Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie też ferodo piszczy, będzie trzeba zmienić chyba na coś innego. Co ciekawe piszczy od niedawna, a siedzą już na aucie minimum rok.

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Bo to.nie wina klocków 

Opublikowano
1 godzinę temu, Dev napisał:

Przód czy tył ?

Kiedyś piszczał tył, bo samym ręcznym hamowałem. Po czyszczeniu tył przestał piszczeć, to znowu przód zaczął i czyszczenie klocków nie pomogło..

Opublikowano
1 godzinę temu, MaTeo85 napisał:

U mnie też ferodo piszczy, będzie trzeba zmienić chyba na coś innego. Co ciekawe piszczy od niedawna, a siedzą już na aucie minimum rok.

Przód czy tył piszczy ? Co masz na przodzie system ATE a klocki FDB1323 kierunkowe ? tył system TRW klocek FDB 1788 ?.

Opublikowano
2 godziny temu, Dev napisał:

Bo to.nie wina klocków 

To wyjaśnij czego to wina i co zrobić.

Zestaw mam kompletny od Ciebie, 320/288 po regeneracji z tarczami i klockami dobranymi przez Ciebie. Jak pisałem piszczą od niedawna a mam je na aucie już dosyć długo.

Nie wiem czy tył czy przód piszczy bo nie miałem czasu się wsłuchiwać a na co dzień żona autem jeździ.

Opublikowano
Godzinę temu, MaTeo85 napisał:

Zestaw mam kompletny od Ciebie, 320/288 po regeneracji z tarczami i klockami dobranymi przez Ciebie. Jak pisałem piszczą od niedawna a mam je na aucie już dosyć długo.

A konkretnie to jakie zaciski  i klocki  są po tej modernizacji ?.

Temat mnie ciekawi ale piszecie zagadkami, proszę o konkrety, to może czegoś się douczę.

 

Opublikowano
3 godziny temu, KINIAM napisał:

A konkretnie to jakie zaciski  i klocki  są po tej modernizacji ?.

Temat mnie ciekawi ale piszecie zagadkami, proszę o konkrety, to może czegoś się douczę.

 

Chodzi o regenerowanie zacisków hamulcowych. Klocki się wymienia, nie regeneruje.

Opublikowano (edytowane)
50 minut temu, pelonek1 napisał:

Chodzi o regenerowanie zacisków hamulcowych. Klocki się wymienia, nie regeneruje.

Ja wiem, że zaciski zostały zregenerowane lecz od jakiego pojazdu zostały pobrane przy swapie i jaki system : przód ATE a tył TRW ?.

Co do klocków to interesuje mnie czy na przodzie są kierunkowe, możliwy błąd przy montażu i co poszło na tył.

Jakbym wiedział jakie klocki zamontowano mógłbym sprawdzić jaka mają charakterystykę współczynnika tarcia i czy możliwe są piski a tak totalny zonk jak wiele postów mało edukacyjnych na forum.

Edytowane przez KINIAM
Opublikowano

Ferodo jakośc trzyma.  Po prostu zaciski są wypracowane.

Opublikowano
14 minut temu, Wandej napisał:

Ferodo jakośc trzyma.  Po prostu zaciski są wypracowane.

No po regeneracji są.. 

A widziałem gdzieś na necie, że daje się jakąś pastę przeciw drganiom, czy coś takiego...

Opublikowano
6 minut temu, Adam87 napisał:

No po regeneracji są.. 

A widziałem gdzieś na necie, że daje się jakąś pastę przeciw drganiom, czy coś takiego...

Coś tam ludzie dają pod jarzmo czy tłok. Ogólnie przy tej marce czy podobnej dobrej nie powinno być problemów. Prosty przykład. Sprzedaję częsci koledze Dev`owi. Od niego nigdy nie było reklamacji w sprawie klocków czy tarcz. Montaż perfekt skutkuje długą bezproblemową żywotnoscia

Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, Wandej napisał:

Coś tam ludzie dają pod jarzmo czy tłok. Ogólnie przy tej marce czy podobnej dobrej nie powinno być problemów. Prosty przykład. Sprzedaję częsci koledze Dev`owi. Od niego nigdy nie było reklamacji w sprawie klocków czy tarcz. Montaż perfekt skutkuje długą bezproblemową żywotnoscia

No ja też brałem u Ciebie tarcze i klocki. 

