woda sie nie dostała pod lotkę
Rekomendowane odpowiedzi