To co mogłem ja i jeszcze sporo innych osób zrobić coś źle przy montarzu? Tak na przyszłość:wink4:

Bo będę u Ciebie jeszcze raz zamawiał i żeby było dobrze..

Edytowane przez Adam87
Literówka
Opublikowano (edytowane)

Panowie G... Prawda mam OZ tarcze gładkie przód ferodo ds tył gładki OZ zwykle ferodo i piszczy jak delikatnie hamuje np w korkach. I to nie wina zacisków nie pieprzcie głupot błagam.... ? 

 

Nie ma do nikogo pretensji czy coś po prostu ten typ tak ma widocznie i będą piszczec albo się przywyknie lub można niby pastę zastosowac niby pomaga. Ja puki co jeżdżę z piszczeniem 

Edytowane przez bartekzks
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
11 godzin temu, Adam87 napisał:

A widziałem gdzieś na necie, że daje się jakąś pastę przeciw drganiom, czy coś takiego...

Te preparaty stosowałem z miernym krótkotrwałym efektem, lepiej na blachę klocka dać matę samoprzylepną antywibracyjna np. od EBC o ile klocek tego nie posiada.

Podstawa działania klocków to suw klocków w jarzmie jak i same piny jarzma szczególnie należy sprawdzić pin, który jest atakowany przez tarczę podczas hamowania /często posiada on oringi antywibracyjne a mechanicy nie maja na wymianę i usuwają je/.

O czyszczeniu gumy i tłoczka przed jego cofnięciem nie zapominać, pasty /smary wyłącznie syntetyczne tam gdzie guma.

Przy piskach, pomijam klocki sportowe, rzadko winna jest materia cierna klocka to bardzo rzadkie przypadki choć bywają jakieś dziwne mieszanki zwykle metaliczne z dużymi porami co potrafią pogwizdywać.

 

 

Opublikowano

No widzisz, odświeżyłem sobie temat i mam swój zestaw ferodo (wszystko nowe) do tego zaciski i inne bałagany po regeneracji czyli jak nowe były zakładane, a piski pojawiły się jakiś czas temu czyli co sugerujesz zły montaż i dopiero grubo po ponad roku jazdy zaczęło piszczeć?

Opublikowano
6 godzin temu, bartekzks napisał:

Panowie G... Prawda mam OZ tarcze gładkie przód ferodo ds tył gładki OZ zwykle ferodo i piszczy jak delikatnie hamuje np w korkach. I to nie wina zacisków nie pieprzcie głupot błagam.... ? 

:wink4:

Opublikowano
7 godzin temu, Adam87 napisał:

No ja też brałem u Ciebie tarcze i klocki. 

To co mogłem ja i jeszcze sporo innych osób zrobić coś źle przy montarzu? Tak na przyszłość:wink4:

Bo będę u Ciebie jeszcze raz zamawiał i żeby było dobrze..

W OZ którę sprzedaję jest dość obszerna ulotka jak powinien wyglądać montaż. Jest tam wzmianka żeby piastę zmierzyć czujnikiem zegarowym. Ktoś kto sam montuje raczej tego nie robi. Po za tym mam wrażenie że jednak jakość części spadła. 

Opublikowano
41 minut temu, Wandej napisał:

W OZ którę sprzedaję jest dość obszerna ulotka jak powinien wyglądać montaż. Jest tam wzmianka żeby piastę zmierzyć czujnikiem zegarowym. Ktoś kto sam montuje raczej tego nie robi. Po za tym mam wrażenie że jednak jakość części spadła. 

W przypadku tarcz ebc też trzeba tzn powinno się.  

Kupiłem teraz do r32 przód ebc i klocki ferodo ds jakoś w czerwcu będę montował to zobaczymy czy klocki czy tarcze powodują piszczenie

Pozdrawiam 

Opublikowano

Cześć,

Jaki zestaw polecacie na przód do A4 B6 BFB Quattro o ile się nie mylę jest 312mm

Vin: WAUZZZ8E04A187416

Chodzi mi o komplet bardzo dobry jakościowo :wink:

Opublikowano
55 minut temu, Jarkoo97 napisał:

Cześć,

Jaki zestaw polecacie na przód do A4 B6 BFB Quattro o ile się nie mylę jest 312mm

Vin: WAUZZZ8E04A187416

Chodzi mi o komplet bardzo dobry jakościowo :wink:

Zimmermann , Brembo , TExtar

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...